CEO українського офісу сервісу доставки Glovo Марина Павлюк поділилась цифрами щодо темпів зростання бізнесу.
«Немає якоїсь однієї цифри (щодо зростання бізнесу — прим.ред.), на яку б ми зростали щомісяця, але це точне не менше, ніж 6%», — сказала на брифінгу під час технологічної конференції PowerUp Ukraine Conference Марина Павлюк.
За словами співзасновника Glovo Саші Мішо, на довоєнні показники компанія повернулася у листопаді 2022-го.
Бізнес сервісу доставки Glovo в Україні перевищив довоєнні показники на 23%, а бізнес Glovo зріс на 23% від довоєнних показників.
CEO українського офісу компанії також повідомила, що на компанію впливають блекаути, яке наразі здійснює певне навантаження на українську систему, але точно, як зазначила Марина Павлюк, не зупиняє.
«Ми в екосистемі залежні від наших партнерів, від стабільної електроенергії, але це питання до того, як ми підлаштовуємось і які ідеї і ноу-хау ми впроваджуємо», — пояснила керівниця українського офісу.
Крім того, сьогодні ж Марина Павлюк повідомила, що компанія планує експансію на східні міста України. Також в Glovo розповіли про проблеми з бронюванням працівників.
«Смотрю: в поле что-то горит, дымит. Потом свистит. Обернулся — летят ракеты, раздается сирена. Грады полетели». Как работает Glovo во время войны
Украина отбивается от врагов уже больше двух месяцев. К новым реалиям постепенно приспосабливаются люди, бизнесы, бюджетные учреждения. dev.ua начинает цикл материалов о том, как войну переживают IT-бизнесы в Украине, до войны создававшие комфорт для жителей нашей страны. Сегодня — о компании Glovo, в которой во время войны сменился руководитель, откорректировался вектор развития и который собственными силами активно поддерживает как воинов, так и обычных украинцев.
Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот
Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале