💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
19 сентября 2024, 12:33
2024-09-19
Юристи Nintendo нарешті зацікавилися грою Palworld, відому як «покемони зі зброєю»
Nintendo та The Pokémon Company подали позов про порушення патентних прав проти компанії Pocketpair, яка випускає гру Palworld. Цей проєкт здобув велику популярність на релізі, розійшовшись тиражем у 8 млн копій лише за перші 6 днів, але багато гравців відзначали схожість персонажів гри з відомими покемонами.
Позов, поданий до Токійського окружного суду в середу, вимагає судової заборони та компенсації збитків на тій підставі, що гра, розроблена і випущена токійською компанією Pocketpair Inc, порушує численні патентні права, повідомляє The Verge.
Palworld, яку постійно порівнювали з творінням The Pokémon Company (вона навіть отримала прізвисько «покемони зі зброєю»), стала хітом, що набрав понад 25 млн гравців протягом місяця з релізу. У грі гравці можуть використовувати зброю, щоб ловити й тренувати милих створінь.
Представники Pocketpair поки ніяк не прокоментували позов Nintendo.
«Ми маємо намір провести розслідування та вжити відповідних заходів для вирішення будь-яких дій, які порушують права інтелектуальної власності на Pokémon», — заявляла в січні The Pokémon Company, не згадуючи при цьому конкретно Palworld.
Значна частина хайпу, пов’язаного з релізом Palworld, вже вщухла — наразі її максимальний онлайн гравців на добу складає близько 24 000, порівняно з понад 2 млн на піку популярності. Але нещодавно Pocketpair оприлюднила тизер версії Palworld для PlayStation 5.
Раніше гравці дивувалися, що компанія Nintendo, яка відома фанатичною завзятістю у відстоюванні своїх авторських прав у судах, досі не розпочала процес проти Palworld. Цілком можливо, що Nintendo діє зараз, до того, як буде зроблено офіційний анонс версії гри для PS5.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.