Раніше компанія постачала дизель для заправки автомобілів та генераторів «Нової пошти». Перші закупівлі компанія розпочала влітку 2022 року, коли росія завдала ударів по нафтосховищах України. Тоді Nova почала закуповувати бензовози, цистерни, місткості, заправні комплекси, а також створила компанію «Нова Енерджи», щоб убезпечити логістику від перебоїв в постачанні пального. Серед ключових постачальників палива зараз — такі компанії як Orlen, Hellenic, «Укрнафта», Vitoil та інші.
Компанія повідомила, що наразі реалізація перших партій пального «на сторону» вже пішла українським сільськогоспідприємствам.
«Завданням номер один напочатку було мінімізувати ризики та забезпечити паливну й енергетичну автономність для „Нової пошти“. На сьогодні ми на 70% покриваємо її потреби у дизельному паливі», — говорить Андрій Литвиненко, СЕО Нова Енерджі. У квітні співзасновник групи Nova Володимир Поперешнюк писав на Facebook, що на той момент компанія вже забезпечувала 60% палива, яке їй потрібно, власними ресурсами.
Крім того, Андрій Литвиненко підкреслив, що компанія може пропонувати вигідні умови співпраці клієнтам завдяки наявному досвіду, знанням ринку та наявності стабільних гуртових постачальників.
Сума інвестицій у «Нову Енерджі» склала у 2022–2023 роках $3 млн. Найближчим часом компанія планує вдвічі збільшити парк бензовозів. До кінця року «Нова Енерджі» планує вийти на щомісячні продажі у 1,5 млн тонн.
Как работают почтоматы от «Новая почта», Meest, ROZETKA, и что нужно, чтобы ими воспользоваться
Сейчас, чтобы получить или отправить посылку, даже не нужно идти в отделение службы доставки, ждать длинные очереди и тратить кучу времени. Это можно сделать с помощью почтаматов — автоматических теминалов, которые расположены в местах активных перемещений людей, магазинах, супермаркетах и даже в жилых домах.
dev.ua собрал информацию о терминалах разных сервисов доставки, где они находятся, чем отличаются, как воспользоваться почтоматом и какие особенности они имеют.
(обновленный текст от 17 ноября 2021 года)