💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоТакая жизнь
10 сентября 2024, 10:48
2024-09-10
Айтівець створив сайт з мультиками українською мовою як альтернативу YouTube Kids
Software Engineer і розробник вебпродуктів Євген Трончук створив сайт, де зібрані україномовні мультфільми для дітей. За його словами, на YouTube важко прибрати російськомовний контент.
«Проблема: донька полюбляє дивитись мультики на YouTube, але там важко прибрати російськомовний контент, багато треш-контенту, контенту для дорослих, та постійні рекомендації Shorts, які я вважаю злом і для дорослих», — написав Трончук в X (Twitter).
Він додав, що YouTube Kids «це щось незрозуміле» і пропонує мало контенту. Тому айтівець вирішив створити окремий сайт з інтерфейсом, що схожий на YouTube, але з відібраними мультиками з українською озвучкою та «нормальною тематикою».
«YouTube дозволяє поширювати контент за межами своєї платформи, при перегляді в плеєрі видно назву каналу (автора відео), і присутня можливість перейти до цього автора. Тож сайт це просто ще одне джерело переглядів для відео на YouTube», — прокоментував Євген Трончук питання про авторські права на мультфільми.
Наразі на cartoons.com.ua зібрано близько 4000 мультфільмів українською мовою. В коментарях до допису Трончука користувачі відзначають, що зібраний контент переважно цікавий для дівчаток, але автор проєкту обіцяє додати більше різноманітності й покращити функціонал.
Раніше dev.ua зв’язався з Надією Парфан, яка у 2019 році запустила онлайн-кінотеатр Takflix, і поговорив про кіно під час повномасштабного вторгнення, які нові фічі нещодавно отримала платформа і як працює модель заробітку платформи.
Социальные сети и искусственный интеллект формируют глобальные нарративы о войне в Украине. Как их используют украинцы и россияне — аналитика от Foreign Policy
В преддверии вторжения россии в Украину социальные медиа служили полем битвы для государств и негосударственных деятелей, чтобы распространять конкурирующие нарративы о войне и изображать текущий конфликт в своих собственных интересах. Издание Foreign Policy опубликовало большой аналитический материал, как украинцы и россияне используют социальные сети, чтобы давать информацию о войне. Приводим его адаптированный перевод.