Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉
Олександр КузьменкоGameDev
17 июня 2024, 07:58
2024-06-17
Розробники української Shatterline закривають ранній доступ до гри перед повним релізом. Коли вимкнуться сервери
Українська студія Frag Lab оголосила, що завершує ранній доступ онлайн шутера Shatterline та готує його до повноцінного запуску. Сервери гри закриють, щоб розробники змогли зосередитися на підготовці.
Українська студія Frag Lab оголосила, що завершує ранній доступ онлайн шутера Shatterline та готує його до повноцінного запуску. Сервери гри закриють, щоб розробники змогли зосередитися на підготовці.
«За останні два роки ми отримали безліч безцінних відгуків та корисних даних від нашої відданої спільноти — ми робили все можливе, щоб йти в ногу з часом, і прагнемо робити це й надалі», — заявили Frag Lab в анонсі на Steam.
Shatterline — це безплатний багатокористувацький шутер від першої особи, який перебував в ранньому доступі Steam з 8 вересня 2022 року. Однак з 1 серпня 2024 року сервери гри припинять роботу. Як обіцяють розробники — тимчасово, поки не вийде фінальна версія Shatterline.
У Frag Lab говорять, що прагнуть запровадити нові механіки, однак, «підтримувати роботу в реальному часі», одночасно створюючи ці нові функції, «є складним завданням». Щоб повністю зосередитися на цій розробці, вони зупиняють підтримку Shatterline на «найближчий час».
«Ми не можемо дочекатися, щоб розкрити весь потенціал Shatterline, і навіть війна, що триває, не зможе нас зупинити!», — заявили розробники.
З 15 червня в грі були вимкнені внутрішньоігрові покупки. Крім того, всім гравцям, які здійснювали, які здійснювали покупку в Shatterline з 1 червня 2024, будуть автоматично повернені кошти.
Проте гравці все ще можуть встановлювати та грати в Shatterline аж до закриття серверів 1 серпня 2024 року. Після завершення поточного сезону розробники хочуть випустимо новий безплатний Battle Pass з контентом попередніх сезонів.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.