💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
25 сентября 2024, 10:09
2024-09-25
Продовження Ghost of Tsushima, доповнення до Alan Wake 2, ремастер Legacy of Kain Soul Reaver. Що показали на State of Play у вересні
Компанія Sony провела чергову програму State of Play на якій показала майбутні ігри для PS5 та PS VR2, а також детальніше розповіла про нову версію консолі PlayStation 5 Pro. Ось найцікавіше, що було на State of Play у вересні.
Sucker Punch показала продовження своєї успішної гри Ghost of Tsushima, яка отримала нового протагоніста (точніше, протагоністку). Дія Ghost of Yotei відбуватиметься на новому японському острові через 300 років після подій першої частини.
«Щоб створити щось свіже, але знайоме, ми вийшли за межі історії Дзіна Сакаї й острова Цусіма й зосередилися на ідеї Привида. Ми в Sucker Punch любимо історії походження, і ми хотіли дослідити, що може означати поява нового героя в масці Привида та розкриття нової легенди. Це привело нас до Ghost of Yōtei: нового протагоніста, нової історії та нового регіону Японії для дослідження», — пояснили розробники.
Ремастер Horizon Zero Dawn
Guerrilla Games офіційно представила Horizon Zero Dawn Remastered. Усі, хто має версію для PS4, зможуть оновити її до версії для PS5 за $9,99.
Ремастер вийде 31 жовтня 2024 року та включатиме 10 годин перезаписаних діалогів, а також візуальні покращення.
Анонс The Midnight Walk
Нова гра від творців Lost in Random, MoonHood Studios у стилі Тіма Бертона. Гравці беруть керування маленькою істотою з полум’ям на голові, яка досліджує дуже тривожний світ.
Показ геймплею Hell Is Us
Це пригодницький екшен від третьої особи в напіввідкритому світі, де головний герой вирушає дізнатися більше про своє минуле в країні, спустошеній громадянською війною.
Трейлер демонструє ігровий процес, що нагадує ігри в жанрі souls-like, а світ гри дещо нагадує Death Stranding Хідео Кодзіми. Реліз очікується наступного року на PS5 і PC.
Ремастери Legacy of Kain: Soul Reaver 1 & 2
Legacy of Kain Soul Reaver 1 & 2 Remastered включатиме обидві улюблені пригодницькі ігри (які виходили ще на першій PlayStation) у жанрі темного фентезі від Crystal Dynamics з оригінальною та відреставрованою графікою.
Ремастери будуть доступні 10 грудня на PS4, PS5 і PC і матимуть українську локалізацію.
DLC The Lake House для Alan Wake 2
Нове доповнення до другої частини Alan Wake перетинається з попередньою грою Remedy Control. У ньому гравці вирушать на об'єкт Федерального бюро контролю під назвою «Озерний дім».
Битва з драконом у Dragon Age: The Veilguard
Новий погляд на ігровий процес продовження серії Dragon Age, який демонструє битву з величезним драконом. Dragon Age: The Veilguard вийде вже 31 жовтня на PS5, Xbox Series і PC.
Анонс релізу в ранньому доступі Towers of Aghasba
Дослідницька гра з величезними істотами у відкритому світі вийде в ранньому доступі вже в листопаді на PS5 і PC.
Лінійка ігор для PS5 Pro
Архітектор консолей PlayStation Марк Серні нагадав про нещодавній анонс PlayStation 5 Pro та продемонстрував кілька нових коротких фрагментів ігор для PlayStation 5 Pro.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.