💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
23 августа 2024, 11:17
2024-08-23
Ukrainian Games Festival 2024 отримав підтримку від Valve і місце на головній сторінці Steam
Український фестиваль відеоігор почав відображатися на головній сторінці найбільшого магазину цифрових відеоігор Steam. Тим часом українські студії анонсували кілька нових проєктів: кооперативний горор-шутер в дусі SCP, соулзлайк-платформер натхненний Comix Zone з Sega, а також картковий роґлайт від творців Puzzles For Clef.
«До понеділка весь світ зможе побачити: 450+ учасників фестивалю, 172 гри зі знижкою, 111 демо, 9 ігор, які ми анонсували під час фестивалю», — написали організатори в X (Twitter).
Раніше співорганізатор Ukrainian Games Festival Степан Прохоренко розповів в коментарі dev.ua, що івенти в Steam можна розділити на три групи:
організовані самим Steam;
організовані сторонніми компаніями за підтримки Steam;
організовані без підтримки Steam.
За його словами, свій «фестиваль у Steam» може зробити будь-хто — видавець, розробник, конференція тощо. Але є «дуже, дуже велика різниця» між звичайним івентом та івентом, який підтримує Steam.
«Якщо Steam підтримує ваш івент, його гарантовано побачать мільйони людей, бо він зʼявиться на головній сторінці та у соцмережах Steam. Для його проведення вам також доведеться співпрацювати з командою Steam — вони схвалюють дизайн сторінки, роблять локалізацію іншими мовами тощо», — наголосив Прохоренко.
Анонси нових українських ігор
BEYONDER
Студія SoFarSoFun представила BEYONDER — новий кооперативний шутер, що поєднує інтенсивний горор, елементи роуґлайку та ностальгійну візуальну естетику пізніх 90-х.
Події гри відбуваються наприкінці 1990-х років. Гравці виступають у ролі агентів тіньового Бюро, а їхнє головне завдання — розібратися із катастрофічним аномальним викидом, що стався у комплексі «Сосновий гай». Але в результаті подій, яких ніхто не міг передбачити, рутинна місія з нейтралізації паранормальної загрози швидко перетворюється на боротьбу за виживання.
Щоб вижити, гравці мають зачистити комплекс, причому час на виконання завдань обмежено. Спорядження та боєкомплект також не нескінченні — тож гравцям доведеться ретельно планувати свої дії та шукати життєво важливі ресурси, що залишилися після попередніх місій.
Поки гравці перебувають у комплексі, за ними безперестанно полюють Сутності. Ці паранормальні створіння постійно змінюють власні патерни поведінки та здібності, щоб заплутати та налякати гравців. Деякі можуть вдавати із себе елементи оточення, а інші — викрадати та повертати до життя трупи загиблих агентів, яких вони використовуватимуть проти гравців під час наступних проходжень. Сутності можуть навіть підслуховувати гравців та втручатися у їх комунікацію, сіючи поміж них недовіру та страх.
BEYONDER акцентує кооперацію між гравцями: для того, щоб впоратися із загрозами комплексу «Сосновий гай», необхідно постійно підтримувати комунікацію та працювати як одна команда, але в якийсь момент приходить розуміння, що найжахливіша загроза весь цей час була зовсім поруч.
Comix Zero
Студія Bear Games анонсувала Comix Zero — soulslike-платформер у відкритому світі, що переносить гравців на сторінки живого коміксу. У роботі над проєктом розробники однаково надихалися Comix Zone та Elden Ring.
Це і важка рольова гра з дійсно відкритим світом, і дотепна гра-комікс, де можна буквально «пробивати» границі між сторінками, персонажі замість здоровʼя втрачають свій колір, а головний герой має у своєму арсеналі безліч жартів категорії Б.
Ключові особливості:
Гра на сторінках коміксу. Кожна сцена розгортається на кількох сторінках, де є все, що любить кожен фанат мальописів: панелі, репліки-бульбашки, канавки, авторський текст тощо.
Нелінійний відкритий світ. Comix Zero поєднує елементи метроїдванії та дійсно відкритий світ, у якому легко можна загубитися.
Бійки та смерті. Бойова система Comix Zero заточена на продумування стратегії, оцінювання слабкостей супротивників та комбінування різних типів атак.
Кастомізація, яка дозволяє налаштувати власний стиль гри. «Пийте зілля, зварені з переможених босів, створюйте потужні артефакти, виконуйте квести від NPC та отримуйте винагороди», — говорять розробники.
Темне фентезі. Гра пропонує брутальний світ, де стародавні міфи переплелися з «любов’ю людства до воєнних злочинів», а магія твориться людською кров’ю по людській шкірі.
Гумор. Наратив Comix Zero сповнений багатогранних персонажів, політичних інтриг, морально неоднозначних виборів та травматичного досвіду. А головний герой впевнений, що це все — якийсь сон чи прикол, і не стримує своє сумнівне почуття гумору, за словами розробників.
Soul Shuffler
Студія Weasel Token, яка раніше випустила приємну головоломку Puzzles For Clef, анонсувала новий проєкт. Soul Shuffler- картковий роґлайт про демона, який колекціонує душі різноманітних неживих предметів і використовує їх у поєдинках душ проти інших демонів.
«План простий — перемогти в щорічному Інфернальному Турнірі й стати правителем Пекла! Розбудовуйте свій Домен, досліджуйте різноманітні регіони Лімбо і, звісно, підписуйте контракти з якомога більшою кількістю душ!», — описують проєкт розробники.
Soul Shuffler запропонує:
Більше сотні душ для колекціонування.
Купа ресурсів для збору, рецептів для вивчення і цілей для крафту.
Дев’ять процедурно згенерованих регіонів Лімбо.
Унікальна бойова система, побудована на тасуванні душ, яку легко зрозуміти, але важко опанувати.
Турнір повний сильних демонічних супротивників.
Нагадаємо, що на цьогорічному Ukrainian Games Festival вперше відбуваються анонси нових ігор. На старті фестивалю вже була анонсована «українська Diablo» — Armageddonica, продовження квесту Boxville 2, нова гра від розробника STONKS-9800, та ще кілька проєктів.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.