Українська входить до десятки найпопулярніших мов для трансляцій турнірів із Counter-Strike і вже обійшла французьку і німецьку за цим показником.
За словами CEO сервісу Esports Charts Артема Одінцова, українська мова трансляцій Counter-Strike знаходиться на 6 місці у світі. Про це йдеться в матеріалі Forbes.
Повідомляється, що розмір світового ринку прямих трансляцій кіберспорту у 2023-му становив $2,7 млрд. На українському ринку монополістом є студія Maincast. У 2023-му її виторг став рекордним за весь час існування і зріс удвічі — до 18,7 млн грн.
Однією з найпопулярніших україномовних трансляцій став матч між українськими командами Monte і NAVI, який дивилися близько 59 000 глядачів. Згодом його значно перевершив стрім гри NAVI у першому чемпіонаті світу з Counter-Strike 2, чий максимум становив 137 000 людей.
За словами коментатора сервісу WePlay Олексія «уХо» Малецького, таке зростання пов’язане з бажанням відділитися від російського сегмента цієї індустрії. Він говорить, що українські спонсори відмовилися підписувати контракти на трансляції російською мовою.
Міжнародні компанії, які спонсорували трансляції на російськомовну аудиторію, також відділили український сегмент. «З’явилися українські офіси, або за цей сегмент почали відповідати європейські представництва», — каже Одінцов.
Малецький говорить, що популярність команд і зацікавленість українським кіберспортом зростає. Цьому сприяє поява на кіберспортивній сцені нових українських команд Monte, Passion UA футболіста Олександра Зінченка, kONO.ECF Євгенія Коноплянки. «Раніше у фокусі були NAVI та російські команди, де грали українці. Тепер матчі Monte дивляться у тому числі військовослужбовці на фронті», — стверджує CEO Esports Charts.
Він прогнозує, що аудиторія україномовних трансляцій буде зростати. За словами Одінцова, у світі є країни, де кіберспортивні турніри дивляться 1% населення. Тому потенційна українська аудиторія це близько 400 000 людей, які можуть одночасно дивитися турнір.
Нагадаємо, що раніше український кіберспортсмен і гравець в Counter-Strike Віктор «sdy» Оруджев, який взимку пішов з Monte і став вільним агентом, приєднався до фінської команди ENCE.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.