💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Наталя ХандусенкоШІ (ai)
13 сентября 2024, 11:42
2024-09-13
Українська deep-tech компанія Zibra AI запускає ШІ-інструмент ZibraVDB — кінематографічна якість VFX у режимі реального часу
Компанія ZibraAI, що розробляє ШІ-продукти для креативних індустрій та входить до інвестиційної групи Roosh, анонсує запуск ZibraVDB — новітнього інструменту для Unreal Engine та Houdini. Це рішення дозволяє досягти кінематографічної якості візуальних ефектів (volumetric VFX) у режимі реального часу, використовуючи GPU-компресію для роботи з об'ємними VDB-ефектами.
ZibraVDB дозволяє відтворювати об'ємні VFX у форматі OpenVDB безпосередньо в Unreal Engine з компресією до 100 разів та рендерингом, що вдвічі перевищує швидкість SVT від Unreal. Це дозволяє використовувати «важкі» об'ємні ефекти, які раніше були непрактичні для рендерингу в реальному часі, говориться у пресрелізі компанії.
Зазвичай компресія значно знижує якість ефектів, тому доводиться шукати компроміс між якістю та розміром файлів. ZibraVDB розв’язує цю проблему, забезпечуючи високий рівень стиснення з мінімальними візуальними втратами. Це дозволяє використовувати великі OpenVDB ефекти у режимі реального часу, що значно економить ресурси та скорочує час обробки.
Плагін підходить як для малих студій, так і для великих компаній, які працюють у сферах віртуального виробництва та CGI на базі Unreal Engine. Він спрощує процес створення контенту, оптимізуючи робочі процеси та підвищуючи можливості рендерингу складних візуальних ефектів.
Завдяки ZibraVDB розробники можуть стискати величезні VFX — до 100 разів — без збільшення розміру білда. Це дозволяє рендерити об'ємні ефекти в ігрових рушіях у режимі real-time, повторно використовувати ефекти для різних сцен, оптимізувати споживання пам’яті та змінювати вигляд ефекту за допомогою шейдерів у різних частинах проєкту.
Традиційні підходи до рендерингу об'ємних ефектів у реальному часі є складним завданням для virtual production та CGI. ZibraVDB вирішує ключові технічні виклики у цих сферах:
оптимізація через компресію для забезпечення плавного real-time рендерингу;
«Есть ли у меня талант, если компьютер может имитировать меня?». Искусственный интеллект пишет книги авторам Amazon Kindle. The Verge пообщался с авторами и обнаружил много интересного
Писатели-романисты используют искусственный интеллект для создания своих произведений. Издание о технологиях The Verge пообщалось с писательницей Дженнифер Лепп, выпускающей новую книгу каждые девять недель, и узнало о том, как работает искусственный интеллект для написания романов. Приводим адаптированный перевод статьи.
Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот
Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале