💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

ZibraAI випустила інструмент для моделювання рідини в реальному часі для Unity3D. Як це виглядає

Стартап ZibraAI випустив новий продукт — Liquids Pro. Це рішення для 3D-моделювання рідини в реальному часі. Він може спростити процес створення візуальних ефектів для віртуальних світів.

Залишити коментар
ZibraAI випустила інструмент для моделювання рідини в реальному часі для Unity3D. Як це виглядає

Стартап ZibraAI випустив новий продукт — Liquids Pro. Це рішення для 3D-моделювання рідини в реальному часі. Він може спростити процес створення візуальних ефектів для віртуальних світів.

Після випуску першої версії Zibra Liquids у 2021 році команда ZibraAI продовжила розвивати продукт, додавши нові функції, розширивши підтримку платформ та адаптувавши рішення до Unreal Engine. 

Zibra Liquids Pro є частиною екосистеми Zibra Effects — багатоцільового набору no-code інструментів, що дають змогу створювати віртуальні світи завдяки реалістичній фізиці та моделюванню в реальному часі.

Zibra Liquids Pro — це готове рішення для творців контенту, що не вимагає знання коду та під силу навіть початківцям. Завдяки йому користувачі можуть створювати реалістичну фізику рідини для будь-яких проєктів, від розробки ігор до VR/AR/XR і навіть для застосування у промислових цілях.

Простота у створенні візуальних ефектів

Більше немає потреби вбудовувати візуальні ефекти у гру. Відтепер користувачі можуть додати інтерактивну, динамічну реалістичну 3D-рідину до свого проєкту лише в кілька кліків. Це значно спрощує створення реалістичних сцен та інтерактивних ефектів на основі фізики рідини.

Сумісність із будь-яким ігровим рушієм і платформами

Zibra Liquids Pro вже доступний для Unity3D і незабаром буде доступний для Unreal Engine. 

AI-взаємодія зі статичними об'єктами та анімованими персонажами

Функції, засновані на штучному інтелекті, дають змогу легко налаштувати взаємодію рідини з об'єктами будь-якої форми. Окрім того, користувачі також можуть створювати динамічних персонажів та елементи геймплею з рідини.

Шукаєш роботу в ІТ? Заходь на jobs.dev.ua і будь в курсі найсвіжіших вакансій

Силові поля 

Інструмент дає змогу користувачам застосовувати силу до рідини. Різні типи силових полів визначають, як саме сила впливатиме на рідину.

Різноманітні фізичні та візуальні параметри

Zibra Liquids Pro пропонує безліч варіантів кастомізації рідин, що дають змогу налаштувати фізичні та візуальні параметри рідини, як-от в’язкість, щільність, поверхневий натяг, колір, металічність тощо. Креатори можуть налаштувати ці властивості з нуля або використати будь-який із доступних пресетів (вода в басейні, нафта, слиз, кров, фарба, ртуть тощо). 

Змішування рідин

Користувачі можуть використовувати різні типи рідини в одній симуляції та змішувати рідини з різними властивостями для створення складних візуальних ефектів та ігрових механік.

Імітація піни 

Абсолютно новим доповненням до інструменту є ефект піноутворення, що робить рідину ще більш реалістичною.

ZibraAI є частиною екосистеми технологічних компаній Roosh.

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.