Все більше людей покоління Z і міленіалів віддають свої фінанси в управління ШІ
Переважна більшість молодих людей, зокрема, в США використовують штучний інтелект для допомоги в керуванні своїми фінансами.
Переважна більшість молодих людей, зокрема, в США використовують штучний інтелект для допомоги в керуванні своїми фінансами.
Переважна більшість молодих людей, зокрема, в США використовують штучний інтелект для допомоги в керуванні своїми фінансами.
Майже 5000 респондентів звертаються до ШІ за допомогою збалансувати свої фінансові розрахунки, пише Axios, посилаючись на дані Northwestern Mutual, оприлюднені цього тижня.
«Фактор довіри до штучного інтелекту явно обмежується допомогою в «управлінні бюджетом або відстеженні грошей», — сказав нещодавно Axios Крістіан Мітчелл, виконавчий віце-президент і головний спеціаліст із обслуговування клієнтів Northwestern Mutual.
Серед опитаних, більше половини — представники покоління Z і міленіалів, які назвали себе «схвильованими» генеративними інструментами штучного інтелекту. ШІ-інструменти допомагають їм приймати інформовані фінансові рішення, зокрема аналіз даних.
Однак старші покоління висловлювали принаймні деякі застереження щодо штучного інтелекту, і опитування показало, що людям зручніше, коли штучний інтелект виконує певні завдання, ніж інші.
Дослідження показали, що для більшості завдань фінансового планування значна більшість респондентів все ще віддають перевагу людям (54%), а не лише ШІ (15%). І споживачі ще не на тому етапі, коли вони готові надати «необмежений доступ» до автоматизації. Крім того, опитування підсвітило розрив між поколіннями, що відділяє Z-умкрів і міленіалів від покоління-X і бебі-бумерів.