Редакція dev.uaPetTech
23 грудня 2024, 14:24
2024-12-23
«Це більше, ніж бізнес — це наша пристрасть». 2024 рік для Suziria Group у цифрах
2024 рік став визначним для Suziria Group, однієї з провідних сімейних компаній на зооринку України. Група компаній зміцнила свої позиції у ключових бізнес-напрямках — розробка та виробництво власних брендів, дистрибуція та ритейл, а також активно розвивала міжнародні партнерства та інтернаціоналізувалася.
За останні два роки Suziria Group інвестувала понад 8 млн євро у розвиток, з яких 3 млн євро було спрямовано на розширення інфраструктури зообізнесу України. Цьогоріч Suziria Group зробила стратегічний крок до збільшення виробничих потужностей в Україні, розпочавши будівництво нової лінії для виготовлення вологих кормів у Калуші, що на Івано-Франківщині, за підтримки гранту в $2 млн від USAID у рамках програми «Інвестиції для стійкості бізнесу». Цей проєкт доповнює вже наявні виробничі потужності в Харкові та Калуші, відкриває перспективу значного зростання обсягів виробництва, а також створення понад 130 нових робочих місць (на сьогодні команда групи компаній налічує понад 2200 співробітників). Крім того, запуск ще одного власного виробництва в Україні дозволить знизити собівартість продукції, яка раніше виготовлялася на партнерських потужностях у країнах ЄС, частково замістити імпорт та розширити географію продажів.
Сьогодні портфель Suziria Group включає власні бренди у food, non-food та ветеринарній категоріях, серед яких Savory, Half&Half, Special One, Pet Fashion, Provet, Priroda та Puramur.
Інший напрям роботи групи компаній — дистрибуція, яка колись розпочала свою роботу з одного складу в Харкові, а сьогодні перетворилася на національного оператора, що забезпечує постачання зоотоварів у будь-яку точку країни максимум протягом двох діб. Компанія забезпечує продукцією як невеликі спеціалізовані зоокрамниці, так і великі офлайн мережі та онлайн магазини, серед яких «Епіцентр», «Сільпо», «Аврора», «АТБ», «METRO», «ROZETKA», «MAUDAU» та інші. Хоча варто зазначити, що спеціалізований роздріб та онлайн зростає швидше мереж, що свідчить про перерозподіл інтересів клієнтів на користь спеціалізованих і онлайн-каналів.
Особливістю компанії є власна B2B Академія — безоплатна освітня онлайн-платформа, де кожен, хто працює у зообізнесі або планує, може отримати необхідні знання: від базових принципів до тонкощів роботи з різними категоріями товарів і розвитку зоомагазинів. Популярність платформи щороку зростає.
До складу групи компаній Suziria Group входить і найбільша в Україні мережа зоомаркетів MasterZoo, яка понад 15 років забезпечує домашніх улюбленців кормами, ветпрепаратами, амуніцією та товарами першої потреби.
Suziria Group також заснувала благодійний фонд Suziria Charity, щоб зробити ще більше для тварин, які потребують допомоги. Благодійний вектор групи компаній підтримує притулки, волонтерів і зоозахисні організації, допомагаючи не лише матеріально, а й через популяризацію теми адопції та соціалізації тварин. З останніх проєктів Suziria Group — підтримка у розбудові найбільшого в Україні притулку для тварин з інвалідністю «Дім Хвостів».
Рік, що минає, став і роком визнання професійних досягнень Suziria Group. Так, Поліна Кошарна отримала нагороду «Людина року» в зооіндустрії від PET Worldwide у Брюсселі. Відзнака вручається раз на два роки лідерам, що впроваджують інновації та підвищують стандарти індустрії по всьому світу.
Мережа зоомагазинів MasterZoo отримала одразу три нагороди від Effie Awards Ukraine 2024 із кампанією з оновлення брендингу «Зоомаркет пухнастих особистостей», а паковання власного бренду ласощів Half&Half здобуло золото на Pentawards 2024 та Ukrainian Design: The Very Best Of 2024, а також бронзу NAPA BALTIC Packaging Design Awards.