Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Наталя ХандусенкоГроші
12 червня 2024, 18:03
2024-06-12
Apple стає першим світовим брендом вартістю в $1 трильйон
Глобальна аналітична компанія Kantar представила рейтинг найдорожчих брендів світу, який третій рік поспіль очолює компанія Apple. Вартість бренду компанії перевищила $1 трильйон, що на 15% більше, ніж минулого року.
Глобальна аналітична компанія Kantar представила рейтинг найдорожчих брендів світу, який третій рік поспіль очолює компанія Apple. Вартість бренду компанії перевищила $1 трильйон, що на 15% більше, ніж минулого року.
Згідно з Kantar’s BrandZ, Apple стала першим брендом, чия вартість сягнула $1 трильйон. Далі йдуть Alphabet Google — $753 млрд та Microsoft — $713 млрд, пише Reuters. Слід зазначити, що вартість бренду не слід плутати з ринковою капіталізацією.
З ринковою капіталізацією в $3,18 трильйона Apple випереджає компанію Nvidia, що займається виробництвом чіпів зі штучним інтелектом, на $2,97 трильйона.
На хвилі буму на штучний інтелект та мікросхеми Nvidia вперше увійшла до списку 10 найдорожчих брендів у світі від Kantar.
Вартість бренду Nvidia підскочила до понад $200 млрд порівняно з роком раніше, що зробило компанію шостим найдорожчим брендом.
Apple знову обігнала Microsoft і повернулася на позицію найдорожчої компанії світу після презентації своїх ШІ-новинок.