Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Hot! dev.media шукає менеджера з продажу спецпроєктів

Створена «на коліні» гра зібрала 5 млн завантажень в Play Market. 17 фактів про Bubble Kvass

Bubble Kvass — мобільна гра з мемами. Її зробили двоє хлопців, як пародію на Brawl Stars. Гру презентували 29 грудня 2021 року, та за місяць вона стала хітом Play Market в січні 2022 року і вже набрала більше 5 млн завантажень. Євген Гришаков на своєму YouTube-каналі розмістив інтерв’ю з одним з розробників гри, Артемом Негодних. dev.ua вибрав найцікавіше, що відомо про хіт, зроблений на коліні.

Залишити коментар
Створена «на коліні» гра зібрала 5 млн завантажень в Play Market. 17 фактів про Bubble Kvass

Bubble Kvass — мобільна гра з мемами. Її зробили двоє хлопців, як пародію на Brawl Stars. Гру презентували 29 грудня 2021 року, та за місяць вона стала хітом Play Market в січні 2022 року і вже набрала більше 5 млн завантажень. Євген Гришаков на своєму YouTube-каналі розмістив інтерв’ю з одним з розробників гри, Артемом Негодних. dev.ua вибрав найцікавіше, що відомо про хіт, зроблений на коліні.

1. Розробники. Гучний хіт розробили двоє хлопців, яким по 18 років, Артем Негодних та його друг Влад. 

Артем Негодних (скрін з інтерв’ю з Євгеном Гришаковим) 

2. Вихід. Гру почали публікувати з 8 грудня 2021 року на Google Play, але по початку всього на пару годин, потім її закривали через проблеми з рекламою на AdMob. Але за той час, поки вона була доступна, кількість завантажень вже дійшло до тисячі. Після цього розробники перемістилися на платформу Unity, проблеми були вирішені, і повноцінний запуск на Google Play відбувся 29 грудня 2021 року. В AppStore вона з’явилася місяцем пізніше.

Скрін з інтерв’ю з Євгеном Гришаковим

Застрибуй в майбутнє! Топові IT-курси на одній платформі

3. Іконку для Bubble Kvass намалював Влад, це пародія на Brawl Stars, а Артем запропонував замінити черепок на анонімус, тому що тоді вони були в тренді. Для назви використовували мем, співзвучний з Brawl Stars.

Скрін з відкритих джерел

4. Розробка гри. На розробку гри пішло 3-4 місяці, $99 плата за річну підписку на AppStore і $20 на Google Play. 

«Ми її робили іноді по пару годин на день у вільний час», — каже Негодних.

Гра зроблена на Unity, безкоштовному мультиплатформенному движку для розробки додатків і відеоігор.

5. Реклама. У гру не було ніяких рекламних вкладень і прохань про поширення. Відомою Bubble Kvass на YouTube зробили школярі, коли вони викладали свої ролики з проходженням. 

Скрін огляду на каналі AuRuM TV

6. Що сказали блогери? Про гру кілька блогерів зняли огляди, але розробники запевняють, що не вели з ними ніяких переговорів, і відео вони розміщували самі. Першим, хто зняв ролик про Bubble Kvass, був AuRuM TV, у якого на каналі понад 5 млн підписників. Огляд набрав понад 378 000 переглядів.

Скрін огляду на каналі AuRuM TV

Два тижні тому популярний російський техноблогер Wylsacom (понад 10 млн підписників зробив огляд гри на своєму каналі. Він набрав вже понад 448 000 переглядів.

Скрін огляду на каналі Wylsacom
6 правил Массімо Віньєллі які стануть у нагоді веб-дизайнеру
6 правил Массімо Віньєллі, які стануть у нагоді веб-дизайнеру
По темi
6 правил Массімо Віньєллі, які стануть у нагоді веб-дизайнеру

7. Хлопці нічого не знають про ASO-оптимізацію (канал залучення користувачів, щоб підняти додаток в ТОП App Store і Google Play). За словами Артема, вони тільки виставили для гри категорії й проставили пару тегів, які, на їхню думку, могли б набирати в пошуку.

8. Динаміка зростання. За пару днів гра набрала понад 100 000 завантажень. У перших числах січня ця цифра дійшла до 1 млн. Зараз кількість завантажень більше ніж 5 млн у гри вже немає стрімкого зростання, але є стабільне їх число близько кілька тисяч в день. Коефіцієнт утримання користувачів на AppStore 27 січня в день запуску був 77%, 4 лютого він став 41%.

Скрін з інтерв’ю з Євгеном Гришаковим

9. Дохід. Основну частку монетизації Bubble kvass отримує від реклами на Unity. Розробники розглядали ще й AdMob, одну з найбільших рекламних мереж для монетизації мобільних додатків, але з роботою там були проблеми. Дохід від гри в перші дні був на рівні $2-$4, вже через кілька днів $24, і слідом $400. У пікові дні гра збирала від 6 до 10 млн переглядів на день. При SPM значно менше ніж $1.

За рекламу в Google Play гра отримує у 2-3 рази більше доходу, ніж в AppStore, але в останньому реклама дорожче.

І дохід розробники поки не отримали, за умовами гроші їм можуть зайти тільки в кінці лютого.

Скрін огляду на каналі AuRuM TV

10. Спільнота. В YouTube-каналі Bubble Kvass понад 100 000 підписників, Discord зібрав майже 1500, TikTok 24 000 і «вКонтакте» вже 22 000.

«Ми збираємо навколо себе аудиторію. Якщо будемо випускати наступні ігри, то вже якісь скачування будуть гарантовані», — розповідає Негодних.

Крім цього в Discord і «вКонтакте» є спеціальні розділи, де аудиторія може поділитися ідеями для персонажів, скінів та іншого. Звідти вони теж частково потрапляють в гру.

Однією з таких ідея стала роздача скінів ютуберам, які знімають ролики про Bubble Kvass. 

11. Про перше місце в ТОП Google Play і AppStore Артем каже: «Так, це було класно, але дуже дивно, що гра, зроблена на коліні й по-приколу — на першому місці».

Скрін огляду на каналі AuRuM TV

12. Гра поки тільки російською мовою. Локалізацію англійською розробники розглядають, але вважають, що там не зрозуміють меми, використані в грі. 

Скрін огляду на каналі AuRuM TV

13. Донатів у грі не буде. Артем упевнений, що від цього більше проблем: «Гра безкоштовна, і платні In-App гравці це не оцінять».

14. Як буде розвиватися гра. Поки тільки нові режими. Розробники думають перевести гру в онлайн, але поки що це тільки плани.

15. Нові ігри. Надалі хлопці робитимуть наступні ігри теж «з приколом». Серйозні ігри будуть, але пізніше, коли хлопці наберуться досвіду.

«На мемних іграх якщо щось зроблено криво, то це не баг, а фішка», — говорить розробник.

16. Куди розробник витратить гроші? «На щось велике не вистачить, а по дрібницях мені нічого не потрібно».

17. Порада для початківців. «Просто робити. Розраховувати ні на що не потрібно. Це лотерея: зайде — не зайде». 

Читайте главные IТ-новости страны в нашем телеграме
Читайте головні ІТ-новини країни в нашому телеграмі
По темі
Читайте головні ІТ-новини країни в нашому телеграмі
Мобильное приключение: подборка захватывающих игр для выходного дня
Мобільна пригода: добірка захоплюючих ігор для вихідного дня
По темі
Мобільна пригода: добірка захоплюючих ігор для вихідного дня
«Раньше на них просто рисовали». Как черниговский школьник разработал и обнародовал ПО для школьных интерактивных досок
«Раніше на них просто малювали». Як Чернігівський школяр розробив та оприлюднив ПЗ для шкільних інтерактивних дошок
По темі
«Раніше на них просто малювали». Як Чернігівський школяр розробив та оприлюднив ПЗ для шкільних інтерактивних дошок
Айтішник розробив та створив болід власноруч.

Дивіться на каналі dev.ua тест-драйв спорткара.

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.