💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉
Вікторія ГорбікТаке життя
11 лютого 2022, 13:18
2022-02-11
Створена «на коліні» гра зібрала 5 млн завантажень в Play Market. 17 фактів про Bubble Kvass
Bubble Kvass — мобільна гра з мемами. Її зробили двоє хлопців, як пародію на Brawl Stars. Гру презентували 29 грудня 2021 року, та за місяць вона стала хітом Play Market в січні 2022 року і вже набрала більше 5 млн завантажень. Євген Гришаков на своєму YouTube-каналі розмістив інтерв’ю з одним з розробників гри, Артемом Негодних. dev.ua вибрав найцікавіше, що відомо про хіт, зроблений на коліні.
1. Розробники. Гучний хіт розробили двоє хлопців, яким по 18 років, Артем Негодних та його друг Влад.
2. Вихід. Гру почали публікувати з 8 грудня 2021 року на Google Play, але по початку всього на пару годин, потім її закривали через проблеми з рекламою на AdMob. Але за той час, поки вона була доступна, кількість завантажень вже дійшло до тисячі. Після цього розробники перемістилися на платформу Unity, проблеми були вирішені, і повноцінний запуск на Google Play відбувся 29 грудня 2021 року. В AppStore вона з’явилася місяцем пізніше.
3. Іконку для Bubble Kvass намалював Влад, це пародія на Brawl Stars, а Артем запропонував замінити черепок на анонімус, тому що тоді вони були в тренді. Для назви використовували мем, співзвучний з Brawl Stars.
4. Розробка гри. На розробку гри пішло 3-4 місяці, $99 плата за річну підписку на AppStore і $20 на Google Play.
Гра зроблена на Unity, безкоштовному мультиплатформенному движку для розробки додатків і відеоігор.
5. Реклама. У гру не було ніяких рекламних вкладень і прохань про поширення. Відомою Bubble Kvass на YouTube зробили школярі, коли вони викладали свої ролики з проходженням.
6. Що сказали блогери? Про гру кілька блогерів зняли огляди, але розробники запевняють, що не вели з ними ніяких переговорів, і відео вони розміщували самі. Першим, хто зняв ролик про Bubble Kvass, був AuRuM TV, у якого на каналі понад 5 млн підписників. Огляд набрав понад 378 000 переглядів.
Два тижні тому популярний російський техноблогер Wylsacom (понад 10 млн підписників зробив огляд гри на своєму каналі. Він набрав вже понад 448 000 переглядів.
7. Хлопці нічого не знають про ASO-оптимізацію (канал залучення користувачів, щоб підняти додаток в ТОП App Store і Google Play). За словами Артема, вони тільки виставили для гри категорії й проставили пару тегів, які, на їхню думку, могли б набирати в пошуку.
8. Динаміка зростання. За пару днів гра набрала понад 100 000 завантажень. У перших числах січня ця цифра дійшла до 1 млн. Зараз кількість завантажень більше ніж 5 млн у гри вже немає стрімкого зростання, але є стабільне їх число близько кілька тисяч в день. Коефіцієнт утримання користувачів на AppStore 27 січня в день запуску був 77%, 4 лютого він став 41%.
9. Дохід. Основну частку монетизації Bubble kvass отримує від реклами на Unity. Розробники розглядали ще й AdMob, одну з найбільших рекламних мереж для монетизації мобільних додатків, але з роботою там були проблеми. Дохід від гри в перші дні був на рівні $2-$4, вже через кілька днів $24, і слідом $400. У пікові дні гра збирала від 6 до 10 млн переглядів на день. При SPM значно менше ніж $1.
За рекламу в Google Play гра отримує у 2-3 рази більше доходу, ніж в AppStore, але в останньому реклама дорожче.
І дохід розробники поки не отримали, за умовами гроші їм можуть зайти тільки в кінці лютого.
10. Спільнота. В YouTube-каналі Bubble Kvass понад 100 000 підписників, Discord зібрав майже 1500, TikTok 24 000 і «вКонтакте» вже 22 000.
Крім цього в Discord і «вКонтакте» є спеціальні розділи, де аудиторія може поділитися ідеями для персонажів, скінів та іншого. Звідти вони теж частково потрапляють в гру.
Однією з таких ідея стала роздача скінів ютуберам, які знімають ролики про Bubble Kvass.
11. Про перше місце в ТОП Google Play і AppStore Артем каже: «Так, це було класно, але дуже дивно, що гра, зроблена на коліні й по-приколу — на першому місці».
12. Гра поки тільки російською мовою. Локалізацію англійською розробники розглядають, але вважають, що там не зрозуміють меми, використані в грі.
13. Донатів у грі не буде. Артем упевнений, що від цього більше проблем: «Гра безкоштовна, і платні In-App гравці це не оцінять».
14. Як буде розвиватися гра. Поки тільки нові режими. Розробники думають перевести гру в онлайн, але поки що це тільки плани.
15. Нові ігри. Надалі хлопці робитимуть наступні ігри теж «з приколом». Серйозні ігри будуть, але пізніше, коли хлопці наберуться досвіду.
16. Куди розробник витратить гроші? «На щось велике не вистачить, а по дрібницях мені нічого не потрібно».
17. Порада для початківців. «Просто робити. Розраховувати ні на що не потрібно. Це лотерея: зайде — не зайде».
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).