Олександр КузьменкоСтартап
26 жовтня 2023, 15:53
2023-10-26
Стартап Byword.ai, який генерує SEO-оптимізовані статті, допоміг сайту досягти 1 млн трафіку на місяць завдяки контенту на 100% створеному ШІ
Такого результату Byword.ai вдалося досягнути за майже півтора року роботи над неназваним сайтом. За цей час на ньому розмістили тисячі статей, які ШІ згенерував за ключовими словами.
Такого результату Byword.ai вдалося досягнути за майже півтора року роботи над неназваним сайтом. За цей час на ньому розмістили тисячі статей, які ШІ згенерував за ключовими словами.
Про це розповів засновник стартапу Джейк Ворд у своєму X (Twitter). «Ми нарешті досягли 1 мільйона щомісячного SEO-трафіку, використовуючи 100% згенерований ШІ-контент», — Ворд.
За його словами, для сайту B2B SaaS компанії, що працює у сфері фінансів, була проведена «масштабна SEO-кампанія», для якої використовували лише контент, згенерований штучним інтелектом. Статті генерували за допомогою інструменту Byword.ai, який працював спочатку на основі моделі GPT-3, згодом на GPT-3.5, а зараз на GPT-4. До того, як ChatGPT був офіційно представлений, у стартапі ви користували API компанії OpenAI.
Початково робота над просуванням сайту містила в собі елементи «класичного» SEO, з визначенням аудиторії, сайтів-конкурентів, збором ключових слів й таким іншим. Проте для пакетної генерації статей використовувався продукт Byword.ai, який дозволяє під'єднати сайт користувача, увімкнути внутрішню перелінковку, вибрати ШІ-модель для генерації зображень та налаштувати параметри статей для генерації.
Як говорить Джейкоб Ворд, може пройти до 3 і більше місяців, перш ніж на такі статті почне надходити пошуковий трафік. Проте у випадку з сайтом, який досягнув мільйона відвідувачів, трафік почав надходити вже наступного дня. «Час ранжування буде залежати від наявного авторитету сайту», — вказує Джейкоб.
Статистика проєкту, якому допоміг Byword.ai. Скріншот: Jake Ward
Byword.ai далеко не перша компанія, яка застосовує ШІ для генерації SEO-оптимізованого контенту. Раніше стало відомо, що CNET використовує ШІ, щоб регулярно генерувати SEO-оптимізовані публікації з переліком іпотечних ставок і заробляє на партнерських посиланнях на кредити, які розміщені в таких матеріалах.
А G/O Media потрапило під критику та насмішки, коли розмістило згенеровану ШІ статтю «Хронологічний список фільмів і серіалів про „Зоряні війни“», у якій фанати знайшли повно неточностей і фактичних помилок.
Також відомо, що BuzzFeed використовував штучний інтелект для написання туристичних путівників. Статті «написані за допомогою робота Баззі (також відомого як наш креативний ШІ-помічник), але на основі людських ідей», — вказано в профілі автора таких публікацій.