При складанні рейтингів найкращих онлайн-казино до уваги береться безліч чинників. Це й асортимент ігор, і надійність системи, і якість надання послуг. Також одним із важливих критеріїв оцінювання є робота служби технічної підтримки.
У цьому компоненті одним із лідерів гемблінгової індустрії України вважається казино «Космолот», яке заявляє про високу швидкість надання допомоги користувачам у разі виникнення різних проблем. Розберемося, з якими форс-мажорами можуть зіткнутися гравці, чим їм допомагає техпідтримка та думки реальних гемблерів.
Які проблеми можуть виникнути у користувачів Cosmolot?
Якщо ви вибираєте «Космолот» — онлайн-казино, яке першим в Україні отримало ліцензію КРАІЛ на право проведення та організацію азартних ігор казино в інтернеті — маєте право розраховувати на високу якість послуг, широкий вибір слотів, регулярне проведення акцій та інші переваги. При цьому, як і у разі користування будь-якою іншою платформою, іноді можуть виникати певні труднощі. Серед них:
проблеми з реєстрацією;
поповнення рахунку;
виведення коштів на картку.
Розглянемо докладніше кожен із пунктів.
Реєстрація в системі
Для реєстрації облікового запису в «Космолот» вам потрібно вказати свої дані, а також заповнити нескладну форму. Сама реєстрація можлива одним із трьох способів:
через мобільний телефон;
за допомогою Google акаунта;
із зазначенням e-mail.
Після введення номера мобільного або адреси пошти на них буде надіслано повідомлення з кодом підтвердження. У деяких випадках можуть спостерігатися збої та інші проблеми з отриманням облікового запису або входом до особистого кабінету — у разі такої нестандартної ситуації ви можете звернутися до технічної підтримки «Космолот».
Поповнення рахунку
Поповнити рахунок можна за допомогою банківської картки України MasterCard або Visa, а також платіжного термінала. Іноді виникають ситуації, коли гемблери не можуть завести гроші на свій ігровий рахунок. Ось кілька поширених причин таких збоїв:
на банківській карті відключено можливість проведення платежів у мережі;
на карті встановлено ліміт на оплату в інтернеті, який ви перевищили;
на карті відключено систему безпеки 3D-Secure;
сума, яку ви вводите для поповнення, більша, ніж баланс на вашій банківській картці.
Для розв’язання проблеми важливо розібратися з налаштуваннями банківської картки в інтернет-банку та у разі потреби зв’язатися зі співробітниками фінансової установи.
Виведення коштів на карту
Досить часто у відгуках можна побачити, що користувачі не можуть вивести гроші на банківську картку. Найчастіше це відбувається з двох причин:
ви не верифікували дані зі свого облікового запису;
картка, на яку ви збираєтеся виводити гроші, не прив’язана до ігрового рахунку.
У першому випадку потрібно відправити до служби підтримки скан або фотографії паспорта та ідентифікаційного номера платника податків, а також селфі, на якому ви тримаєте документи. Це потрібно для верифікації ваших даних.
Щодо прив’язки картки до рахунку, важливо завести гроші на нього саме з цієї картки за допомогою методу оплати VISA/MasterCard. Сума депозиту має становити не менше ніж 100 грн. У деяких випадках гемблери поповнюють рахунок через термінал або з онлайн-гаманця, тому не можуть вивести кошти на банківську картку. Також варто враховувати, що при використанні Apple Pay система створює віртуальну картку, номер якої не збігається з реальною.
Як технічна підтримка вирішує проблеми гравців?
При виникненні різних проблем у роботі платформи необхідно перевірити правильність ваших дій, а потім звернутися до служби підтримки. Зробити це можна одним із двох способів:
Співробітники служби технічної підтримки приймуть заявку користувача, проконсультують його з будь-якого питання, яке пов’язане з роботою онлайн-казино «Космолот», а також у стислий термін вирішать проблему.
Відгуки користувачів «Космолот» про роботу технічної підтримки
Можна дійти висновку, що популярність «Космолот» в Україні обумовлена не лише вибором ігор чи легальністю казино, а й чудовою роботою служби техпідтримки.