💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉

Cosmolot: відгуки про технічну підтримку казино

При складанні рейтингів найкращих онлайн-казино до уваги береться безліч чинників. Це й асортимент ігор, і надійність системи, і якість надання послуг. Також одним із важливих критеріїв оцінювання є робота служби технічної підтримки. 

Залишити коментар
Cosmolot: відгуки про технічну підтримку казино

При складанні рейтингів найкращих онлайн-казино до уваги береться безліч чинників. Це й асортимент ігор, і надійність системи, і якість надання послуг. Також одним із важливих критеріїв оцінювання є робота служби технічної підтримки. 

У цьому компоненті одним із лідерів гемблінгової індустрії України вважається казино «Космолот», яке заявляє про високу швидкість надання допомоги користувачам у разі виникнення різних проблем. Розберемося, з якими форс-мажорами можуть зіткнутися гравці, чим їм допомагає техпідтримка та думки реальних гемблерів.

Які проблеми можуть виникнути у користувачів Cosmolot?

Якщо ви вибираєте «Космолот» — онлайн-казино, яке першим в Україні отримало ліцензію КРАІЛ на право проведення та організацію азартних ігор казино в інтернеті — маєте право розраховувати на високу якість послуг, широкий вибір слотів, регулярне проведення акцій та інші переваги. При цьому, як і у разі користування будь-якою іншою платформою, іноді можуть виникати певні труднощі. Серед них:

  • проблеми з реєстрацією;
  • поповнення рахунку;
  • виведення коштів на картку.

Розглянемо докладніше кожен із пунктів.

Реєстрація в системі

Для реєстрації облікового запису в «Космолот» вам потрібно вказати свої дані, а також заповнити нескладну форму. Сама реєстрація можлива одним із трьох способів:

  • через мобільний телефон;
  • за допомогою Google акаунта;
  • із зазначенням e-mail.

Після введення номера мобільного або адреси пошти на них буде надіслано повідомлення з кодом підтвердження. У деяких випадках можуть спостерігатися збої та інші проблеми з отриманням облікового запису або входом до особистого кабінету — у разі такої нестандартної ситуації ви можете звернутися до технічної підтримки «Космолот».

Поповнення рахунку

Поповнити рахунок можна за допомогою банківської картки України MasterCard або Visa, а також платіжного термінала. Іноді виникають ситуації, коли гемблери не можуть завести гроші на свій ігровий рахунок. Ось кілька поширених причин таких збоїв:

  • на банківській карті відключено можливість проведення платежів у мережі;
  • на карті встановлено ліміт на оплату в інтернеті, який ви перевищили;
  • на карті відключено систему безпеки 3D-Secure;
  • сума, яку ви вводите для поповнення, більша, ніж баланс на вашій банківській картці.

Для розв’язання проблеми важливо розібратися з налаштуваннями банківської картки в інтернет-банку та у разі потреби зв’язатися зі співробітниками фінансової установи.

Виведення коштів на карту

Досить часто у відгуках можна побачити, що користувачі не можуть вивести гроші на банківську картку. Найчастіше це відбувається з двох причин:

  • ви не верифікували дані зі свого облікового запису;
  • картка, на яку ви збираєтеся виводити гроші, не прив’язана до ігрового рахунку.

У першому випадку потрібно відправити до служби підтримки скан або фотографії паспорта та ідентифікаційного номера платника податків, а також селфі, на якому ви тримаєте документи. Це потрібно для верифікації ваших даних.

Щодо прив’язки картки до рахунку, важливо завести гроші на нього саме з цієї картки за допомогою методу оплати VISA/MasterCard. Сума депозиту має становити не менше ніж 100 грн. У деяких випадках гемблери поповнюють рахунок через термінал або з онлайн-гаманця, тому не можуть вивести кошти на банківську картку. Також варто враховувати, що при використанні Apple Pay система створює віртуальну картку, номер якої не збігається з реальною.

Як технічна підтримка вирішує проблеми гравців?

При виникненні різних проблем у роботі платформи необхідно перевірити правильність ваших дій, а потім звернутися до служби підтримки. Зробити це можна одним із двох способів:

  • в онлайн-чаті;
  • написати на адресу e-mail [email protected].

Співробітники служби технічної підтримки приймуть заявку користувача, проконсультують його з будь-якого питання, яке пов’язане з роботою онлайн-казино «Космолот», а також у стислий термін вирішать проблему.

Відгуки користувачів «Космолот» про роботу технічної підтримки

Павло, 37 років 
«Кілька разів намагався зареєструватися в системі, що постійно вибивала то неправильний пароль, то інформацію, що акаунт вже є. Зв’язався з адміністрацією і справді на мій номер уже була спроба реєстрації, але без верифікації, близько року тому. Виявляється, хтось вирішив у такий спосіб обдурити систему… не вийшло».
Регіна, 24 роки 
«Кілька разів заводила гроші на рахунок, а вивести не виходило, весь час видавало помилку із прив’язкою карти, хоча я поповнювала саме з неї. Хлопець із техпідтримки пояснив ситуацію з Apple Pay та віртуальним номером карти. Спасибі за допомогу».
Костя, 30 років 

«Технічна служба працює швидко, навіть коли виникають збої, практично не доводиться чекати відповіді — завжди на зв’язку. Кілька разів звертався з різних питань, завжди відповідають по суті, що вигідно відрізняє від інших техслужб, де розкажуть усе, але тільки не відповідь на запитання». 

Можна дійти висновку, що популярність «Космолот» в Україні обумовлена не лише вибором ігор чи легальністю казино, а й чудовою роботою служби техпідтримки.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.