🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉
Вікторія ГорбікGameDev
14 листопада 2023, 17:14
2023-11-14
«Україна завжди була Україною, а не росією». Юнак на Волині розробляє гру-екшен Cossack Steppes про українських козаків
16 річний Тарас Гембік на Волині розробляє самотужки гру з історичним сюжетом про українських козаків Cossack Steppes, щоби довести, що Україна — це не росія і ніколи нею не була. Ось як у нього це виходить і що саме буде у грі.
16-річний Тарас Гембік живе в місті Камінь-Каширський Волинської області та навчається в одинадцятому класі місцевого ліцею № 1 ім. Євгена Шабліовського». Юнаку подобається займатись спортом, зокрема, настільним тенісом та волейболом. А також серед вподобань Тараса комп’ютери, як розробка програмного забезпечення, ігор, програм для Android, створення дизайну та 3D-моделей, так і процес ремонтування комп’ютера, складання з частини компонентів нові комп’ютери.
Свій шлях у програмуванні він розпочав кілька років тому, коли його троюрідний брат показав Scratch, інструмент програмування для початківців, де складати алгоритми можна із заготовлених блоків. А коли юнак побачив, що в нього виходить, то сам записався на додаткові зайняття до вчителя інформатики. Вони вчили Паскаль, Python, почав писати Telegram-боти та простенькі програмки на Ківі.
Потім випадково побачивши на YouTube відео, як створити гру на Unity, сам вивчив мову C#, щоби спробувати щось із побаченого зробити. Наступним кроком розвитку стали курси від Малої академії «Розробка гри в 3D» по Unity.
Зараз Тарас готується до НМТ і працює над ще одним проєктом. Але, за його словами, іноді можливо, раз або два рази на місяць вони разом із друзями збираються, щоб відпочити, просто посидіти, поговорити та пограти.
«Україна завжди була Україною, а не росією»
Ідея зробити гру про козаків до юнака прийшла 16 лютого 2022 року в День Єднання.
І через кілька годин народилась ідея гри Cossack Steppes, екшену з елементами RPG про козаків, їхню історію та звичаї, щоб донести цю інформацію світу.
За сюжетом гра — це подорож у світ українського козацтва, яке формувалося на південному степовому кордоні з XV століття. Гравець може обирати героя з різних козаків — від простого хлопчини, який втік з кріпацтва до славетного гетьмана Богдана Хмельницького. В процесі можна дізнатись про козацьку культуру, звичаї, господарство та стиль життя, а також про їхню боротьбу за свободу та православ’я проти польсько-литовської шляхти та турецько-татарських загарбників. Гра розділена на епізоди, де в кожному епізоді гравець буде переживати історичні події та битви від першої особи. Гра має відкритий світ, щоб користувачі мали змогу досліджувати широкий, мальовничий і розмаїтий ландшафт України.
Розробка і вторгнення
Майже одразу після формування ідеї гри, Тарас розпочав шукати команду, планувати сюжет, підбирати програмне забезпечення, але трапилось 24 лютого і початок повномасштабного вторгнення.
«Невеличка перерва, можливо, в тиждень-два, і я відразу почав активну розробку», — говорить Тарас.
Він робить гру на Unity. В команду юнак запросив ще двох однокласників Вадима і Максима. Вони були як 3D дизайнери, робили модельки для гри в Blender. Користувацький інтерфейс Тарас створював у Photoshop. В грі стоїть pipeline HDRP, що є найвищим в Unity по рівні графіці та потребує багато ресурсів. Озвучки поки що немає, в грі є лише звуки, зокрема, ходьба, але вони були взяті просто для прикладу, щоб підключити їх до коду і потім можна було їх замінити на інші, вже записані.
Через кілька місяців однокласники залишили Тараса й останній рік він розробляє гру сам. На початку Тарас займався розробкою кожен день, або всі вихідні, влітку часу на розробку було більше. «В процесі розробки Cossack Steppes я отримав дуже багато знань та навичок, я вчився в процесі. Опанував Java. Якось просто сів і за три вечора вивчив мінімальну базу про Android Studio», — розповідає хлопець.
За його словами, найбільше часу в нього займає пропрацювання ідеї для дизайну, на який потрібне натхнення.
Про плани
Зараз гра ще в процесі розробки й Тарас каже, щоб її закінчити, йому потрібне або фінансування, або команда, бо самотужки завершити процес він не зможе. По завершенню і виходу гри юнак планує її монетизувати. В цьому процесі складних схем не буде — лише фіксована ціна.
«Не потрібно буде докупляти в середині самій гри ніяких сканів чи ще чогось, лише заплатити один раз і все», — говорить розробник.
Після закінчення школи юнак планує вступати в КПІ або Києво-Могилянську академію на Інженерію програмного забезпечення, але варіант навчання за кордоном також не виключає.
Тарас планує створити свою IT-компанію, але перед тим попрацювати в якійсь іншій IT-компанії, щоб отримати досвід для створення.
«Я не хочу бути схожим на програмістів, які не виходять на вулицю, ні з ним не спілкуються, просто цілими днями сидять в комп’ютері, худі, бліді, з поганим зором. Таким я точно не хочу бути. Я хочу також займатися спортом і не лише весь час працювати», — говорить хлопець.
Волонтери із кіберполіцією запустили благодійну гру про військових «Котяцький драйв». Бити орків можна в Гостомелі, Чорнобаївці та навіть на крейсері «Москва»