Google запустила кіностудію 100 Zeros, щоб зробити себе крутою в очах Голлівуду та молоді
100 Zeros повинна інтегрувати новітні технології Google у світ фільмів і серіалів та зробити їх привабливішими для молодої аудиторії.
100 Zeros повинна інтегрувати новітні технології Google у світ фільмів і серіалів та зробити їх привабливішими для молодої аудиторії.
100 Zeros повинна інтегрувати новітні технології Google у світ фільмів і серіалів та зробити їх привабливішими для молодої аудиторії.
Google запустила нову кіно та телевізійну ініціативу під назвою 100 Zeros у партнерстві з Range Media Partners, повідомляє Business Insider. Це багаторічний проєкт, який передбачає фінансування або продюсування фільмів і серіалів, як художніх, так і документальних.
Ініціатива просуватиме продукти на кшталт Immersive View, просторових інструментів, що поєднують реальний та віртуальний світи, та ШІ. Також Google не проти, щоб у фільмах герої користувалися Android, а не iPhone — але без нав’язливого product placement.
У компанії стверджують, що через попкультуру вони хочуть змінити ставлення молоді до Google і технологій загалом.
«Ми хочемо співпрацювати з Голлівудом осмислено й продуктивно, досліджуючи потенціал технологій через сторітелінг», — кажуть у Google.
100 Zeros вже встиг профінансувати маркетинг інді-фільму жахів Cuckoo від студії Neon. Лого 100 Zeros ініціативи було у титрах, але без медійного розголосу.
У новій фазі Google і Range анонсували програму AI On Screen — цикл короткометражок про штучний інтелект, дві з яких можуть перетворитися на повнометражні фільми. Один з фільмів Sweetwater розповідає тему ШІ, який допомагає головному герою фільму розібратися зі спадком матері.
Попри те що Google володіє YouTube, 100 Zeros не має на меті створення контенту для YouTube. Проєкти планують продавати великим студіям і стримінгам, як-от Netflix чи Amazon.