
Відомий японський геймдизайнер Хідео Кодзіма поділився однією зі своїх нереалізованих ідей. Вона стосується «перенесення» ігор між різними платформами. Кодзима розповів про неї у своєму Твіттері, а сама концепція дуже нагадує сучасні ігрові технології.
Геймдизайнер нагадав, що ще десять років тому грати переважно можна було або на консолі, або на портативному пристрої. Смартфони тоді були не дуже потужними, про якісь масштабні відеоігри на них не йшлося.
І тоді Кодзима запропонував концепцію «перенесення» (або «трансферу»), яка дозволила б грати у щось одразу на кількох платформах, з повним збереженням прогресу та даних. Тоді ідею геймдизайнера не особливо зрозуміли, але зараз, за його словами, вона стала повсякденністю.
Ймовірно, Кодзима говорить про технологію кроспрогресії. Вона дозволяє переносити свої збереження та інші дані ігор між різними платформами. Наприклад, ви можете почати грати на ПК, потім продовжити в метро на смартфоні, а десь в іншому місці завершити все на консолі. Або Кодзима думав про якийсь гібридний формат пристрою у дусі Nintendo Switch, який дозволяє грати і вдома, і в дорозі.
Враховуючи, що зараз Кодзима разом із Microsoft займається розробкою якоїсь передової гри на хмарних технологіях, подібні спогади розробника є цілком закономірними. На жаль, про його поточний проект нічого не відомо.
Хідео Кодзима відомий насамперед своєю серією шпигунських екшенів Metal Gear, а також постапокаліптичною пригодою Death Stranding. Кожна нова гра геймдизайнера викликає бурю обговорення, адже всі вони відрізняються геймплейними інноваціями та незвичайними мистецькими рішеннями.

