«Дуже важко делегувати мозок». Гороховський розповів, хто веде його соцмережі і акаунти monobank
Співзасновник monobank Олег Гороховський розповів, хто веде його соціальні мережі.
Співзасновник monobank Олег Гороховський розповів, хто веде його соціальні мережі.
«Я нікому це не делегував, дуже важко делегувати мозок. Коли просять когось вести соцмережі, це дуже… я, наприклад, це бачу. Я сам витрачаю на це час», — повідомив Гороховський в інтерв’ю Forbes.
Він зауважив, що ведення соцмереж особисто вважає як плюсом, так і мінусом, оскільки не завжди вистачає на це час.
Водночас Гороховський зізнався, що пише в соцмережах, коли є про що писати й коли він має натхнення. Зазвичай він витрачає на це пів години на день — і то, якщо після посту треба відповідати підписникам. «По-перше, це правильно — відповідати. А по-друге, бо кожна відповідь під дописом, особливо у Facebook — повторне залучення аудиторії до цього допису, алгоритми Facebook починають видавати його краще. Якщо ти вже витратив на це час, то варто спілкуватися», — ділиться лайфхаком бізнесмен.
За словами співзасновника monobank, соцмережі — невіддільний складник бізнесу. «Будь-який роздрібний бізнес спирається на довіру. Дуже важко довіряти логотипам чи брендам, набагато простіше довіряти конкретній людині. Тому коли клієнти асоціюють бізнес з якоюсь людиною, якій вони довіряють, це викликає довіру до бренду взагалі», — каже він.
Він також розповів, що Instagram monobank ведуть Promodo і Netpeak. «Мені подобається. І бува, що я бачу допис в інсті mono, і думаю, чому мені не дали це, я б теж запостив таке», — зізнається Гороховський.