💳 Trustee Plus: розраховуйся криптою за допомогою платіжної картки. Ліміт: 50 000 євро 🚀

Як бізнесу економити час і гроші? Досвід власника інтернет-магазину, що протестував сервіси ПриватБанку для ФОП

Бізнес в режимі онлайн ― давно не мрія, а реальність. Українські підприємці, ймовірно, одні з найбільш просунутих у світі завдяки технологіям, які створюють і розвивають вітчизняні фінустанови. 

Так, найбільший державний банк ПриватБанк, окрім можливості дистанційного відкриття рахунку, онлайн-оплат, кредитування чи оформлення депозитів, пропонує послуги ПРРО, застосунок «Термінал», можливість електронного підпису (SmartID), а також формування та відправку податкової звітності. 

Залишити коментар
Як бізнесу економити час і гроші? Досвід власника інтернет-магазину, що протестував сервіси ПриватБанку для ФОП

Бізнес в режимі онлайн ― давно не мрія, а реальність. Українські підприємці, ймовірно, одні з найбільш просунутих у світі завдяки технологіям, які створюють і розвивають вітчизняні фінустанови. 

Так, найбільший державний банк ПриватБанк, окрім можливості дистанційного відкриття рахунку, онлайн-оплат, кредитування чи оформлення депозитів, пропонує послуги ПРРО, застосунок «Термінал», можливість електронного підпису (SmartID), а також формування та відправку податкової звітності. 

dev.ua попросив трьох підприємців протестувати сервіси ПриватБанку для бізнесу. Першим про свій досвід розповів власник інтернет-магазину Роман Гусак, який також займається й консультуванням інших бізнесменів у цій сфері.


Роман Гусак: «Зараз живу в Києві, бізнесом займаюсь понад п’ять років» 

Я маю декілька інтернет-магазинів з оптової та роздрібної торгівлі меблями OfficeSystems24, MPL-Group і активно користуюсь різними сервісами ПриватБанку: як преміумклієнт — для особистих потреб та як клієнт мікробізнесу — для обслуговування свого ФОПа. 

Інколи здається, що імплементувати щось нове в бізнесі складно. Проте сервіси ПриватБанку дійсно полегшують життя підприємців. Тут варто лише спробувати ― і ви не зможете зупинитися в діджиталізації своєї справи!

«Послуги тарифу IT Expert — дуже допомагають у роботі»

Кожна людина мріє отримувати особливу увагу під час банківського обслуговування. А кожен підприємець ще і якісний сервіс від підрядників і партнерів, які йому допомагають у веденні бізнесу. Саме тому я обрав комплексне обслуговування від ПриватБанку. 

Оскільки я, окрім продажу меблів, займаюся консультаціями інших компаній стосовно створення, просування та розвитку інтернет-магазинів, то спеціалісти ПриватБанку мені порадили відкрити рахунок із тарифним пакетом IT Expert зі спеціальними умовами обслуговування рахунку ФОП. Процес відкриття для мене пройшов майже непомітно. Для стандартних операцій по розрахунковому рахунку пакет IT Expert майже не відрізняється від інших пакетів. Проте переваги є, зокрема: 

  • безоплатне відкриття рахунку; 
  • його безплатне обслуговування (за умови витрат по карткам понад 5000 грн на місяць); 
  • платежі на рахунки ПриватБанку та на рахунки інших банків виконуються без додаткової комісії (за тієї ж умови). 

Я користуюся не всіма послугами тарифу, але ті, що обрав, дуже допомагають у роботі. Зокрема, неабиякий плюс при обслуговуванні ФОП ― наявність персонального банкіра (конкретного менеджера банку, закріпленого за моїм ФОП). Я нерідко звертаюся з питаннями по моїй бізнес-діяльності до персонального менеджера, отримую консультації та поради, якщо щось пішло не так. 

Для особистого користування я обрав Premium-пакет та оформив картку Visa Signature, тож тепер можу знімати кошти з рахунку без комісії на суму до 100 000 грн на місяць, і це — окрема перевага. Бо за декілька кліків у Приват24 я зі свого ФОП-рахунку переказую кошти на особисту картку й надалі можу їх використовувати на власні потреби. 

«На підписання документів я витрачаю декілька секунд»

У кожного підприємця є необхідність підписувати чималі стоси документів. Я роблю це онлайн, використовуючи кваліфікований електронний підпис SmartID, як аналог власного підпису в діджитал-форматі. 

Про SmartID

Підпис SmartID — це кваліфікований електронний підпис (КЕП) в хмарі, аналог власного підпису.

Хмарний SmartID дає змогу підписувати документи та звіти, зокрема для державних органів. Раніше я користувався файловим ключем, який зберігався на комп’ютері, але після його перенесення у хмару, я перейшов на SmartID і дуже цим задоволений.

На операцію з проведення платежу я витрачаю буквально декілька секунд — створюю платіж у вебверсії «Приват24 для бізнесу», натискаю «Підписати SmartID та відправити», далі сканую QR-код в додатку, ввожу пароль і все — платіж полетів до свого отримувача. Хмарний ключ набагато зручніший за його аналог, який зберігався локально.

«Інтерфейс Приват24 для бізнесу суперзручний для оплат»

За стільки років роботи з сервісом «Приват24 для бізнесу» він став немов рідним. З його допомогою чи не щоденно доводиться проводити безліч операцій. Як власник інтернет-магазину, я постійно роблю платежі на рахунки партнерів та постачальників або ж сплачую бюджетні платежі, зокрема, податки ФОП. У день доводиться здійснювати до 20 оплат. 

У всьому, що стосується платежів, інтерфейс «Приват24 для бізнесу» суперзручний і ніяких проблем у налаштуванні чи здійсненні оплат не виникає.

Найчастіше я проводжу гривневі платежі з розрахункового рахунку на рахунки ФОП або ТОВ. Що зручно, за ЄДРПОУ чи найменуванням контрагента у «Приват24 для бізнесу» підтягуються реквізити отримувача, які залишається лише звірити з вказаними у рахунку. 

«Приват24 для бізнесу» дає можливість формувати шаблони для платежів або ж створювати, приймати, оплачувати та надсилати рахунки-фактури своїм партнерам. Важливо, що кожен учасник операції може відстежувати статус такого документа. А ще на основі рахунку-фактури, що надійшов, є можливість миттєво створити платежі, в яких автоматично будуть заповнені всі необхідні реквізити. 

До речі, реквізити контрагентів часто можуть змінюватись, а формування окремих платіжок зменшує ризик помилково відправити кошти «не туди». 

Щоб переглянути й перевірити рух коштів за моїм рахунком за певний період часу, я формую виписку з усіма витратами та доходами. У «Приват24 для бізнесу» виписку можна сформувати за поточний чи попередній день, тиждень, місяць, квартал, або вибрати конкретний необхідний період. Далі можна завантажити файл або поділитися ним у месенджерах.

У «Приват24 для бізнесу» також доступне формування довідок про відкриття та закриття рахунку, про обіги та залишки. Тут навіть є можливість створити довідки для посольства, тендеру, держкомпенсацій і відсутності заборгованості, які можуть знадобитись при оформленні кредитів і позик. Декілька послуг, за якими раніше потрібно було йти у відділення й витрачати багато часу, наразі доступні онлайн. Це — прекрасно, бо час — це гроші. 

Для формування довідки можна обрати мову, а також окремі рахунки, які потрібно просто вказати.

Єдине, без покрокової інструкції я не одразу зрозумів, як сформувати довідку, але тут стала в пригоді допомога персонального менеджера й все вийшло. 

У переліку каталогу послуг «Приват24 для бізнесу» є різні пропозиції для юросіб, зокрема, кредитування, овердрафти, встановлення лімітів на розрахунки, робота з корпоративними картками, оформлення депозитів тощо. 

Якщо говорити про каталог послуг у «Приват24 для бізнесу», то на мою субʼєктивну думку, він дуже заплутаний. Є безліч послуг, у які потрібно зануритись на кілька рівнів, щоби знайти те, що необхідно.

«Податкові декларації можна створювати навіть у мобільному застосунку» 

Я дуже ціную свободу, а в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу» є можливість зробити більшість всього, що необхідно вирішувати бізнесу. Зокрема й створення запиту щодо розрахунків із податковою, а також формування та надсилання звітів. 

Щоб створити звіт, я знаходжу в каталозі послуг розділ «Облік та звіти» — «Електронна звітність», а далі серед переліку форм-звітів обираю і формую той, що мені потрібен. Готовий документ можна підписати за допомогою хмарного SmartID або іншими КЕП ПриватБанку, ДПС чи M.E.Doc. Після підписання до «Приват24 для бізнесу» надходить квитанція від податкової з відмітками про прийняття чи причинами неприйняття звіту.

ФОПи також можуть створювати податкові декларації й у мобільному додатку «Приват24 для бізнесу». Тут «Електронну звітність» можна знайти в розділі «Послуги»: створити документ, перевірити дані щодо обсягу доходу, ставки оподаткування та суми єдиного податку (ПриватБанк, до речі, все рахує та вносить до документу автоматично), далі потрібно зберегти, підписати та надіслати документ до ДПС. Квитанція від податкової також надійде в мобільний додаток «Приват24 для бізнесу».

«Одна з найнеобхідніших функцій для гармонійної роботи інтернет-магазину» 

Ведення підприємницької діяльності в інтернеті вимагає використання сучасних способів оплати. Для цього я підключив платіжний сервіс LiqPay і зробив це самостійно в режимі онлайн. LiqPay — одна з найнеобхідніших функцій для гармонійної роботи інтернет-магазину у взаємодії між покупцем та продавцем. Оплату може зробити будь-який клієнт, у якого є картки VISA або Mastercard. Крім того, сервіс знає більшість користувачів, інтерфейс сервісу знайомий, тож він викликає довіру. Серед переваг — легка інтеграція, хороша служба підтримки та широкий спектр варіантів оплати. До того ж, завдяки модулю Prestashop платіжна система інтегрується до мого інтернет-магазину і оплати можна проводити безпосередньо на сайті. 

Аккаунт LiqPay привʼязаний до банківського рахунку мого ФОП у ПриватБанку. Щоб підключити сервіс мені потрібно було зареєструватись в системі та в декілька кроків налаштувати особистий кабінет: 

  • підтвердити електронну пошту; 
  • заповнити інформацію про компанію та товари; 
  • додати реквізити для отримання коштів; 
  • завантажити договори з постачальниками та інші обовʼязкові документи, згідно з чинним законодавством України.

В системі є можливість зробити миттєве відшкодування коштів після оплати, але я вирішив зробити дещо інакше. Після того, як клієнти сплачують на сторінці інтернет-магазину за товар, кошти не одразу надходять до мене. Спочатку я маю особисто підтвердити сформовані зобовʼязання та відвантаження товару в кабінеті LiqPay. Для мене це підтверджує серйозність намірів покупців, а для самих покупців це слугує захистом від ризику втрати грошей у випадку відсутності товару на складі, наприклад.

Щоб оплатити замовлення через LiqPay покупцям не потрібно думати, в якому банку він обслуговується, адже оплата проходить з карток будь-якого банку. При цьому клієнти ПриватБанку можуть оплатити товар взагалі в 3 кліки: 

  • натиснути «оформити замовлення/купити»; 
  • обрати кнопку PrivatPay (24Pay) або ApplePay/Google Pay. Також, є можливість ввести номер картки; 
  • підтвердити оплату в Приват24. 

І все.

А ще, щоб не наражати себе на небезпеку зайвих податкових штрафів, використовую програмне РРО для бізнесу. Після реєстрації торгової точки в кабінеті ПРРО, дані про оплати та надані клієнтам чеки синхронізуються з ДПС. Сервіс можна досить швидко підключити, є додаткова інформація щодо встановлення на сайті, та я звернувся за допомогою до персонального менеджера, щоб полегшити процедуру підключення. 


Приєднуйтесь до мобільної версії Приват24 для бізнесу, підписуйте документи за допомогою хмарного SmartID, користуйтесь ПРРО в мобільному додатку, відчуйте переваги здійснення банківських послуг в онлайні.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Зараз, щоб отримати чи відправити посилку навіть не потрібно йти до відділення служби доставки, чекати довгі черги та витрачати купу часу. Це можна зробити за допомогою поштоматів — автоматичних теміналів, які розташовані у місцях активних переміщень людей, магазинах, супермаркетах та навіть в житлових будинках.  dev.ua зібрав інформацію про термінали різних сервісів доставки, де вони знаходяться, чим відрізняються, як скористатись поштоматом та які особливості вони мають. (оновлений текст від 17 листопада 2021 року)
Айтішник не зміг оплатити житло на Airbnb картками ПриватБанку та monobank. У сервісі йому повідомили про санкції проти українських фінустанов. Що відбувається?
Айтішник не зміг оплатити житло на Airbnb картками ПриватБанку та monobank. У сервісі йому повідомили про санкції проти українських фінустанов. Що відбувається?
Айтішник не зміг оплатити житло на Airbnb картками ПриватБанку та monobank. У сервісі йому повідомили про санкції проти українських фінустанов. Що відбувається?
Фрілансери отримали можливість виставити інвойс на оплату безпосередньо через Privat24
Фрілансери отримали можливість виставити інвойс на оплату безпосередньо через Privat24
Фрілансери отримали можливість виставити інвойс на оплату безпосередньо через Privat24
ПриватБанк і monobank повернулися до ринкового курсу в карткових розрахунках. Чому так сталося та що це означає для клієнтів
ПриватБанк і monobank повернулися до ринкового курсу в карткових розрахунках. Чому так сталося та що це означає для клієнтів
ПриватБанк і monobank повернулися до ринкового курсу в карткових розрахунках. Чому так сталося та що це означає для клієнтів
ПриватБанк і monobank відсьогодні, 6 липня, різко підвищили курс долара, що застосовується під час розрахунків картками за кордоном. Так фінустанови встановили єдиний курс для клієнтів і валютних операцій. Пояснюємо, на кого вплине така зміна та чому це важливо.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.