💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

«Сподіваюсь, буде опубліковано додаткову інформацію». Інвестиційний аналітик висловив сумніви щодо оцінки Rentberry в $1 млрд

Андрій Бродецький, аналітик інвестиційної команди Horizon Capital, опублікував допис, в якому проаналізував звіт компанії Rentberry за 2023 рік. Він сумнівається в оцінці $1 млрд, про яку сьогодні повідомляли ЗМІ. Що вказано у звіті.

Залишити коментар
«Сподіваюсь, буде опубліковано додаткову інформацію». Інвестиційний аналітик висловив сумніви щодо оцінки Rentberry в $1 млрд

Андрій Бродецький, аналітик інвестиційної команди Horizon Capital, опублікував допис, в якому проаналізував звіт компанії Rentberry за 2023 рік. Він сумнівається в оцінці $1 млрд, про яку сьогодні повідомляли ЗМІ. Що вказано у звіті.

«Прочитав дивну новину  про „нового українського єдинорога“ Rentberry і відчув потужний сигнал внутрішнього BS-детектора. Відкрив звіт компанії за 2023 в американському реєстрі, глянув показники: $0,5 млн виторгу ($0,3 млн у 2022), чистий збиток $4,8 млн (те саме у 2022)», — написав Бродецький в Telegram.

Він звернув увагу на кількість активних місячних користувачів Rentberry в 3 млн користувачів і порівняв це з лідером американського ринку Zillow, який має 214 млн. За його словами, Zillow це публічна компанія з $2+ млрд річного виторгу й прибутковістю 20%, яка наразі має зараз мультиплікатор ~5–6x виторгу.

«Тобто нам пропонують повірити в те, що маленький збитковий маркетплейс нерухомості залучив $90 млн з оцінкою $1 млрд. Вірю, я повірив. Візьміть навіть дуже оптимістичні гіпотези — $15 млн виторгу у 2024 році, мультиплікатор 6x, і спробуйте отримати таку оцінку. Можливо там просто засновника WeWork залучили до фандрейзингу? Тоді питань немає», — зазначив аналітик.

Андрій Бродецький також звернув увагу на заяви Rentberry про плани викупити WeWork за $550–650 млн «на гроші то одного, то іншого інвестора, які очікувано нічим не закінчились».

«Виглядає як не дуже гарний трек рекорд для стартапу. Сподіваюсь, буде опубліковано додаткову інформацію і ситуація проясниться», — написав інвестиційний аналітик.

Що вказується у звіті Rentberry за 2023 рік

У звіті, на який посилається Андрій Бродецький, зазначається, що Rentberry Inc. була зареєстрована відповідно до законодавства штату Делавер 28 серпня 2015 року зі штаб-квартирою в Сан-Франциско, Каліфорнія. 

Про Rentberry

Компанія розробляє технологічні платформи, спрямовані на підрив ринків оренди житла, комерційного житла та житла для людей похилого віку.
ринків оренди житла, комерційного та старечого житла. Зокрема Rentberry Inc. розробила кілька платформ під різними торговими марками: «Rentberry», «Floorly» та «Happy Seniors». 

Основна платформа компанії, Rentberry, — це рішення для оренди житла, «покликане зробити процес оренди дешевшим, зручнішим і безпечнішим.
безпечним».

Крім того, компанія володіє іншими платформами через дві свої дочірні компанії.

  • Floorly, Inc. («Floorly»), була зареєстрована 13 січня 2020 року з наміром взяти платформу Rentberry та застосувати її на ринку комерційної нерухомості. Реліз Floorly відкладається до кінця 2023 року.
  • Happy Seniors, Inc. («Happy Seniors») була зареєстрована відповідно 25 лютого 2020 року з наміром взяти платформу Rentberry та застосувати її на ринку житла для людей похилого віку.

Rentberry розміщує оголошення в понад 60 країнах і в більш ніж 20 000 містах по всій території США. Станом на 31 грудня 2023 року на платформі Rentberry розміщено понад 10 000 000 об'єктів нерухомості, а у 2023 році кількість активних користувачів («MAU») перевищила 3 мільйони щомісяця. 

Rentberry співпрацює з понад 70 компаніями з нерухомості по всьому світу і прагне розширити партнерську мережу до більш ніж 100 компаній у 2024 році.

Монетизація й плани

У звіті вказано, що компанія завершила тестування різних каналів монетизації й плануємо розпочати монетизацію платформи кількома способами.

Вона планує збирати плату за традиційними кроками на ринку оренди, але завдяки автоматизації, за значно нижчими ставками. Наприклад, Rentberry планує стягувати плату за кожну заявку орендаря, але замість типових $75–100, платформа стягуватиме плату в $20–30.

Інші заплановані канали монетизації включають плату за просування об'єктів на платформі ($50 за тридцятиденне просування одного об'єкта), а також плату за рекламу від Google AdSense.

Ще один вид монетизації — послуги третіх сторін на платформі. Наприклад, страхових компаній, або компаній, що займаються кредитними картками.

Протягом наступних кількох років Rentberry планує розвивати новий тип ринку середньострокової оренди житла та запропонувати орендарям нове рішення «Flexible Living», де орендарі отримають гнучкість в оренді житла без застави та довгострокових орендних зобов’язань.

У межах цього плану компанія має намір придбати об'єкти нерухомості по всій території США, включаючи Остін, Лос-Анджелес, Маямі, Чикаго та Бостон, які компанія планує здавати в оренду на термін від трьох місяців до одного року на платформі Rentberry. Компанія також планує орендувати нерухомість у Великій Британії, Австралії, Новій Зеландії, Франції, Німеччині, Італії, Іспанії, Португалії, Україні, Китаї, Південній Кореї та інших країнах Європи й Азії, які будуть здаватися в середньострокову оренду на платформі Rentberry.

Доходи й витрати Rentberry

За фінансовий рік, що закінчився 31 грудня 2023 року, компанія отримала дохід від операційної діяльності у розмірі $459 118 порівняно з доходом
у розмірі $289 861 за фінансовий рік, що закінчився 31 грудня 2022 року.

Збільшення доходу на $169 257 насамперед пов’язане з послугами, які були запропоновані клієнтам. «Дохід компанії на сьогодні значною мірою був отриманий від тестування різних каналів монетизації на платформі, і це збільшення відображає ширше використання наших платформ», — йдеться у звіті.

В ньому також вказано, що загальні операційні витрати компанії зросли до $4 913 057 за 2023 фінансовий рік порівняно з $5 114 054 за 2022 фінансовий рік, що на $200 997 менше.

Основними факторами зниження були зменшення витрат на збут і маркетинг на 65 795 доларів США через незначне скорочення реклами в соціальних мережах, таких як Facebook, Twitter та Google Ads, пов’язаних з вебсайтом/кампанією. Крім того, відбулося зменшення загальних та адміністративних витрат на $135 202 внаслідок «оптимізації бізнес-операцій».

Про команду Rentberry

CEO Олексій Любинський, який обіймає цю посаду з моменту заснування Rentberry у серпні 2015. Раніше він був співзасновником компанії CityHour, де відповідав за розвиток бізнесу та зв’язки з інвесторами. У звіті вказано, що його річна заробітна плата складає $185 000.

CTO Алекс Світящук, обіймає цю посаду з листопада 2022 року, де очолює технічний відділ і розробляє політики та процедури, а також використовує технології для вдосконалення платформи Rentberry. Раніше він працював провідним full-stack інженером у Rentberry з січня 2020 року. Його зарплата складає $7000 на місяць.

Head of Design and Director Олександр Котовсков, із моменту заснування Rentberry він відповідає за створення візуального стилю продукту, користувацького досвіду, управління процесами дизайну та впровадження дизайн-мислення в компанії. Раніше він був старшим UI/UX дизайнером в компанії Alty. Його зарплата складає $7500 на місяць.

Chief Marketing Officer Олексій Гуменюк, обіймає посаду директора з маркетингу в Rentberry з березня 2016 року, де він відповідає за розвиток бізнесу, маркетинг продуктів, пошукову оптимізацію та продажі. 

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Заснований українцями Rentberry залучив $90 мільйонів і став новим «єдинорогом» з українським корінням. Кого ще відносять до цієї категорії
Заснований українцями Rentberry залучив $90 мільйонів і став новим «єдинорогом» з українським корінням. Кого ще відносять до цієї категорії
По темi
Заснований українцями Rentberry залучив $90 мільйонів і став новим «єдинорогом» з українським корінням. Кого ще відносять до цієї категорії
Заснована українцями Rentberry хоче придбати збанкрутілу мережу коворкінгів WeWork. В скільки оцінюють угоду
Заснована українцями Rentberry хоче придбати збанкрутілу мережу коворкінгів WeWork. В скільки оцінюють угоду
По темi
Заснована українцями Rentberry хоче придбати збанкрутілу мережу коворкінгів WeWork. В скільки оцінюють угоду
Український стартап Rentberry залучив $16 млн — 60% своїх інвестицій через нетиповий для IT краудфандинг. Як це працює
Український стартап Rentberry залучив $16 млн — 60% своїх інвестицій, через нетиповий для IT краудфандинг. Як це працює
По темi
Український стартап Rentberry залучив $16 млн — 60% своїх інвестицій, через нетиповий для IT краудфандинг. Як це працює
Читайте також
Українська соціальна мережа емоцій Obimy залучила $50 000 від інвесторів Spotify та Facebook. Попереду ще раунд на $4 млн
Українська соціальна мережа емоцій Obimy залучила $50 000 від інвесторів Spotify та Facebook. Попереду ще раунд на $4 млн
Українська соціальна мережа емоцій Obimy залучила $50 000 від інвесторів Spotify та Facebook. Попереду ще раунд на $4 млн
Один із найбільших IT-аутсорсерів України DataArt залучив $75 млн від американської FTV Capital
Один із найбільших IT-аутсорсерів України DataArt залучив $75 млн від американської FTV Capital
Один із найбільших IT-аутсорсерів України DataArt залучив $75 млн від американської FTV Capital
Венчурний фонд SID Venture Partners інвестував у стартапи Liki24.com та datuum.ai
Венчурний фонд SID Venture Partners інвестував у стартапи Liki24.com та datuum.ai
Венчурний фонд SID Venture Partners інвестував у стартапи Liki24.com та datuum.ai
Black box на пів року, донати як інвестиція в безпеку та крипта. Як айтішники витрачають гроші та у що інвестують
Black box на пів року, донати як інвестиція в безпеку та крипта. Як айтішники витрачають гроші та у що інвестують
Black box на пів року, донати як інвестиція в безпеку та крипта. Як айтішники витрачають гроші та у що інвестують
Зарплата працівників сфери IT в Україні — одна з найвищих.  І саме вони є істотним джерелом допомоги армії та підтримки української економіки. Під час війни айтішники змінюють свої фінансові звички й замість інвестицій та відкладень часто донатять кошти на ЗСУ та волонтерські ініціативи. dev.ua вирішив розпитати айтішників, куди вони витрачають гроші й у що інвестують, скільки донатять та чи відкладають на чорний день. Сьогоднішні герої — працівники IT-компаній Universe, Innovecs та PariMatch Tech.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.