💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

Кокосова колонка, барахолка з мерчем, etc. Найцікавіше з музхакатону

На вихідних у Києві пройшов музичний хакатон. Його організатори —   інноваційний парк UNIT.City, акселератор Sector X та музичний лейбл Masterskaya — зібрали під одним дахом 13 стартапів. Журналіст dev.ua побував на заході та вибрав 5 найцікавіших компаній, які створюють власний продукт на межі IT та музики.

Залишити коментар
Кокосова колонка, барахолка з мерчем, etc. Найцікавіше з музхакатону

На вихідних у Києві пройшов музичний хакатон. Його організатори —   інноваційний парк UNIT.City, акселератор Sector X та музичний лейбл Masterskaya — зібрали під одним дахом 13 стартапів. Журналіст dev.ua побував на заході та вибрав 5 найцікавіших компаній, які створюють власний продукт на межі IT та музики.

1. Кокосова колонка Copra Acousitc

Copra Acoustic — це виробник акустичних систем. Засновник компанії — Максим Чижов — каже, що за 2019 рік його компанія провела 8 закритих презентацій, створила серійний екземпляр та продала 3 колонки. Одна така акустична система коштує 16000 євро.

Історія стартапу почалася 4 роки тому. З них останні 1,5 роки компанія розвивається за рахунок власних коштів, розповів Чижов. В США та Європі хлопець має більше 20 патентів на свою продукцію. Сюди входить як сам винахід, так і дизайн з товарними знаками. Разом з колегами Максим запатентував використання кокоса в якості корпусу для акустичних систем. 

Фото — Олексій Дзюба, dev.ua

Чижов каже, що шкаралупа кокоса має свої переваги перед звичайним деревом. Кокос тонкіший та твердіший за дерево. Це дозволяє створювати потужний звук в маленькому об'ємі.

«Колонки Copra — це перші в світі акустичні системи, які можна фізично змінювати», — пояснив Чижов.

Таким чином можна адаптувати звук під приміщення і створювати шумові ефекти в середовищі. 

У найближчих планах Чижова і Ко — розширення лінійки виробництва та вихід на більш масову аудиторію. Максим з колегами досліджував акустичний ринок і вважає його одноманітним. Колонка Copra, на його думку, може створити альтернативу класичним акустикам з дерева.

2. Барахолка з мерчем ПОТОП

Сергій Воронов займається музикою більше 10 років. За цей час він встиг запустити власний веб-ресурс (а потім закрити), записати 4 сезони подкасту та організувати 2 YouTube-шоу. Також хлопець з партнерами має свій музичний лейбл і журнал про музику — ПОТОП.

За останні 1,5 роки Сергій організував Інстаграм-барахолку для перепродажу музичного мерчу.

«Ми побачили, як Kanye West носить футболочку Pink Floyd, а Justin Bieber — футболку Metallica і ця тенденція дозволила нам підмітити попит серед споживачів музики», — розповів на презентації Воронов.

Фото — Олексій Дзюба, dev.ua

Сергій помітив, що в Інстаграмі можна продавати свіжий та б/у мерч, але важко масштабувати свій бізнес. Тому сьогодні він з однодумцями прагне створити в Україні єдиний маркетплейс для мерчу та інших музичних товарів.

Для багатьох українських артистів продажа мерчу — це значний відсоток  власного прибутку, пояснив музикант. Особливо в час, коли концерти тільки починають відроджуватися.

«Щоб коли споживач захоче купити футболку, то перше про що він помудав — це наш ресурс», — каже Сергій.

Зараз у хлопців є бета-версія сайту. Вони хочуть зробити це місцем, де може зареєстуватися музичний лейбл чи музикант та продавати там свої товари. Це має працювати як будь-який e-commerce — майданчик, але музичний, розповів Воронов.

dev.ua проводить аукціон: унікальна можливість отримати найкраще рекламне місце в шапці нового медіапроєкту.

Не втрать шанс стати частиною класної медіаісторії!

3. Плейлісти від Кендріка Ламара в соціальній мережі thepick

Кирило Прядко хоче створити соціальну мережу — thepick, в якій кумири зможуть рекомендувати пісні своїм фанатам. Він вірить, що людям цікаво, яку музику, до прикладу, слухає репер Kendrick Lamar. Це лише одна з частин його ідеї.

Хлопець не хоче спочатку запускати власну платформу. Він хоче створювати плейлісти з уже існуючих платформах, як то Telegram, YouTube Music чи Spotify. Але в уніфікованій системі.

Тому разом з колегами він зробив веб-ресурс, який допомагає ділитися плейлістами (підбірками пісень — ред.). На сьогодні Кирило вирішує конкретну «біль» слухачів — користування різними додатками для прослуховування музики. 

Фото — Олекій Дзюба, dev.ua

«Уявіть, що люди самі вирішують, яку музику слухати круто. В надрах YouTube є багато музики, яку ніхто і ніколи не чув. Демократизувати процес прослуховування — це те, про що я мрію», — підсумував Кирило.

Цільова аудиторія thepick — це музичні блогери та медіа, говорить хлопець. Тобто ті, хто вже прослуховує музику та хоче зробити цей процес ще якіснішим. 

4. Колонка-стовп для спортивних майданчиків Jamspot

Стас Ракша — засновник стартапу Jamspot. Хлопець впевнений, що грати в баскетбол чи займатися спортом в парку прикольніше під музику.

Його ідея — щоб колонка виглядала як стовп з ліхтарем. Хлопець планує, щоб девайс працював від сонячних панелей. В планах — щоб така колонка могла з'єднуватися з іншими по всьому парку.

До хардчастини Стас хоче додати софт. Це буде додаток, який показує кількість і розташування колонок, що в них зараз грає та хто проспонсорував її встановлення.

Фото — Олексій Дзюба, dev.ua

Він згадує, що домовлявся про розвиток проекту з київським мером Віталієм Кличко, але «це не допомогло». Також встановив у місті Славутич Київської області встановлена версія колонки 1.0. Ракша згадує, що вона працювала 3 роки, а потім її «хакнули».

«Ця колонка — про розвиток ком’юніті. Що можуть бути якісь музичні трансляції в колаборації з іншими артистами чи діджеями», — пояснює концепцію проекту Ракша.

У Стаса є 3 варіанти монетизації проекту. Перший — продавати Bluetooth-версію колонки. Другий — продавати ідею проектувальникам спортивних майданчиків. «І найнакуреніший варіант — стати частиною музичного стрімінгового сервісу», — жартує хлопець.

5. Штучний інтелект для оцінки реакцій Wantent

Олексій Шалденко запрошував людей для перегляду різного контенту. В цей час він вмикав веб-камеру для аналізу їхньої реакції. Так з’явився його стартап Wantent.

«Ми аналізуємо емоції, рухи голови і напрямок погляду», — розповідає хлопець.

В результаті команда Олексія отримує дані по 25 метрикам. Далі вони діляться на категорії. Наприклад, рівень уваги. Шалденко каже, що в кінці такого дослідження складається точний портрет цільової аудиторії контенту.

Фото — Олексій Дзюба, dev.ua

Команда проекту складається з маркетологів, психологів та інженерів-розробників. 

Олексій досліджував ринок контенту і наводіть такі дані. Зі 100% контенту, який є в мережі: 82% — це відеоматеріали, 10% — сайти, 5% — онлайн-ігри і 3% — обмін файлами. Також юзери запам’ятовують 95% повідомлень, які вони бачать у відео. І лише 10% — коли читають.

З музичним контентом стартап хлопця не працював. Таким чином команда Wantent хоче відкрити для себе нову нішу. По факту, це максимальна економія маркетингових бюджетів, підсумував Шалденко.

Головний приз хакатону — $3 000 та місце в просторі для стартапів Nest в UNIT.City отримав проект thepick.

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Вас також кусають комарі? Розповідаємо про пристрій від українських стартаперів, який може цьому зарадити
Вас також кусають комарі? Розповідаємо про пристрій від українських стартаперів, який може цьому зарадити
Вас також кусають комарі? Розповідаємо про пристрій від українських стартаперів, який може цьому зарадити
Як зауважив нещодавно один військовий, якой побажав залишитись невідомим, орки, може, й не поцілять, а комарі точно зʼїдять. І від них потерпають зараз багато українців.  Позбавитись від комарів назавжди ефективно й екологічно допоможе гаджет Mosqitter. Цей стартап заснували дві українки — Анастасія Романова та Ольга Дьячук.  Ми вирішили нагадати, що може Mosqitter, про принципи його роботи та особливості, на злобу дня.  (текст від 21 жовтня 2021 року) 
1 коментар
Стартапи залишаються в Україні, але потребують додаткових коштів, - опитування TechUkraine
Стартапи залишаються в Україні, але потребують додаткових коштів, - опитування TechUkraine
Стартапи залишаються в Україні, але потребують додаткових коштів, - опитування TechUkraine
На юнацькому фестивалі стартапів в Києві перемогли ідеї про «Безпечний двигун», екологічні чорнила, «Летючі острови» та «Колесо балансу»
На юнацькому фестивалі стартапів в Києві перемогли ідеї про «Безпечний двигун», екологічні чорнила, «Летючі острови» та «Колесо балансу»
На юнацькому фестивалі стартапів в Києві перемогли ідеї про «Безпечний двигун», екологічні чорнила, «Летючі острови» та «Колесо балансу»
$1 млн та подорож до Кремнієвої долини можуть отримати стартапи на регіональному відборі Startup World Cup
$1 млн та подорож до Кремнієвої долини можуть отримати стартапи на регіональному відборі Startup World Cup
$1 млн та подорож до Кремнієвої долини можуть отримати стартапи на регіональному відборі Startup World Cup

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.