Крінж тижня. PowerPoint ретрограда, або навіщо дивитися чергову презентацію Apple

Це рубрика «Крінж тижня». В ній редакція dev.ua щотижня обирає IT-подію, яка найбільше нас здивувала, та описує свої враження від того, що відбулося. Часто — в жартівливій та абсурдній формах. Цього разу крінж вдарив по технологічній святині сучасності — компанії Apple. На тижні вона презентувала нові продукти: iPhone 13, Apple Watch і iPad. Навіщо це робити в 2021 році — незрозуміло.

Залишити коментар
Крінж тижня. PowerPoint ретрограда,  або навіщо дивитися чергову презентацію Apple

Це рубрика «Крінж тижня». В ній редакція dev.ua щотижня обирає IT-подію, яка найбільше нас здивувала, та описує свої враження від того, що відбулося. Часто — в жартівливій та абсурдній формах. Цього разу крінж вдарив по технологічній святині сучасності — компанії Apple. На тижні вона презентувала нові продукти: iPhone 13, Apple Watch і iPad. Навіщо це робити в 2021 році — незрозуміло.

Що нового?

Насправді це не була повноцінна презентація. Тому що через карантин її провели у записі. І це при тому, що зараз проходить активна вакцинація, а Штати — далеко не остання країна по щепленнях. Виходить, що Apple або перестрахувалася коли так робила, або просто не захотіла проводити офлайн-подію.

Все це нагадує вихід чергової частини якогось «Джона Уіка»: принципово нічого нового, люди ходять на вивіску, тому що звикли та є коло відданих фанатів, які й надалі це робитимуть.

З Apple подібне відбувається з року в рік. При цьому дані про новий продукт завжди з’являються в мережі за кілька днів до івенту.

У 2007 році був прорив, коли Стів Джобс у чорній водолазці представив «3 революційних продукти». Ніхто не розумів що це. Перший iPhone експерти зустріли «холодно», казали що у нього маленька функціональність і мало фішок. Проте саме він поклав початок мультитач-ері, коли виробники почали масово переходити на цю технологію.

Сьогодні подібного ефекту немає і близько. Зрозуміло, що ти не можеш робити тех-прориви щороку. Тоді навіщо підкреслювати їх відсутність? Apple закохала в себе світ, а згодом перетворилася на рядову компанію. Щорічні презентації лише підсвічують цей момент. Куди б цікавіше було, якби вона пропустила презентацію і зробила це не через COVID-19. Можливо, це б привернуло більше уваги, ніж такий черговий івент.

Що може бути нового?

Окей. Якщо нових технологій чи продуктів від Apple поки що не доводиться чекати, то я вирішив пофантазувати, як можна здивувати презентацією того, що є. До вашої уваги 3 варіанти:

1. Професійні режисери. Одна з фішок останніх айфонів — це дійсно крута камера. Вона вже давно не поступається фотоапаратам і наближається до повноцінної кінокамери. Тоді чому б не зробити презентацію як показ фільму, знятого виключно на смартфони Apple якимось видатним режисером типу Крістофера Нолана чи Спайка Лі? А після, на пресконференції, вони б сиділи з новими iPad і Apple Watch та відповідали на запитання журналістів.

2. Tik–Tok. Соцмережа, яка полонила світ за останні 2 роки. Мільйони зумерів з усіх куточків планети. Чому б не провести презентацію повністю в Tik–Tok? З дражливими відео, згадками про Стіва Джобса під круті треки та купою мемів після презентації. Якщо компанія хоче залучити до себе  молоду аудиторію, то кращого варіанту годі й шукати.

3. Українські політики. Нещодавно президент Володимир Зеленський відвідав США з офіційним візитом. Крім Джо Байдена, він також зустрівся з сьогоднішнім главою Apple Тімом Куком. Наш президент полюбляє записувати відеозвернення. Тоді чому б не зробити одне з них про новий iPhone? Уявляєте, як це зміцнить українсько-американські відносини? І точно стане світовою медіабомбою.

Висновок

Режисер Джеймс Кемерон — це як Apple, тільки у світі кіно —  також робив технологічні прориви й заробив на цьому багато грошей. Канадець зняв 2 найкасовіших фільми в історії: «Титанік» (1997) і «Аватар» (2009). Між ними розрив у 12 років. Одна з причин, чому знадобився такий довгий час, полягає у тому, що автор шукав нову технологію. Для «Аватара» це був 3D. 

І це дуже показовий момент. Не випускати продукт, поки він і справді не вразить. Скажете, що так не працює світ маркетингу і великих компаній? Якщо ви перетворили продажі на мистецтво, то ще і як працює.

Крінж тижня. Гроші чи криптоніт – що несе легалайз віртуальних активів в Україні
Крінж тижня. Гроші чи криптоніт — що несе легалайз віртуальних активів в Україні
По темi
Крінж тижня. Гроші чи криптоніт — що несе легалайз віртуальних активів в Україні
Крінж тижня. Подорож Rocket до планети «ефект Стрейзанд»
Крінж тижня. Подорож Rocket до планети «ефект Стрейзанд»
По темi
Крінж тижня. Подорож Rocket до планети «ефект Стрейзанд»
Крінж тижня: тотальне vertigo або COVID-сертифікати в Дії
Крінж тижня: тотальне vertigo або COVID-сертифікати в Дії
По темi
Крінж тижня: тотальне vertigo або COVID-сертифікати в Дії

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-bot.

А також підписуйтесь на наш Telegram-канал — dev.ua: IT України.

Читайте також

Тиха революція. Або що насправді сталося на презентації Apple
Тиха революція. Або що насправді сталося на презентації Apple
Тиха революція. Або що насправді сталося на презентації Apple
Apple здійснила багато «революцій» у світі гаджетів. Вона голосно руйнувала старі технології, такі як дискети, приводи для дисків або застарілі порти, і замінювала їх на, здавалося б, інновації, що випереджали свій час. Зокрема, USB, Face ID тощо.  Раз по раз відмову від старого в результаті називали правильним продуманим рішенням. А кейси ці засідали в мотивуючих промовах спікерів. І справді надихає — купертинівці шокують всіх новим iPhone з «челкою» або без роз'єму 3.5, а за ними йде весь ринок.  Але одну з революцій, зовсім не схожих на стиль Apple, ми мало не пропустили. І ця революція сталася вчора — на 50-хвилинній презентації під назвою «Unleashed». На ній Apple в прямому сенсі дала волю. Волю користувачам.
1 коментар
Тиждень прем'єр. Чим Apple, Samsung, Google та Huawei планують дивувати користувачів
Тиждень прем'єр. Чим Apple, Samsung, Google та Huawei планують дивувати користувачів
Тиждень прем'єр. Чим Apple, Samsung, Google та Huawei планують дивувати користувачів
Нові MacBook і AirPods: Apple визначилася з датою чергової презентації. Чекати залишилося недовго
Нові MacBook і AirPods: Apple визначилася з датою чергової презентації. Чекати залишилося недовго
Нові MacBook і AirPods: Apple визначилася з датою чергової презентації. Чекати залишилося недовго
Apple завезла в Україну офіційних iPhone13 на $7,5 млн
Apple завезла в Україну офіційних iPhone13 на $7,5 млн
Apple завезла в Україну офіційних iPhone13 на $7,5 млн

Обговорення

Коментарів поки немає.