У РосЗМІ поширюється заява про пуск «Кинджала» із Су-34. Це правда чи чергове пропагандистське перебільшення
російські «ЗМІ» стверджують, що «ВКС РФ» запустили ракету «Кинжал» із літака Су-34, не надавши цій заяві жодного підтвердження.
російські «ЗМІ» стверджують, що «ВКС РФ» запустили ракету «Кинжал» із літака Су-34, не надавши цій заяві жодного підтвердження.
Ворожа аеробалістична ракета Х-47М2 «Кинджал», або ж 9-А-7760 «Кинджал» має дві базові характеристики, які суттєво обмежують перелік потенційних носіїв — стартова маса аж в 4,2 тонни та емпірично підтверджена залежність від швидкості літака-носія в момент запуску, пише Defense Express.
Зокрема, саме через ці характеристики росіяни обрали як носій під «Кинджали» літак типу МиГ-31, який має максимальну швидкість польоту 3000 км/год, і заявлений показник бойового навантаження до 9 тонн. Але навіть і в цьому випадку, щоб мати можливість пуску «Кинджала» із МиГ-31 знімається майже все «зайве» бортове обладнання, начебто включно з РЛС, і такий літак може підняти лише одну ракету Х-47М2, і не зафіксована можливість брати на борт інший тип бойового навантаження.
У випадку із Су-34 характеристики виглядають узагалі як такі, що виключають навіть теоретичну можливість бути носієм аеробалістичних ракет «Кинжал». За цим типом літаків максимальна заявлена швидкість польоту складає до 1900 км/год, максимальне заявлене бойове навантаження — до 8000 кг, але за умови повної заправки цей показник падає одразу до 4000 кг.
У цьому випадку передбачалось спочатку створити «мініатюризовану» версію цієї ракети, а потім уже намагатись адаптувати під неї Су-57. Якщо продовжувати про той самий Су-57, то поки що, як визнають самі російські окупанти, по цьому літаку в них стоїть нагальніше питання — адаптація під ракети «повітря-повітря» типу Р-37М, які уже використовуються із МиГ-31БМ та Су-35.