Логотип російського аналога McDonald's ідентичний лого виробника кормів для свійських тварин
Ребрендинг пройшов максимально по-російськи.
Ребрендинг пройшов максимально по-російськи.
Ребрендинг пройшов максимально по-російськи.
Логотип російського аналога McDonald’s — мережі ресторанів «Вкусно и точка» — повністю збігається з логотипом виробника кормів для свійських тварин Matosmix.
На це звернув увагу журналіст Сергій Мітяєв.
Ось так виглядає лого португальської компанії Matosmix:
А так — логотип «Вкусно и точка»:
На сайті європейської компанії сказано, що її в 1974 році заснував Мануель Родрігес Матос, який з самого юного віку присвятив себе торгівлі сільськогосподарською продукцією та харчовими продуктами для тварин. Свою назву компанія отримала в 1998 році.
Ось як виглядає робота Мануеля Матоса та його дітей, які продовжують справу батька:
Нагадаємо, що 14 березня 2022 року компанія McDonald’s закрила 850 ресторанів у росії через розв’язання повномасштабної війни в Україні. 12 червня в москві відновили роботу 15 ресторанів екс-McDonald’s під новою назвою «Вкусно и точка».