Промо на dev.uaТаке життя
14 квітня 2025, 18:08
2025-04-14
Максимально ефективна розсилка для бізнесу
Сучасний бізнес усіляко взаємодіє з клієнтами, щоб нагадувати про себе, власні товари та послуги. Один із варіантів — розсилка коротких повідомлень. Це дуже важливий інструмент, проте й він потребує обережного застосування. Адже занадто агресивна розсилка може призвести до того, що клієнт позначить відправника як спам і більше не захоче отримувати повідомлення. Розсилати рекомендується не більше одного сповіщення раз на кілька днів.
Сучасний бізнес усіляко взаємодіє з клієнтами, щоб нагадувати про себе, власні товари та послуги. Один із варіантів — розсилка коротких повідомлень. Це дуже важливий інструмент, проте й він потребує обережного застосування. Адже занадто агресивна розсилка може призвести до того, що клієнт позначить відправника як спам і більше не захоче отримувати повідомлення. Розсилати рекомендується не більше одного сповіщення раз на кілька днів.
Варіанти розсилки інформаційних повідомлень
Раніше не було жодного способу масової розсилки, крім використання СМС. Зараз є кілька дієвих варіантів:
електронна пошта;
Viber;
Telegram;
WhatsApp;
RCS.
Надсилання не здійснюється вручну. Для цього є спеціальні сервіси — наприклад, такі як AlphaSMS. Через електронний кабінет можна надіслати кількома натисканнями тисячі повідомлень. Крім того, тут маса додаткових корисних інструментів, таких як перевірка валідності номера тощо.
Безперечно, самі користувачі смартфонів мають також бути відповідальними, тобто не можна переходити за посиланнями з незнайомих номерів. Відомі компанії потурбуються, щоб надсилання здійснювалося від їхнього імені. На повідомлення про виграші від незнайомих номерів теж реагувати не варто, особливо якщо навіть не брали участі в жодних акціях. Базова інформаційна безпека має бути передусім.
Хто може застосовувати масову розсилку
Будь-яка компанія може скористатися перевагами масової розсилки. Це призведе до росту популярності товарів і послуг, адже значна частина клієнтів відреагує на сповіщення. Така послуга буде особливо корисною:
інтернет-магазинам;
офлайн-магазинам;
службам таксі;
клінінговим сервісам;
туристичним агенціям;
агентствам нерухомості;
ресторанам та службам доставлення їжі.
Сервіс AlphaSMS рекомендує застосовувати одразу кілька способів, бо можливості месенджерів ширші за СМС. Наприклад, можна надсилати до 1000 символів тексту, картинки, анімацію, короткі відео. Ефект від масової розсилки не змусить чекати на себе: вже за кілька тижнів кількість клієнтів помітно зросте.