Швидше ніж Samsung! Український стартап maxAh розробив прототип літій-сірчаної батареї на основі українського графену
Український стартап maxAh розробив функціональний прототип Li-S (літій-сірчаної) батареї. Про це dev.ua повідомили в компанії.
Український стартап maxAh розробив функціональний прототип Li-S (літій-сірчаної) батареї. Про це dev.ua повідомили в компанії.
Прототип має стабільний циклом заряду. Батарея, модифікована унікальним українським графеном, демонструє у декілька разів стабільніше циклування, ніж при використанні звичайного електроліту, який спричинює швидкий розчин сірки. Прототип використовує оксид марганцю (LMO).
Батарея має в три рази більшу місткість, працює втричі довше та у перспективі має коштувати значно дешевше, ніж будь-які інші літій-іонні системи.
Крім цього, імовірність надлишкового нагріву на 500% нижча, ніж у більшості наявних аналогів на ринку акумуляторів для споживчої електроніки.
В Україні виробництво графену освоїла лабораторія при Українському державному хіміко-технологічному університеті (м. Дніпро). А дослідження з впровадження цього матеріалу в структуру Li-On батарей також показали великі переваги акумуляторів із застосуванням графена.
«В листопаді минулого року ми анонсували те, що прототипи будуть готові у серпні 2022. Ситуація в перші місяці війни пригальмувала нашу роботу, але не зупинила», — розповідає СЕО maxAh Сергій Дубіневич.
Лабораторії в Дніпрі та Києві працювали в екстремальних умовах.
«Проте, злагоджено, наполегливо, без зовнішніх інвестицій, власними силами, підтримуючи один одного, залишаючись на своїх місцях, ми здобули результат», — підкреслює керівник.
Компанія відкрила додатковий раунд по залученню інвестицій із метою створення сучасної лабораторії, яка дозволить вдосконалити створені прототипи, масштабувати розробки та пришвидшити їх комерціалізацію.
«Наша мета — українська технологія хоча б в одному із гаджетів, які використовують люди у сучасному житті щодня», — йдеться у повідомленні.
Як вже повідомляла редакція dev.ua, корейська компанія Samsung також працює над впровадженням графена у свої батареї. Досліди показали, що з його допомогою можна збільшити електричну ємність на 45%, а швидкість — в 5 разів. Батарея дуже стабільна до перепадів температур, а 20 хвилин зарядки такого акумулятора дозволять проїхати на електромобілі 600 км.