🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Наталя ХандусенкоГаряченьке
4 липня 2024, 12:33
2024-07-04
«Найбільша угода з нерухомістю». Мексиканська церква продає землю на небесах по $100 за квадратний метр: можна заплатити через Google Pay і Apple Pay
Церква в Мексиці потрапила в заголовки газет через свою незвичайну пропозицію: продаж земельних ділянок на небесах. Iglesia del Final de los Tiempos, відома як Церква кінця часів, стверджує, що її пастор отримав божественне схвалення під час особистої зустрічі з Богом у 2017 році. За словами пастора, ви можете отримати землю на небесах за $100 за квадратний метр.
Церква в Мексиці потрапила в заголовки газет через свою незвичайну пропозицію: продаж земельних ділянок на небесах. Iglesia del Final de los Tiempos, відома як Церква кінця часів, стверджує, що її пастор отримав божественне схвалення під час особистої зустрічі з Богом у 2017 році. За словами пастора, ви можете отримати землю на небесах за $100 за квадратний метр.
В інтернеті поширюється відео з деталями угоди. На ній зображено величний будинок, побудований у хмарі, з-за якої виходять золоті промені. На фото зображена сім’я з чотирьох осіб і всілякі варіанти цифрових платежів, включаючи Visa, Master, Maestro, RuPay і навіть цифрові гаманці, такі як Google Pay і Apple Pay. Впливовий діяч у сфері нерухомості Армандо Пантоха, який назвав цю новину «найбільшою угодою у сфері нерухомості», зауважив, що Церква вже має мільйони доларів, пише Times Now.
Це не перший випадок, коли церква укладає таку угоду. Пастор з Уганди Фред Ісанга, голова Церкви праведності Всесвітнього апостольського братства, розташованої в Південній Африці, прославився тим, що у 2023 році заявив про те ж саме.
В рамках цієї обіцянки пастор Ісанга успішно продав «майно на небесах», переконавши своїх послідовників продати землю, тварин та інші активи на землі.
A Church in Mexico selling a plot of land in heaven for just $100.
Як стверджує видання CNN-News18 щодо відео про мексиканську церкву, багато глядачів упустили з уваги той факт, що воно насправді є сатирою.
Спочатку це було опубліковано на сторінці у Facebook, яка відома тим, що публікує гумористичний контент. Відтоді відео публікували в різних соціальних мережах, і воно зібрало понад 1 млн переглядів.