Навіщо Андрій Федорів йде в США і чи є перспективи

Навіщо Андрій Федорів йде в США і чи є перспективи

Засновник Fedoriv Group Андрій Федорів 1 червня відкрив представництво в США. Як повідомив головний креативщик країни в Facebook, наступне місто, де відкриється офіс Fedoriv Agency, — Чикаго.

За словами Федоріва, більше 6 місяців в Чикаго вже працює представник компанії, є прогрес і клієнти.

dev.ua вдалося на три хвилини відволікти Андрія Федоріва від роботи і з’ясувати деякі деталі, пов’язані з проєктом.

До ринку США Fedoriv Agency придивляється давно і навіть встиг реалізувати там кілька цікавих проєктів. Першим клієнтом компанії в Штатах був Брендон Вебб з Лос-Анджелеса з проєктом Crate Club (служба підписки на набори для виживання, зібрані ветеранами спецназу США). Справа була в 2019-му. Ролик набрав 5 млн. переглядів, незважаючи на те, що відео безжально заборонялося в мережі. Крім того, перший американський проєкт Fedoriv Agency виграв кілька міжнародних премій.

За словами Федоріва, в лютому 2021 року біля агентства з’явився клієнт з Чикаго, що і стало основним у виборі локації для нового офісу.

Суму інвестицій в нове представництво Федорів не розголошує, обмежившись визначенням «технічні інвестиції». Курирує американський напрям чиказький Creative Lead Тамріко Кібурія. Поки що в Чикаго Fedoriv Agency представляє тільки один співробітник, розповіла dev.ua Кібурія.

«Креативна команда вже активно працює над ідеями для першого великого американського клієнта, календар забитий зустрічами з потенційними новими», — говорить вона.

Федорів каже, якщо всі існуючі домовленості перетворяться на контракти, то бізнес в США повинен злетіти протягом наступних 3-5 років.

Крім того, Федорів розповів, що німецьке представництво Fedoriv Agency активно розвивається і працює з великими проєктами в Німеччині, Швейцарії та інших країнах. В цілому ж компанія реалізує проєкти в 9 країнах: крім вище названих — Україна, Азербайджан, Вірменія, Казахстан, Польща та Узбекистан.

«Пандемія парадоксальним чином прискорила наш міжнародний розвиток», — говорить Федорів.– Агентству невдовзі 11 років, а драйв такий, ніби ми стартап і тільки починаємо».

Що ви думаєте про такий хід креативщика, пишіть на s@dev.ua

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-bot.

А також підписуйтесь на наш Telegram-канал.