Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Hot! dev.media шукає менеджера з продажу спецпроєктів

Харківські дизайнери шість годин створювали артоб'єкти та сайти для своїх витворів. Що з того вийшло?

Змагання дизайнерів — рідкість для Харкова, у форматі хакатону й поготів. Подібні заходи давно стали звичними для розробників. На хакатонах вони на швидкість пишуть код і вирішують логічні задачі. А чим можуть зайнятися дизайнери?

Своїм досвідом проведення такого івенту ділиться IT-команда NIX. Уперше в Харкові вони організували творчий хакатон NIX.DESIGN.FIGHT!

Залишити коментар
Харківські дизайнери шість годин створювали артоб'єкти та сайти для своїх витворів. Що з того вийшло?

Змагання дизайнерів — рідкість для Харкова, у форматі хакатону й поготів. Подібні заходи давно стали звичними для розробників. На хакатонах вони на швидкість пишуть код і вирішують логічні задачі. А чим можуть зайнятися дизайнери?

Своїм досвідом проведення такого івенту ділиться IT-команда NIX. Уперше в Харкові вони організували творчий хакатон NIX.DESIGN.FIGHT!

У чому фішка хакатону?

На проведення заходу у форматі хакатону організаторів надихнула комп’ютерна гра Mortal Kombat. Згадки про гру можна було відмітити й у назвах команд, і в оформленні локації. І, звичайно, що за батл без справжнього гонга? Бійцівський атрибут надавав івенту атмосферності та додавав дух змагання.

«Задум був такий: нехай кожен відчує себе Саб-Зіро або Кітаною від світу дизайну та влаштує суперникам артфаталіті!», — згадує підготовку до івенту Юлія Федотова, Lead UX/UI Designer у NIX.

За призи та звання найкращих дизайнерів Харкова боролися студенти, дизайнери-початківці та досвідчені фахівці. Перед івентом учасники запропонували виконати тестове завдання. За результатами відібрали 45 найкращих «бійців». Їхнє головне завдання — показати вміння креативно та технічно правильно реалізовувати ідеї в дизайні сайту. За легендою Mortal Kombat, кожна з дев’яти команд уособлювала одну зі стихій. Залежно від обраної стихії потрібно було створити артоб'єкт із підручних матеріалів, розробити для нього сайт і презентувати свою ідею журі — дизайнерам NIX. На все про все — шість годин.

Лунає перший гонг — час пішов! Let’s Fight!

На столах в учасників — папір, пінопласт, дріт і пластилін. На першому завданні багато хто згадав, як у школі майстрували з цих матеріалів різні вироби. Але на дизайнерському батлі все набагато серйозніше. Готову скульптуру потрібно було сфотографувати з різних ракурсів, розробити сайт для неї й адаптувати фото на сайті. У фіналі — презентувати артпроєкт перед аудиторією. Причому постаратися зробити це яскраво та переконливо, ніби захищаєш свою ідею перед замовником.

Журі хакатону було приємно вражене сильними дизайнерськими навичками новачків і нестандартними рішеннями всіх учасників.

Ігор Артюхов, Lead UX/UI Designer у NIX: «Усі роботи учасників були справді гідними. Між журі розгорілася довга суперечка — ми не могли вирішити, кому ж вручити головний приз — квитки на дизайнерську конференцію KRUPA. Нагороди вибороли три команди, але насправді всі учасники виявилися дуже здібними та креативними. Вони мають велике майбутнє в IT. Ми раді, що зарядили хлопців на нові перемоги».

Команді, що посіла перше місце, дісталися квитки на конференцію для дизайнерів KRUPA. Решту призерів нагородили річною підпискою на відеобібліотеку Projector і сертифікатами на купівлю книжок про візуальне мистецтво.

Як «бійці» оцінили хакатон

Віола, учасниця хакатону:

«Для мене це був один із найкращих і найемоційніших днів у житті. Я почула оцінку своїх навичок від професійних дизайнерів NIX. Тепер я розумію, що рухаюся в правильному напрямі. Це дуже мотивує та заряджає! До того ж фахівцям-початківцям корисно брати участь у таких змаганнях. Після такого досвіду краще починаєш орієнтуватися у світі дизайну, зовсім інакше мислиш. А ще нетворкінг — це завжди круто».

Микита, учасник хакатону:

«На хакатоні мозок працює зовсім інакше. Розмірковуєш у незвичайному річищі та вчишся ухвалювати швидкі рішення. Для мене це був класний челендж. Я познайомився з ком’юніті молодих спеціалістів, у багатьох уже видно великий потенціал. Нам обов’язково потрібно продовжувати спілкуватися та ділитися одне з одним навичками й ідеями. На початку кар'єри буває важко знайти хорошого ментора. А тепер ми знаємо, що можемо звертатися за порадою до експертів NIX».

Айтішник розробив та створив болід власноруч.

Дивіться на каналі dev.ua тест-драйв спорткара.

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.