💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

Співвласник «Нової пошти» запитав у клієнтів, чого їм не вистачає у сервісі компанії. Ось 11 найцікавіших бажань користувачів

Користувачі «Нової пошти» хочуть точки самообслуговування, «Сімейне коло» акаунтів, рейтинг клієнтів і диванчик. Про це вони розповіли співвласнику «Нової пошти» Володимиру Поперешнюку, який запитав у соцмережаї, що треба зробити компанії, щоб покращити послуги.

Ми вибрали найцікавіші ідеї з понад півтори тисячі коментарів до його допису.

Залишити коментар
Співвласник «Нової пошти» запитав у клієнтів, чого їм не вистачає у сервісі компанії. Ось 11 найцікавіших бажань користувачів

Користувачі «Нової пошти» хочуть точки самообслуговування, «Сімейне коло» акаунтів, рейтинг клієнтів і диванчик. Про це вони розповіли співвласнику «Нової пошти» Володимиру Поперешнюку, який запитав у соцмережаї, що треба зробити компанії, щоб покращити послуги.

Ми вибрали найцікавіші ідеї з понад півтори тисячі коментарів до його допису.

«На 2024 рік маємо безліч планів з розвитку, вдосконалення та покращення. Хочу дізнатися у вас, що нам треба ще покращити та посилити? Які додаткові послуги варто було б впровадити? Чи слід нам продавати щось у відділеннях, крім послуг з доставки посилок? І що це мало б бути?», — написав Поперешнюк у Facebook.

Його допис зібрав чимало коментарів та пропозицій. Ось, який функціонал та покращення цікавлять клієнтів «Нової Пошти».

Без продажів у відділеннях

Найчастіше в коментарях зустрічалося прохання не перетворювати відділення «Нової пошти» в крамнички, де крім основної послуги, користувачам пропонують з'їсти хот-дог чи придбати флешку.

«Точно не перетворюйте відділення на супермаркети, це буде створювати додаткові черги…часом треба швидко забрати чи відправити… якщо оператор буде і прямі обовʼязки й продавця виконувати, це збільшить час очікування в черзі, а час одна із цінностей людських, особливо сьогодні, адже ми приходимо за конкретною послугою до вас», — сформулював прохання користувач Максим Мазур.

Перемикання між кількома акаунтами й можливість додати сім’ю

Ця функція в тих чи інших варіаціях також дуже часто зустрічалася в коментарях до допису Поперешнюка.

«Можливість вказати в додатку „Сімейне коло“, що дозволить забирати посилки дружини чи дочки, чи їм — мої без додаткових авторизацій тощо. Тобто, три користувачі, наприклад, авторизовані в додатку, кожен зі своїм номером. Одноразово акцептують Х інших користувачів як родину/довірену особу і вуаля, достатньо мені просто просканувати свій додаток та забрати їх посилки», — сформулював користувач Evgeniy Rogoza.

«Побачив в коментарях і підтримую ідею — можливість кілька акаунтів і перемикати як в інстаграмі. Це зручно для сімейного користування і спільної карти для бізнесу», — додав інший коментатор.

Відправлення подарунків-сюрпризів

«Можливість відправляти сюрпризи з поміткою „подарунок“, щоб отримувач не бачив даних відправника. На новий рік з командою робили таємного санту і він не був таємним, бо всі дані відправника бачиш у додатку», — запропонувала Miroslava Tkachuk.

Покращення інтеграції з AliExpress

«Домовтесь з Аліекспрес, щоб можна було Нову пошту вибрати, як перевізника по замовчуванню. Бо зараз якось рандомно посилки з Китаю попадають або НП, або Укр.Пошта, або Міст. А це може затягуватись на місяці. А ще, було б круто, щоб була можливість повернути посилку продавцю при потребі (на Аліекспрес)», — вказав Олександр Толубаєв.

Більше логотипів для бізнесу

«Можливість юридичним особам (інтернет-магазинам) додати логотип свого магазину від якого йде відправка. Зараз лого в застосунку тільки у декількох великих інтернет магазинів-партнерів, але це було б зручно для користувачів, щоб вони одразу бачили від кого посилка. Бо зараз показується або назва компанії або ФОП (але для клієнта це ні про що не говорить)», — зазначив Aleksandr Lev.

Бонуси за вторпереробку

«Запровадьте систему вторинного використання тари та стимулювання її повернення споживачами. Знижку, наприклад, якщо розпаковують в відділенні й тару лишають на повторне використання або бонуси», — запропонувала Yurii Cegla.

Відкритий рейтинг клієнтів

«Було б цікаво вести відкритий рейтинг клієнтів. Наприклад — як часто клієнт відмовляється від товару з наложкою, чи як вчасно забирає товар з відділення. Тощо…», — також запропонувала Yurii Cegla.

Абонемент на посилки

Користувач Андрій Аксєніч запропонував додав абонемент на пересилку. В ньому клієнт вносить передоплату, наприклад 3000 грн, і отримає знижку.

«Людина, вносить на свій рахунок у вас сумму грошей. Далі користується цією сумою зі знижкою, (10% від вартості послуги на даний час, збільшується тариф Знижка зберігається) на пересилку, відправляє посилку на 100 грн, по абонементу вона обійдеться не 100, а 90.

Гроші знімаються з його рахунку, який видно в додатку. Чим більше передплата-абонемент, тим більше Знижка. Абонемент безстроковий, поки є гроші на рахунку. Потім поповнює. Може вибирати Гроші роками.

Ще додати плюшки, наприклад: власникам абонементу відправка або отримання без черги, Знижка на пакування, можливість сплатити за друга…», — детально пояснив свою ідею Аксєніч.

Доставлення документів

«Є єдина ніша, в якій Укрпошта сильно випереджає Нова пошта. Це доставка документів рекомендованою кореспонденцією. Процесуальна документація. Суди, виконавчі служби, приватні виконавці, адвокати тощо. Вони годинами стоять у відділеннях Укрпошти, бо їм потрібна саме рекомендована кореспонденція (іноді з описом вкладення, де оператор підписом підтверджує вміст відправлення).

Це величезна ніша. А з вашими ресурсами нескладно це реалізувати так, щоб ярлик відповідав вимогам закону», — вважає Володимир Боєру.

Точки самообслуговування

«Створіть процес видачі посилок через точки самообслуговування. Наприклад, підійшов відсканував картку й чекаєш біля столу видачу всі оплачені посилки. Оминаючи чергу тих хто хоче оплатити ще, поміряти, розпакувати подивитись або відправити, але ще точно адреси не знає й т. п.

Це дуже прискорить процеси.Дуже часто на підʼїзді до відділення оплачую всі посилки й не потім можу зависнути у черзі, хоча хотів швидко все забрати і їхати», — пропонує Віталій Голіков.

Диванчики у відділеннях

«Поставте пару якихось лавок, диванчиків, а то на одній нозі важко буває приміряти взуття ну, або каву з вашого вже встановленого кавомату випити, якщо черга завелика звісно, в тих відділеннях, де площа/планування це дозволяють», — просить Olga Limarova.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
«Нова пошта» змінює назву. У компанії пояснили чому
«Нова пошта» змінює назву. У компанії пояснили чому
По темi
«Нова пошта» змінює назву. У компанії пояснили чому
У 2024 році ІТ-компанія Nova Digital що входить до групи «Нова пошта» починає продаж своїх перших продуктів для зовнішніх клієнтів
У 2024 році ІТ-компанія Nova Digital, що входить до групи «Нова пошта», починає продаж своїх перших продуктів для зовнішніх клієнтів
По темi
У 2024 році ІТ-компанія Nova Digital, що входить до групи «Нова пошта», починає продаж своїх перших продуктів для зовнішніх клієнтів
«Нова пошта» облаштує термінали капсулами безпеки як в ізраїльських домівках
«Нова пошта» облаштує термінали капсулами безпеки, як в ізраїльських домівках
По темi
«Нова пошта» облаштує термінали капсулами безпеки, як в ізраїльських домівках
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Зараз, щоб отримати чи відправити посилку навіть не потрібно йти до відділення служби доставки, чекати довгі черги та витрачати купу часу. Це можна зробити за допомогою поштоматів — автоматичних теміналів, які розташовані у місцях активних переміщень людей, магазинах, супермаркетах та навіть в житлових будинках.  dev.ua зібрав інформацію про термінали різних сервісів доставки, де вони знаходяться, чим відрізняються, як скористатись поштоматом та які особливості вони мають. (оновлений текст від 17 листопада 2021 року)
«Нова пошта» хоче робити роботів для ДСНС: навіщо це потрібно
«Нова пошта» хоче робити роботів для ДСНС: навіщо це потрібно
«Нова пошта» хоче робити роботів для ДСНС: навіщо це потрібно
«Нова Пошта» до кінця року вийде на ринок Польщі, а далі розширюватиметься в ЄС
«Нова Пошта» до кінця року вийде на ринок Польщі, а далі розширюватиметься в ЄС
«Нова Пошта» до кінця року вийде на ринок Польщі, а далі розширюватиметься в ЄС
У «Нової пошти» з'явилася можливість надсилання посилок через поштомати
У «Нової пошти» з'явилася можливість надсилання посилок через поштомати
У «Нової пошти» з'явилася можливість надсилання посилок через поштомати

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.