💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉
Олександр КузьменкоГаряченьке
18 січня 2024, 11:59
2024-01-18
Співвласник «Нової пошти» запитав у клієнтів, чого їм не вистачає у сервісі компанії. Ось 11 найцікавіших бажань користувачів
Користувачі «Нової пошти» хочуть точки самообслуговування, «Сімейне коло» акаунтів, рейтинг клієнтів і диванчик. Про це вони розповіли співвласнику «Нової пошти» Володимиру Поперешнюку, який запитав у соцмережаї, що треба зробити компанії, щоб покращити послуги.
Ми вибрали найцікавіші ідеї з понад півтори тисячі коментарів до його допису.
«На 2024 рік маємо безліч планів з розвитку, вдосконалення та покращення. Хочу дізнатися у вас, що нам треба ще покращити та посилити? Які додаткові послуги варто було б впровадити? Чи слід нам продавати щось у відділеннях, крім послуг з доставки посилок? І що це мало б бути?», — написав Поперешнюк у Facebook.
Його допис зібрав чимало коментарів та пропозицій. Ось, який функціонал та покращення цікавлять клієнтів «Нової Пошти».
Без продажів у відділеннях
Найчастіше в коментарях зустрічалося прохання не перетворювати відділення «Нової пошти» в крамнички, де крім основної послуги, користувачам пропонують з'їсти хот-дог чи придбати флешку.
«Точно не перетворюйте відділення на супермаркети, це буде створювати додаткові черги…часом треба швидко забрати чи відправити… якщо оператор буде і прямі обовʼязки й продавця виконувати, це збільшить час очікування в черзі, а час одна із цінностей людських, особливо сьогодні, адже ми приходимо за конкретною послугою до вас», — сформулював прохання користувач Максим Мазур.
Перемикання між кількома акаунтами й можливість додати сім’ю
Ця функція в тих чи інших варіаціях також дуже часто зустрічалася в коментарях до допису Поперешнюка.
«Можливість вказати в додатку „Сімейне коло“, що дозволить забирати посилки дружини чи дочки, чи їм — мої без додаткових авторизацій тощо. Тобто, три користувачі, наприклад, авторизовані в додатку, кожен зі своїм номером. Одноразово акцептують Х інших користувачів як родину/довірену особу і вуаля, достатньо мені просто просканувати свій додаток та забрати їх посилки», — сформулював користувач Evgeniy Rogoza.
«Побачив в коментарях і підтримую ідею — можливість кілька акаунтів і перемикати як в інстаграмі. Це зручно для сімейного користування і спільної карти для бізнесу», — додав інший коментатор.
Відправлення подарунків-сюрпризів
«Можливість відправляти сюрпризи з поміткою „подарунок“, щоб отримувач не бачив даних відправника. На новий рік з командою робили таємного санту і він не був таємним, бо всі дані відправника бачиш у додатку», — запропонувала Miroslava Tkachuk.
Покращення інтеграції з AliExpress
«Домовтесь з Аліекспрес, щоб можна було Нову пошту вибрати, як перевізника по замовчуванню. Бо зараз якось рандомно посилки з Китаю попадають або НП, або Укр.Пошта, або Міст. А це може затягуватись на місяці. А ще, було б круто, щоб була можливість повернути посилку продавцю при потребі (на Аліекспрес)», — вказав Олександр Толубаєв.
Більше логотипів для бізнесу
«Можливість юридичним особам (інтернет-магазинам) додати логотип свого магазину від якого йде відправка. Зараз лого в застосунку тільки у декількох великих інтернет магазинів-партнерів, але це було б зручно для користувачів, щоб вони одразу бачили від кого посилка. Бо зараз показується або назва компанії або ФОП (але для клієнта це ні про що не говорить)», — зазначив Aleksandr Lev.
Бонуси за вторпереробку
«Запровадьте систему вторинного використання тари та стимулювання її повернення споживачами. Знижку, наприклад, якщо розпаковують в відділенні й тару лишають на повторне використання або бонуси», — запропонувала Yurii Cegla.
Відкритий рейтинг клієнтів
«Було б цікаво вести відкритий рейтинг клієнтів. Наприклад — як часто клієнт відмовляється від товару з наложкою, чи як вчасно забирає товар з відділення. Тощо…», — також запропонувала Yurii Cegla.
Абонемент на посилки
Користувач Андрій Аксєніч запропонував додав абонемент на пересилку. В ньому клієнт вносить передоплату, наприклад 3000 грн, і отримає знижку.
«Людина, вносить на свій рахунок у вас сумму грошей. Далі користується цією сумою зі знижкою, (10% від вартості послуги на даний час, збільшується тариф Знижка зберігається) на пересилку, відправляє посилку на 100 грн, по абонементу вона обійдеться не 100, а 90.
Гроші знімаються з його рахунку, який видно в додатку. Чим більше передплата-абонемент, тим більше Знижка. Абонемент безстроковий, поки є гроші на рахунку. Потім поповнює. Може вибирати Гроші роками.
Ще додати плюшки, наприклад: власникам абонементу відправка або отримання без черги, Знижка на пакування, можливість сплатити за друга…», — детально пояснив свою ідею Аксєніч.
Доставлення документів
«Є єдина ніша, в якій Укрпошта сильно випереджає Нова пошта. Це доставка документів рекомендованою кореспонденцією. Процесуальна документація. Суди, виконавчі служби, приватні виконавці, адвокати тощо. Вони годинами стоять у відділеннях Укрпошти, бо їм потрібна саме рекомендована кореспонденція (іноді з описом вкладення, де оператор підписом підтверджує вміст відправлення).
Це величезна ніша. А з вашими ресурсами нескладно це реалізувати так, щоб ярлик відповідав вимогам закону», — вважає Володимир Боєру.
Точки самообслуговування
«Створіть процес видачі посилок через точки самообслуговування. Наприклад, підійшов відсканував картку й чекаєш біля столу видачу всі оплачені посилки. Оминаючи чергу тих хто хоче оплатити ще, поміряти, розпакувати подивитись або відправити, але ще точно адреси не знає й т. п.
Це дуже прискорить процеси.Дуже часто на підʼїзді до відділення оплачую всі посилки й не потім можу зависнути у черзі, хоча хотів швидко все забрати і їхати», — пропонує Віталій Голіков.
Диванчики у відділеннях
«Поставте пару якихось лавок, диванчиків, а то на одній нозі важко буває приміряти взуття ну, або каву з вашого вже встановленого кавомату випити, якщо черга завелика звісно, в тих відділеннях, де площа/планування це дозволяють», — просить Olga Limarova.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Зараз, щоб отримати чи відправити посилку навіть не потрібно йти до відділення служби доставки, чекати довгі черги та витрачати купу часу. Це можна зробити за допомогою поштоматів — автоматичних теміналів, які розташовані у місцях активних переміщень людей, магазинах, супермаркетах та навіть в житлових будинках.
dev.ua зібрав інформацію про термінали різних сервісів доставки, де вони знаходяться, чим відрізняються, як скористатись поштоматом та які особливості вони мають.
(оновлений текст від 17 листопада 2021 року)