Україна увійшла в топ-10 країн Європи за середнім чеком на покупку послуг в Інтернеті

Середній чек українських користувачів на оплату сервісів в Інтернеті в 2021 році виріс на 134%. Зараз він становить 410 грн ($15,2). За цим показником Україна входить в ТОП-10 європейських країн.

Залишити коментар
Україна увійшла в топ-10 країн Європи за середнім чеком на покупку послуг в Інтернеті

Середній чек українських користувачів на оплату сервісів в Інтернеті в 2021 році виріс на 134%. Зараз він становить 410 грн ($15,2). За цим показником Україна входить в ТОП-10 європейських країн.

Про це йдеться в повідомленні компанії Admitad.

«На тлі самоізоляції в 2020 році українці, як і жителі всієї земної кулі, були змушені збільшити не тільки покупки через Інтернет, але і користування онлайн-сервісами. І хоча зараз карантинні обмеження значно ослабли, лояльність до онлайну збільшилася, а звичка замовляти в Інтернеті залишилася», — розповідають в компанії. 

За даними Admitad, тенденція щодо збільшення попиту на онлайн-сервіси глобальна — в 2021 році кількість замовлень зросла на 38%, а їх сума — на 40%. Україна в свою чергу обганяє світові тренди — сума продажів цього сектора в країні зросла на 86% за рік.

Які сервіси в 2021 році користуються найбільшою популярністю серед українців:

Як росли найпопулярніші категорії в 2021

  • Квиткові оператори (+106% порівняно з 2020);
  • Онлайн-освіта (+30%); 
  • Програми та IT-сервіси (+22%); 
  • Телекомунікаційні послуги (+8%).

Трохи відрізняється ситуація, якщо аналізувати не кількість, а суму замовлень. 44% від загальної суми продажів припадає на квиткових операторів, що показали приріст в онлайн-покупках в цілих 2,5 рази з минулого року. І 40% отримує онлайн-навчання, яке не втрачає своєї актуальності. 

Як пишуть дослідники, часто буває так, що люди користуються послугою спонтанно. Наприклад, побачили рекламу доставки суші-ролів в Instagram, перейшли на сайт і зробили замовлення. Або потрапили на рекламу улюбленого виконавця, який приїжджає виступити в їхньому рідному місті — тут спрацьовують тригери терміновості і обмеженої пропозиції, і покупці поспішають придбати квитки. 

За даними Admitad, реклама в соцмережах, різного роду знижки та промокоди спрацьовують найкращим чином. В цілому топ основних каналів залучення замовлень виглядає так:

Цікава тенденція: саме Instagram, купонні і кешбек-сервіси приросли в кілька разів за кількістю продажів в 2021 році. Це означає, що дані канали трафіку активно розвиваються і добре стимулюють користувачів до покупок. 

Нідерландський IT-шник закохався та переїхав до України.
До села Херсонської області, щоб працювати в EPAM та сподіватися тут на цифровізацію держструктур.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-bot.

А також підписуйтесь на наш Telegram-канал — dev.ua | IT України.

Обговорення

Коментарів поки немає.