💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоТаке життя
14 листопада 2023, 17:59
2023-11-14
В Uklon заявили про рев'ю-бомбінг від проросійських користувачів. Хвиля низьких оцінок прокотилася через функціонал «антиукраїнська позиція», який існує вже давно
В Uklon вважають, що стали ціллю атаки з боку росіян і проросійських користувачів, які залишають негативні відгуки та оцінки мобільному застосунку, через функцію «антиукраїнську позицію». Нещодавно новини про неї розтиражували проросійські медіа, але ця функція геть не нова й існує з початку повномасштабного російського вторгнення.
Днями російськомовні Telegram-канали розповсюдили «новину» про нібито новий функціонал Uklon, який дозволяє поскаржитися на «антиукраїнську позицію». Цю інформацію підхопили зокрема Олексій Арестович та Strana.ua, пише AIN.
Функцію репорту за «антиукраїнську позицію» пов’язували зі скандалом з водієм київського таксі, який відмовився спілкуватися українською мовою, та якого потім хотіли взяти на роботу Світлана Лобода та все той же Арестович.
Як повідомляють в Uklon, ці новини спровокували розлючених користувачів з проросійською позицією «зливати рейтинг» Uklon, ставлячи одиниці в маркетплейсах.
Іронічно, що функція скарги на «антиукраїнську позицію» не нова — її запустили ще на початку повномасштабного вторгнення росії в Україну. «Скарга за „антиукраїнську позицію“ існує в нашому застосунку від початку повномасштабної війни й була націлена на виявлення ДРГ. Про неї неодноразово писали й в Twitter, і загалом у медіапросторі», — заявив співзасновник Uklon Віталій Дятленко.
Він додав, що «антиукраїнська позиція» спрямована не на мову, а на ставлення людини до України — чи висловлює вона заклики до колабораціонізму, сепаратизму чи інших форм неповаги до України.
Співзасновник Uklon також зазначив, що кількість скарг на водіїв за «антиукраїнську позицію» відносно невелика — від 0,6% до 2,5% від загальної кількості скарг. Всі вони обробляються менеджерами колцентру персонально з водієм.
На думку Дятленка, цей рев’ю-бомбінг — спланована пропагандистська кампанія, яка почалася ввечері 10 листопада. Вона спрямована проти Uklon через активну підтримку ЗСУ — за рік компанія закрила збори на 80 млн для купівлі 3000 FPV-дронів.
Він уточнив, що 12 листопада на Uklon також здійснювалась DDoS-атака, яка не змогла зашкодити сервісу. А сотні низьких оцінок хіба що «підпортили Uklon карму і настрій», сказав Дятленко.