Шуфрич придбав 60% каналу «Перший незалежний», де працюють екс-журналісти Медведчука

Депутат вирішив підтримати журналістів в прагненні «говорити правду».

Залишити коментар
Шуфрич придбав 60% каналу «Перший незалежний», де працюють екс-журналісти Медведчука

Депутат вирішив підтримати журналістів в прагненні «говорити правду».

Нардеп від партії «ОПЗЖ» і голова парламентського комітету з питань свободи слова Нестор Шуфрич став власником 60% акцій телеканалу «Перший незалежний», повідомляє пресслужба депутата.

За словами Шуфрича, «ідея придбання належала працівникам каналу» і це вони, нібито, зробили йому пропозицію. Частка творчого колективу становить 40%.

Шуфрич сказав, що таким вчинком він хоче підтримати журналістський колектив у його прагненні говорити правду, якою б вона не була, і додав, що усвідомлює ризики, пов’язані з рішенням.

Фото — Facebook Нестора Шуфрича

Повідомляється, що депутат підписав угоду про своє невтручання в редакційну політику журналістського колективу і сказав, що не має фінансових зав’язків з Росією.

«Відразу хочу відзначити, що у мене немає ніяких фінансових інтересів з Російською Федерацією, зробити з мене терориста буде неможливо!», — написав депутат.

Нагадаємо, що канал «Перший незалежний» організували колишні працівники й менеджери телеканалів «Zik», «NewsOne» і «112 Україна», що потрапили під санкції РНБО на початку лютого. 

Канал «Україна» нібито попросив Google видалити «піратський» файл з власного комп’ютера. Це атака на партнера каналу
Канал «Україна» нібито попросив Google видалити «піратський» файл з власного комп’ютера. Це атака на партнера каналу
По темi
Канал «Україна» нібито попросив Google видалити «піратський» файл з власного комп’ютера. Це атака на партнера каналу

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-bot.

А також підписуйтесь на наш Telegram-канал — dev.ua: IT України.

Обговорення

Коментарів поки немає.