Skoda забирає частину автовиробництва з України до Чехії
Skoda Auto AS заявила, що забезпечила собі доступ до джгутів кабелів — ключової частини електричних систем — шляхом перенесення частини замовлень на виробництво з України, щоб захистити себе від ударів у ланцюжку поставок.
Skoda Auto AS заявила, що забезпечила собі доступ до джгутів кабелів — ключової частини електричних систем — шляхом перенесення частини замовлень на виробництво з України, щоб захистити себе від ударів у ланцюжку поставок.
ŠKODA AUTO та її підряднику PEKM Kabeltechnik вдалося перенести частину виробництва кабельного джгута з України до Млада-Болеслав протягом п’яти тижнів після початку війни.
PEKM побудував необхідне виробниче обладнання в складальних цехах ŠKODA AUTO. З початку квітня виробництво поступово нарощували.
На виробництві працюють 35 жінок з українського заводу у Львові, які зараз навчають нових працівників. У штаб-квартирі ŠKODA AUTO зараз виробляються джгути для ŠKODA FABIA COMBI, а в найближчі тижні також розпочнеться виробництво джгутів для моделей OCTAVIA, KODIAQ, KAROQ і SUPERB.
Щоб бути якомога краще підготовленим до потенційних вузьких місць у постачанні в майбутньому, ŠKODA AUTO забезпечила додаткові потужності від компанії Kromberg & Schubert на марокканському заводі в Кенітрі поблизу Рабата. Крім того, компанія Kromberg & Schubert збільшила кількість кабельних джгутів, що виготовляються на українському заводі в Житомирі. Попит на кабельні джгути для виробництва ENYAQ iV в майбутньому буде задоволено завдяки виробництву в обох локаціях — Житомирі в Україні та Кенітрі в Марокко.
ŠKODA AUTO також планує дублювати виробництво високовольтних кабельних джгутів, необхідних для зарядки електромобілів, зокрема. З кінця червня вони будуть вироблятися в Румунії. Починаючи з вересня, виробництво на заводі в Хмельницькому також буде дубльовано після консультацій з Volkswagen Group. Джгути кабелів для моделей OCTAVIA та SUPERB також будуть вироблятися в Танжері, Марокко.
Нагадаємо, що в березні німецькі виробники вже повідомляли про брак комплектуючих (джгутів та проводів), які виробляються в Україні. Porsche навіть зупиняв виробництво на заводі в Лейпцигу. Причиною цього є «вузькі місця в доставці через війну в Україні».
Відзначимо, що на заході України є компанія Leoni AG, яка має в своєму розпорядженні два заводи — в Коломиї та у Львівській області. Завод в Коломиї був відкритий в 2017 році. У Львівській області завод працює з 15 липня 2003 року. Вони виробляють електричні кабельні мережі для авто. Комплектуючі надходять в основному з Німеччини, Франції, Іспанії, Великобританії, тоді як Готова продукція відправляється в Німеччину, Бельгію, Великобританію і Польщу.