Український маркетплейс для рекрутерів-фрилансерів Teraz Work спрямовує інвестиції від Jooble на експансію польського ринку
Також у Teraz Work розглядають варіанти виходу на інші західноєвропейські ринки.
Також у Teraz Work розглядають варіанти виходу на інші західноєвропейські ринки.
Також у Teraz Work розглядають варіанти виходу на інші західноєвропейські ринки.
Teraz Work — це сервіс, що дає роботодавцям можливість швидше закривати вакансії завдяки аутсорсингу наймання. За оцінками Teraz Work, тільки в Україні є понад 50 000 рекрутерів-фрилансерів, які працюють у сфері масового найму. Платформа Teraz Work надає можливість таким рекрутерам отримати доступ до значно більшої кількості замовлень.
Нагадуємо, що агрегатор вакансій Jooble, що працює в 67 країнах, проінвестував в український сервіс для рекрутерів-фрилансерів Teraz Work, що дає змогу рекрутерам отримати доступ до великої кількості вакансій у сфері масового наймання за кордоном і допомагати швидше закривати вакансії. Окрім інвестицій, Teraz Work отримає підтримку від Jooble в маркетингу та допомогу з розвитком бізнесу. Сума інвестицій не розголошується.
«Кошти ми плануємо спрямувати як і на розробку продукту, так і на залучення рекрутерів і клієнтів. У цілому на даному етапі перед нами стоїть ціль — зайти на польський ринок. Ми хочемо знайти ту бізнес-модель, яка буде працювати на ринку Польщі з перспективою до масштабування на інші іноземні ринки», — розповіли CEO Teraz Олександр Дятлов і CEO Jooble Дмитро Гринь в інтерв’ю Mind.
Також стартап досліджує ринки Західної Європи, зокрема, їх цікавлять ринки Німеччини, Голландії: «Ми будемо оцінювати як український ринок, так і західноєвропейський, для того, щоб зрозуміти, де нам краще вдасться масштабуватися».