TikTok запустив монетизацію: блогери отримуватимуть половину доходу від відеореклами
TikTok запускає новий продукт, який дозволить авторам контенту продавати рекламу разом зі своїми публікаціями та отримувати половину доходу.
TikTok запускає новий продукт, який дозволить авторам контенту продавати рекламу разом зі своїми публікаціями та отримувати половину доходу.
Як пише The Wall Street Journal, продукт Pulse Premiere є частиною розвитку програми TikTok Pulse, яка дозволяє елітній групі авторів отримувати половину доходу від відеореклами, яка зʼявляється одразу після їх публікацій у TikTok.
Новий продукт пропонуватиме аналогічні пільги для облікових записів деяких користувачів, таких як Condé Nast, BuzzFeed і NBC.
Хоча Pulse доступний тільки для перших 4% постів — на основі кількості лайків, часу перегляду та коментарів — новий продукт продаватиме рекламу для всіх постів від блогерів, заявила компанія.
Для TikTok цей крок створює ще одну можливість отримання доходу для платформи та допомагає налагодити стосунки сайту з рекламодавцями й користувачами.
«Йдеться про те, як ми можемо дійсно диверсифікувати наш портфель», — сказав Рей Цао, глобальний керівник стратегії монетизації продуктів у TikTok.
Новий рекламний продукт зʼявився у звʼязку з тим, що програма, яка належить пекінській компанії ByteDance, може бути заблокована в США через загрозу національній безпеці. За словами Цао, для рекламодавців новий продукт покликаний забезпечити більшу прозорість щодо того, куди вони вкладають свої гроші.
Очікується, що цього року компанія займе 2,5% ринку цифрової реклами в США, а її доходи від реклами в США зростуть на 36% — до $6,83 млрд, згідно з нещодавнім прогнозом дослідницької компанії Insider Intelligence.
Користувачі використовували TikTok як місце для створення своїх брендів, але іноді жалілися на відсутність можливостей для отримання доходу безпосередньо на платформі.