У monobank стався технічний збій через новорічні привітання від клієнтів
Новий рік для підтримки monobank почався з технічного збою.
Новий рік для підтримки monobank почався з технічного збою.
Про це повідомив співзасновник monobank Олег Гороховський.
Як він пояснив, збої у роботі банку умовно поділяють на незначні та більш суттєві. Критичність збою оцінюють за навантаженням на підтримку.
«Коли черга у підтримці перевищує 25 звернень на співробітника (замість штатних 7-8), ми розуміємо, що збій впливає на велику кількість клієнтів, і це „бойова тривога“ — у цей момент основне завдання всієї ІТ-команди негайно виправити інцидент», — пояснює Гороховський.
За його словами, основне навантаження та основна кількість інцидентів трапляються першого числа кожного місяця, зазвичай через регламентні процедури, пов’язані із «закриттям місяця», нарахуваннями відсотків, видачами кешбеків, звітністю призводять до значного збільшення навантаження на всі комплекси.
«Закриття року» — це особливий челендж і його складно пройти «без бризок», — зауважив Гороховський.
Тож, так і було 1 січня. Першу ескалацію банк отримав о першій ночі, про це повідомив керівник підтримки о першій годині ночі: «З Новим роком! Ескалюю 25+ чергу. У чаті по 50 звернень на 1 співробітника. Топ звернень — привітання з НР…)».
На щастя, як пізніше з’ясувалося, що це був єдиний інцидент за 1 січня.