🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і випускати картку для розрахунків безкоштовно 👉
Олександр КузьменкоGameDev
28 листопада 2024, 18:25
2024-11-28
До однієї з найпопулярніших мобільних ігор у світі Plague Inc. вийшло несподіване «оптимістичне» продовження
Британська студія Ndemic Creations, відома за стратегію про епідемії Plague Inc. 2012 року, яка отримала понад 190 млн завантажень, несподівано повідомила про реліз продовження. За словами головного дизайнера Джеймса Вона, він хотів зробити «щасливішу та оптимістичнішу» гру про відбудову після пандемії, яку влаштували гравці в Plague Inc.
Plague Inc. — це стратегічний симулятор в реальному часі, який надихався фільмом «Зараза» (Contagion) режисера Стівена Содерберга. В ній гравець створює та еволюціонує патоген, щоб знищити людську популяцію смертельною пандемією. Гра використовує модель епідемії зі складним і реалістичним набором змінних для імітації поширення і тяжкості чуми.
Plague Inc. була позитивно сприйнята критиками та посіла друге місце в IGN Game of the Year 2012 у номінації «Найкраща стратегічна гра». Після значних спалахів вірусів, таких як спалах лихоманки Ебола у 2014-16 роках та пандемія COVID-19, гра отримала великий приплив нових користувачів. За даними Ndemic Creations, Plague Inc. вже завантажили понад 190 мільйонів разів.
Після Plague Inc. Джеймс Вон та його студія випустили Rebel Inc. — стратегічну гру про політичний вибір, зроблений в умовах зростаючих повстанських рухів по всьому світу. Вона також здобула успіх і знайшла багато спільних рис із сучасними заворушеннями. Але для своєї наступної гри, After Inc., творець хотів зробити щось менш похмуре і більше про побудову кращого світу після закінчення зомбі-апокаліпсиса.
«Світ пишний і красивий. Ті, хто вижив, зазнали труднощів, але вони живі й здатні відбудовуватися. Єдиний недолік — зомбі, але це не проблема, яку не можна вирішити за допомогою кількох цвяхів, встромлених у крикетну биту!», — розповів Вон про новий проєкт.
За його словами, багато людей турбуються, що наші ігри мають тенденцію передбачати майбутнє. «На відміну від інших наших ігор, я радий повідомити, що After Inc. не заснована на жодній реальній ситуації. Ні, про реальний зомбі-апокаліпсис поки що рано хвилюватися…», — заспокоїв геймдизайнер.
Наразі After Inc. вийшла на мобільних пристроях за $2, що за словами Вона, є «величезною авантюрою» для студії, і він не впевнений, що ця модель монетизації спрацює. Єдиною можливістю для випуску гри в такий спосіб забезпечив успіх Plague Inc. та Rebel Inc.
Але так само як і в цих іграх, розробники планують підтримувати гру протягом багатьох років після запуску, вважаючи, що «довгий хвіст» буде підтримувати активність гри. На разі After Inc. посідає 2 місце серед платних симуляторів в Apple Store, а в Google Play її завантажили понад 10 000 разів. Наступного року гра має вийти в ранньому доступі Steam.