💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

Ubisoft скорочує бюджети, скасовує проєкти та готується до кризи. Ставку студія робить на мобільні ігри й Assassin's Creed

Велика ігрова студія Ubisoft також готується до кризи. Компанія максимально скоротила витрати у всіх напрямах, що призвело до скасування кількох проєктів. Водночас свої плани на прибуток у 2023 році Ubisoft залишила без змін. Ставку робитимуть на мобільні ігри та франшизу Assassin’s Creed.

Залишити коментар
Ubisoft скорочує бюджети, скасовує проєкти та готується до кризи. Ставку студія робить на мобільні ігри й Assassin's Creed

Велика ігрова студія Ubisoft також готується до кризи. Компанія максимально скоротила витрати у всіх напрямах, що призвело до скасування кількох проєктів. Водночас свої плани на прибуток у 2023 році Ubisoft залишила без змін. Ставку робитимуть на мобільні ігри та франшизу Assassin’s Creed.

Про те, що відбувається всередині Ubisoft, дізналися внутрішні джерела видання Kotaku. Раніше студія вже перенесла Avatar: Frontiers of Pandora і неанонсовану преміальну гру з 2022 року на 2023-й. Також компанія скасувала розроблення відразу чотирьох проєктів, включно з королівською битвою за серією Ghost Recon і Splinter Cell VR.

У листі співробітникам CEO Ubisoft Ів Гіймо пояснив, що подібні рішення пов’язані з тяжкою економічною ситуацією. Виникла вона як через не найвдаліші рішення самої Ubisoft, так і через світову кризу.

Саме тому в Ubisoft скоротили витрати до «найважливішого». Багато внутрішніх студій Ubisoft паралельно призупинили пошук нових співробітників, підвищення зарплат та іншу стандартну фінансову діяльність. Гіймо стверджує, що команда має «винайти себе з нуля», щоб гідно зустріти всі випробування.

Водночас у плані прибутку компанія числа не змінювала. В Ubisoft досі розраховують отримати 400 мільйонів євро прибутку за поточний фінансовий рік.

Досягнути бажаного студії має допомогти якесь «ліцензійне партнерство», пов’язане з однією з великих серій Ubisoft. Орієнтовано воно буде на випуск мобільних ігор. Про подробиці Гіймо не розповів.

Також велика ставка буде зроблена на франшизу Assassin Creed. Студія зараз активно працює над Project Rift, яка розпочалася як DLC для Assassin’s Creed Valhalla, але виросла в самостійну гру. Щоправда, з її розробленням виникли деякі труднощі, тому до кінця 2022 року вона навряд чи вийде.

За серією Assassin Creed паралельно розробляють й іншу гру — Project Red. Про неї поки що відомо зовсім мало, але ходять чутки, що місцем дії стане одна з країн Азії. Також Project Red може запустити ініціативу Assassin Creed Infinity, яку Ubisoft позиціює як майбутнє Assassin Creed. Але жодних подробиць поки що немає.

Обидві гри будуть меншими, ніж основні частини Assassin’s Creed. Про наступну велику частину поки що нічого не відомо.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Глава Ubisoft відмовився від третини своєї річної зарплати через фінансові показники студії
Глава Ubisoft відмовився від третини своєї річної зарплати через фінансові показники студії
По темі
Глава Ubisoft відмовився від третини своєї річної зарплати через фінансові показники студії
З карети «Швидкої допомоги» у Gamedev. Історія UX Requirements Lead в Ubisoft, яка потрапила в IT майже випадково
З карети «Швидкої допомоги» у Gamedev. Історія UX Requirements Lead в Ubisoft, яка потрапила до IT майже випадково
По темі
З карети «Швидкої допомоги» у Gamedev. Історія UX Requirements Lead в Ubisoft, яка потрапила до IT майже випадково
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Ми на порозі величезної IT-кризи. Скорочення вже розпочалися. Давайте розбиратися, що відбувається
Ми на порозі величезної IT-кризи. Скорочення вже розпочалися. Давайте розбиратися, що відбувається
Ми на порозі величезної IT-кризи. Скорочення вже розпочалися. Давайте розбиратися, що відбувається
Поки ми зосереджені на боротьбі з ворогом і не звертаємо увагу на те, що відбувається зовні, зовнішній світ стоїть на порозі нової фінансової кризи, можливо, такої потужної, як 20 років тому.
«Розробка ігор — це завжди проблеми». Історія випускника ХПІ, який став senior-геймдизайнером та автором коміксів, і тепер знає про ігри все
«Розробка ігор — це завжди проблеми». Історія випускника ХПІ, який став senior-геймдизайнером та автором коміксів, і тепер знає про ігри все
«Розробка ігор — це завжди проблеми». Історія випускника ХПІ, який став senior-геймдизайнером та автором коміксів, і тепер знає про ігри все
Геймдизайнер Андрій Заколодний з дитинства любить відеоігри та ще школярем намагався їх створювати. З переїздом в інше місто та вступом до університету це бажання дещо відійшло на другий план. Але в результаті життя склалося так, що Андрію вдалося попрацювати у відомих на весь світ студіях, прикласти руку до Assassin’s Creed Valhalla і дорости до senior-геймдизайнера, а паралельно ще й свій комікс англійською видати. Про нюанси роботи в ігровій індустрії, різницю між Gameloft та Ubisoft, особисті прагнення до кращого, творчі пориви та багато іншого — у його історії.
Розробник Assassin's Creed розповів, що коні в грі — це насправді скелети людей
Розробник Assassin's Creed розповів, що коні в грі — це насправді скелети людей
Розробник Assassin's Creed розповів, що коні в грі — це насправді скелети людей
Глава Ubisoft відмовився від третини своєї річної зарплати через фінансові показники студії
Глава Ubisoft відмовився від третини своєї річної зарплати через фінансові показники студії
Глава Ubisoft відмовився від третини своєї річної зарплати через фінансові показники студії

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.