💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Стартап з Ужгорода створив застосунок для взаємодії бізнесу з клієнтами на противагу російським сервісам в Україні. Чи вдалося втілити задумане

Застосунок називається ANNA. І хоча йому лише кілька місяців, ним уже користуються сотні бізнесів. Чому розробку назвали жіночим ім’ям, які функції доступні і що в планах, розповів CEO стартапу Юрій Балога. 

Залишити коментар
Стартап з Ужгорода створив застосунок для взаємодії бізнесу з клієнтами на противагу російським сервісам в Україні. Чи вдалося втілити задумане

Застосунок називається ANNA. І хоча йому лише кілька місяців, ним уже користуються сотні бізнесів. Чому розробку назвали жіночим ім’ям, які функції доступні і що в планах, розповів CEO стартапу Юрій Балога. 

ANNA

Застосунок, де підприємець у сфері послуг  отримує програму для управління бізнесом та декілька способів для створення візитів онлайн для своїх клієнтів, а користувач може знайти та записатися на улюблену процедуру, переглянути відгуки, рейтинг, знайти потрібного майстра  усього за кілька хвилин.

Підприємці мають всю необхідну інформацію про візити клієнтів; можуть відстежувати свої доходи; коригувати графік та комунікувати з користувачами. Користувачі, своєю чергою, можуть обрати послугу у салонах краси, знайти адвоката, бухгалтера, нотаріуса, замовити послуги клінінгу тощо. При цьому застосунок вчасно поінформує, коли і на яку послугу людина записалася.

CEO стартапу  Юрій Балога каже, що виношував ідею створити подібний сервіс давно й коли почав аналізувати, що з подібного уже доступно користувачам — зрозумів, що цей ринок заполонили сервіси з російським корінням. Тоді вирішив діяти й створити для українського бізнесу й користувача платформу для взаємодії створену в Україні, пише Varosh.

Фото: Varosh

За перші 3 місяці застосунком ANNA, лише завдяки органічному приросту клієнтів, скористалися — 280 бізнеси. Усього створено майже 2500 записів. Наразі щодня в застосунку створюють щонайменше 25 записів.

Як назвати ідею Юрій з командою обирав з думкою про користувача: «ANNA — це найбільш розповсюджене жіноче ім’я в світі. Нам хотілося додати проекту персоналізації; відчуття, що це не просто автоматизована машина, а асистент, створений людьми й для людей». 

Основна функція ANNA — онлайн бронювання: як із застосунку безпосередньо, так із веб-посилання. Також доступним є електронний блокнот, де ви бачите свій графік записів, зайнятість та отримуєте важливі сповіщення. Якщо підприємець створив запис, а у клієнта немає додатку, то він отримає смс повідомлення про запис. Також за 2 години до візиту прийде нагадування про запис. Якщо у клієнта є додаток, сповіщення прийде у момент запису, за добу до запису й за 2 години.

Наразі ANNA двомовна: українська та англійська. «Наразі ми плануємо максимально популяризувати застосунок в Україні, але з часом маємо намір виходити й на закордонні ринки», — каже СЕО. 

Також у застосунок впроваджують штучний інтелект, завданням якого буде максимально заповнити час фахівця, особливо у тому випадку, якщо користувач відмінив запис за кілька годин до початку.

Корисним штучний інтелект в ANNA буде й для користувачів, не лише для бізнесу: «У застосунку буде інформація про те, куди ви ходите на ту чи іншу послугу. Через певний час програма надішле вам сповіщення, що час записатися на процедуру й у вашого майстра до якого ви завжди ходите на послугу є на завтра запис і можна одразу записатися».

Наразі користування ANNA є безплатною опцією, але з нового року застосунок стане платним: «Плата буде символічною й помісячною для українського бізнесу й залежатиме від кількості працівників. Наприклад, якщо у вас один фахівець — це 7 доларів, до трьох працівників — 12 доларів, від трьох і більше — 22 долари. Оплата здійснюватиметься шляхом підписки одразу в Play Market або App Store».

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Подружжя айтівців із Києва створили застосунок для комфортної роботи на маленьких екранах. У чому користь розробки на яку в Kickstarter збирають понад $15 000
Подружжя айтівців із Києва створили застосунок для комфортної роботи на маленьких екранах. У чому користь розробки, на яку в Kickstarter збирають понад $15 000
По темi
Подружжя айтівців із Києва створили застосунок для комфортної роботи на маленьких екранах. У чому користь розробки, на яку в Kickstarter збирають понад $15 000
Три студентки з Житомира створили дитячий застосунок «Книгар» з доповненою реальністю. Що надихнуло дівчат на розробку
Три студентки з Житомира створили дитячий застосунок «Книгар» з доповненою реальністю. Що надихнуло дівчат на розробку
По темi
Три студентки з Житомира створили дитячий застосунок «Книгар» з доповненою реальністю. Що надихнуло дівчат на розробку

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.