ЗМІ: Адміністративну роботу міністерств хочуть передати «на аутсорс» новій організації — Центру уряду. Як це може вплинути на державну діджиталізацію
Коли і як може запрацювати новий держорган.
Коли і як може запрацювати новий держорган.
Коли і як може запрацювати новий держорган.
В Україні працюють над створенням Центру уряду, якому передадуть «паперову роботу» всіх міністерств, повідомляє журналіст «Української правди» Роман Романюк.
«Кожне міністерство має свій секретаріат. Це люди, які відповідають за те, як „ходять бумажки“, за роботу і погодження з іншими міністерствами наказів, нарахування заробітніх плат, премій, стажу тощо. Є думка створити один великий апарат, який обслуговуватиме і сам уряд, і відразу всі міністерства», — розповів журналіст.
В цей час міністерства займатимуться виключно своїми політиками: мінекономіки — економікою, мінспорту — спортом і т. д.
«Адміністративна робота буде віддана „на аутсорс“ в одну велику структуру, яка буде всіх забезпечувати», — каже Романюк.
Журналіст зазначає, що в такому рішенні «є своя симпатична логіка», тому що воно передбачає відчутне скорочення команд. Крім того, таким чином документообіг легше звести в діджитальну форму, оскільки він буде відбуватися в одному місці.
«Коли міністерства будуть займатися виключно своїми специфічними функціями, буде набагато легше їх об'єднувати», — підсумував журналіст.
Нагадаємо, що про ідею створити Центр уряду вже говорили раніше. Її наприкінці 2022 року озвучив прем'єр-міністр Денис Шмигаль. Тоді він називав орієнтовну дату створення нового апарату, це перша половина 2023 року. Проте за майже рік цього не відбулося. На початку березня один з міністрів Кабміну назвав нову дату створення Центру уряду — до 2025 року.
Наприкінці березня президент Володимир Зеленський провів ряд змін в державному апараті. Журналісти «УП» допускають, що вони також можуть торкнутися ряду міністерств наприкінці квітня — в травні цього року. У тому числі й внаслідок об'єднань деяких міністерств.