💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

«Робота — це круто, та хобі приносить зовсім інші емоції». Як розробник Pingle Game Studio конвертував своє захоплення настолками та 3D-принтингом у невеличкий бізнес

Unreal Engine Developer у Pingle Game Studio Андрій Крупський має нестандартне хоббі. Хлопець захоплюється 3D-принтінгом. Все починалось з любові до настільних ігор, де навички й вміння друкувати фігури й героїв зацікавили Андрія. Нині ж він виконує і складні замовлення, інколи — навіть корпоративні. Далі — пряма мова героя. 

Оставить комментарий
«Робота — це круто, та хобі приносить зовсім інші емоції». Як розробник Pingle Game Studio конвертував своє захоплення настолками та 3D-принтингом у невеличкий бізнес

Unreal Engine Developer у Pingle Game Studio Андрій Крупський має нестандартне хоббі. Хлопець захоплюється 3D-принтінгом. Все починалось з любові до настільних ігор, де навички й вміння друкувати фігури й героїв зацікавили Андрія. Нині ж він виконує і складні замовлення, інколи — навіть корпоративні. Далі — пряма мова героя. 

Спочатку були настолки

Моє захоплення 3D-принтингом почалось з настільних рольових ігор 4 роки тому. Я почав грати в D&D і так захопився, так хотів, аби гра була якнайбільш деталізована, що почав купувати різні фігурки. 

Це було доволі дорого, тож я почав шукати інформацію, як зробити їх самостійно. Так я купив свій перший принтер, який на той момент коштував 280$.

Це був принтер, що друкує невеликі, але дуже деталізовані (до 30 мікронів), модельки зі смоли. Працювати з таким принтером досить складно. На звичайному принтері, що друкує пластиком, достатньо зняти модель і відчепити підпорки. Зі смоляним так не вийде. Одразу після друку його треба промити у чистому спирті, щоб змити залишки густої смоли, після цього ще й засвітити під УФ-лампами. Але навіть це описаний найлегший варіант, якщо модель була повністю готова до друку. Зазвичай же її необхідно правильно розташувати, додати підпорки, щоб продрукувалися всі навісні деталі. Це приходить з досвідом, тобто після багатьох зіпсованих фігурок.

Також зі смолою не можна працювати без респіратора. Ця робота доволі брудна. 

Але мені це все дуже подобається. Тож я пішов далі, і зараз у власній майстерні маю вже чотири принтери, дорожчі (по $500-800 кожен), лазерний гравер ($750) і станок для різки пінополістиролу ($130). З пінополістиролу виходять прості й дешеві террейни (ландшафт) і будівлі для настільних ігор.

Як народжуються витвори мистецтва

Сама смола коштує близько $50 за кг. Що можна надрукувати з 1 кг смоли?
Це, наприклад, 5  драконів, 7 «Привидів Києва» або 120-160 маленьких фігурок. 

В залежності від висоти фігурки, якщо це смоляний принтер, друк відбувається зі швидкістю 1,5–2 см на годину. Для більш дрібних деталей потрібно більше часу і менше різких рухів. В деяких випадках друк може бути менш як 1 см на годину, хоча це більше виняток з правила. 

Оскільки я не 3D-моделер, навіть трохи змінити модель перед друком — важка задача для мене. Тому я купую моделі у різних майстрів. Зазвичай це фентезі. 

Маленький бізнес

На цей час хобі переросло у невеликий бізнес. У мене вже була деяка кількість комерційних замовлень. Також зі мною працюють мій молодший брат і найкращий друг. В кожного з них своя частина роботи: брат перейняв від мене 3D-друк, а друг займається лазерним гравіюванням і обробкою дерев’яних виробів. 

Одне з моїх замовлень навіть було для Pingle: я робив кубки для переможців нашого турніру з Dota 2.

Чому друкувати — це круто

Таке захоплення, як моє, точно підійде для людей, які люблять настільні ігри.

Я люблю грати D&D. Це гра, в якій ви берете на себе роль авантюриста і відправляєтесь на пошук пригод.

Майстер (ведучий) тим часом оповідає, що відбувається навкруги, і як світ реагує на дії героїв.

Я сам проводжу такі ігри. Навіть на роботі знайшов декількох нових адептів, тож тепер проводжу і для них ігри. Звісно, використовуючи все, що зробив у власній майстерні.

Згадуючи, як це все починалось, і на що зараз перетворилось, зробив для себе висновок: якщо щось справді подобається, треба знаходити час на це і вдосконалюватись кожної миті. В майбутньому хобі буде дарувати відчуття спокою, радості, нові знайомства і друзів.

Робота — це круто, але хобі приносить зовсім інші емоції в життя.

Тому шукайте себе і буде вам щастя.

Керівник дизайн-відділу Intellias до деталей знає літак на якому пілотував легендарний Привид Києва і люто ненавидить росію. Історія неймовірного хоббі айтішника
Керівник дизайн-відділу Intellias до деталей знає літак, на якому пілотував легендарний Привид Києва і люто ненавидить росію. Історія неймовірного хоббі айтішника
По темi
Керівник дизайн-відділу Intellias до деталей знає літак, на якому пілотував легендарний Привид Києва і люто ненавидить росію. Історія неймовірного хоббі айтішника
Де навчитися стріляти як обрати зброю та скільки коштує таке хоббі: гайд від айтішника-стрілка
Де навчитися стріляти, як обрати зброю та скільки коштує таке хоббі: гайд від айтішника-стрілка
По темi
Де навчитися стріляти, як обрати зброю та скільки коштує таке хоббі: гайд від айтішника-стрілка
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram



УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте также
Мануал для джуна. Что нужно знать начинающему в Project Management в GameDev: 30 вопросов и примеры тестовых заданий
Мануал для джуна. Что нужно знать начинающему в Project Management в GameDev: 30 вопросов и примеры тестовых заданий
Мануал для джуна. Что нужно знать начинающему в Project Management в GameDev: 30 вопросов и примеры тестовых заданий
Джунов, которые ищут работу, проходят кучу собеседований и получают отказы вместо офера, во время войны стало больше. А все потому, что к собеседованиям необходимо тщательно готовиться. dev.ua начинает серию материалов о том, что нужно знать джунам для прохождения собеседования и получения вожделенного офера от первого работодателя. Оксана Хачко, Team Lead PM в Pingle Game Studio, создала список вопросов, на которые нужно ориентироваться начинающему проджекту, идя на собеседование. Ниже несколько тестовых для такой позиции.
Украинский разработчик игр Pingle Game Studio открывает представительство в Канаде
Украинский разработчик игр Pingle Game Studio открывает представительство в Канаде
Украинский разработчик игр Pingle Game Studio открывает представительство в Канаде
«Украина даже пахнет по-другому!». История сотрудницы Pingle Game Studio из Харькова, которая вернулась в Украину из Европы
«Украина даже пахнет по-другому!». История сотрудницы Pingle Game Studio из Харькова, которая вернулась в Украину из Европы
«Украина даже пахнет по-другому!». История сотрудницы Pingle Game Studio из Харькова, которая вернулась в Украину из Европы
dev.ua уже рассказывал историю Дарьи Чучмай, People Partner в Pingle Game Studio, которая эвакуировалась в Польшу из родного Харькова с одной лишь бутылкой воды и огромным желанием  вернуться в Украину. Свою мечту она осуществила: пересекла украинскую границу и теперь снова живет в Украине. В рамках цикла историй о том, как айтишники  возвращаются домой, рассказываем ее историю. 
«Главное – не сдаваться и не опускать руки». 4 истории джунов, получивших работу в реальных проектах с нулевым опытом
«Главное – не сдаваться и не опускать руки». 4 истории джунов, получивших работу в реальных проектах с нулевым опытом
«Главное – не сдаваться и не опускать руки». 4 истории джунов, получивших работу в реальных проектах с нулевым опытом
«Опыт работы в коммерческих проектах по специальности — от 1 года» — самая раздражающая фраза в офисах вакансий для всех, кто хочет войти в айти. Часто даже если человек работал в этой сфере, но с другим стеком, получить желаемое рабочее место в компании ему сверхсложно. Правда, есть бесплатная возможность получить IT через интернатуру. Сегодня рассказываем четыре истории сотрудников IT-индустрии, попавших на работу без необходимого опыта. Да, это скорее исключение, чем правило, но это вполне возможно.

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.