У «Новій Пошті» з’явилася власна AI-команда. Над чим вона працює
У вересні «Нова Пошта» розповіла про запуск цифрової помічниці «Сенді» у оновленому застосунку. Її задача — покращити досвід користування послугами для клієнта.
У вересні «Нова Пошта» розповіла про запуск цифрової помічниці «Сенді» у оновленому застосунку. Її задача — покращити досвід користування послугами для клієнта.
Наприклад, сталася помилка, відправник помилився з відділенням. У такому випадку «Сенді» перевіряє, чи збігається місце доставки в посилці з вашим улюбленим відділенням чи поштоматом. Якщо бачить відмінність, то відразу про це сповіщає.
То виходить «Нова Пошта» почала використовувати штучний інтелект? Як працює «Сенді»?
Нам вдалося поспілкуватися на цю тему CPO Nova Digital Андрієм Даниліком.
— Як працює «Сенді»?
— Наша «Сенді» наша працює на бекенді, вона знає всі посилки, які їдуть до вас чи від вас і контролює — чи ви в те відділення відправляєте.
— Це ваша ж власна розробка?
— Так.
— А що там «під капотом»? «Сенді» — це штучний інтелект?
— Є закладки штучного інтелекту, але вона більше на алгоритмах працює.
— Тобто ви ще поки не прийшли на стадію AI?
— Ми йдемо до цього. сьомимильними кроками. У нас є AI-команда, яка вже займається налаштуванням всіх процесів всередині для того, щоб впроваджувати штучний інтелект. Але поки що AI немає.
— Але AI-команда вже є. Над чим вона працює? Яке майбутнє?
— Ми полегшуємо процеси в компанії. Зараз, наприклад, якщо говорити про AI як такий, то він працює над оптимізацією руху доставки посилок.
Наприклад, остання миля, коли конкурєру завантажують посилки в машину. Тут система вираховує оптимальний маршрут доставки цих посилок, точний час, коли до вас приїде кур'єр.
Тобто вона будує маршрут кур'єру, знає, які посилки кур'єр везе, скільки йому часу потрібно, щоб бути на адресі. Система постійно обучається. І завдяки цій системі ми можемо прогнозувати точний час доставки посилки до кур'єру.
— Це одна з функцій, яка зараз розробляється?
— Так, вона вже впроваджена і працює в Україні, і в Європі, але це поки що така бекендова штука, яку ми зараз тестуємо і покращуємо.
— А під «Сенді» якась мовна модель підлаштована?
— Ще ні, але це найближче майбутнє.
— Тобто з нею можна привітатися і запитати, як там посилка?
— Так, можна буде спілкуватись.