💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Стас ЮрасовГаряченьке
20 вересня 2024, 14:06
2024-09-20
«Нова пошта» запускає новий мобільний застосунок, де користувачам буде допомагати цифрова помічниця Сенді
dev.ua побував на презентації нового застосунку «Нової пошти», який працюватиме в усіх країнах, де присутній поштовий оператор. Розповідаємо про нову послугу — доставку за замовчуванням, як отримати посилку в поштоматі без доступу до мережі та покращення функціоналу з переадресації тощо. І головне — з усім цим вам допоможе помічниця Сенді.
«У нашому мобільному застосунку з’явилася можливість поділитися важливою інформацією щодо вашого відділення чи поштомату з нашим цифровим помічником. Це наша колега Сенді, вона цілодобово працює над тим, щоби покращити досвід наших клієнтів», — розповіли під час презентації в «Новій пошті».
Щоб скористатися оновленими послугами, потрібно відкрити профіль користувача та знайти розділ «улюблене відділення». Тут можна вказати відразу два відділення: те, де ви буваєте найчастіше, і резервне (наприклад, вантажне для габаритних посилок).
Після цього помічниця Сенді знає про вас трішки більше інформації та зможе використовувати її для полегшення досвіду клієнта. Так само можна зробити й із поштоматами в розділі «Улюблені поштомати».
Як далі працюватиме Сенді з отриманою інформацією? Наприклад, сталася помилка, відправник помилився з відділенням. У такому випадку Сенді перевіряє, чи збігається місце доставки в посилці з вашим улюбленим відділенням чи поштоматом. Якщо бачить відмінність, то відразу про це сповіщає. Клієнт може перейти з такого сповіщення й обрати подальші дії: підтвердити правильність доставки або ж змінити його на зручне.
Доробили функціонал «Отримання посилок у поштоматі»
При натисканні кнопки «Знайти комірку» цифровий помічник допоможе знайти поштомат, а також забрати посилку.
Покращили сервіс «Інший отримувач»
Тепер не потрібно шукати номер телефону в телефонній книзі. Застосунок запропонує перелік контактів, яким найчастіше доручаєте посилки. Людина отримує push-повідомлення, де вказана інформація про того, хто доручив посилку.
Покращили досвід користувачів щодо відправки посилки
У кожній посилці присутній функціонал повтору або дублювання. Потрібна інформація для відправлення заповниться автоматично.
Отримання посилок в офлайні
Для цього потрібно зайти в застосунок, коли є доступ до мережі, щоб упевнитись, що посилка оплачена та прибула до поштомата.
У разі, якщо клієнт не зміг ознайомитися з інструкцією, як скористатися поштоматом без інтернету, цифровий помічник допоможе це зробити. Для цього достатньо потрапити під мережу інтернет, відкрити повторно застосунок і можна прямувати до поштомата.
Нова послуга від компанії — це доставлення за замовчуванням
За допомогою неї клієнти зможуть отримувати посилки в улюбленому поштоматі, незалежно від того, яке місце доставки вказав відправник. Це корисно, коли, наприклад, в інтернет-магазині немає можливості обрати доставку до поштомата.
Щоб скористатися послугою, потрібно перейти в розділ «Улюблений поштомат» — далі натиснути на блок «Я хочу отримувати всі свої посилки в поштоматі. Якщо посилка їде до відділення, але її можна доставити до поштомата, Сенді буде робити відповідну «переадресацію», сповіщаючи клієнта.
Буває, коли в поштоматі немає вільних комірок (наприклад, під час новорічних свят). У такому випадку Сенді запропонує два варіанти. Ви або погоджуєтесь зачекати на вільну комірку, або переадресуєте посилку до іншого поштомату чи відділення.
«Ми повністю переглянули логіку щодо замовлення послуги «переадресація». Також доопрацювали та покращили такі послуги, як-от «Зміна даних», «Від дверей до дверей», «Легке повернення» та «Повернення», — розповіли в «Новій пошті».
Послуга «Переадресація»
Для того, щоб нею скористатися, потрібно зайти на екран посилки й обрати: «Переадресувати посилку». Тут підключається віртуальна помічниця Сенді, яка дозаповнить форму потрібними даними (раніше це вручну робив клієнт). Для користувачів обов’язково показується інформація оновленої дати, часу прибуття посилки й вартість (якщо це платна послуга). Якщо користувач оформлює переадресацію до прибуття посилки в перший пункт призначення, ця послуга буде безплатною.
Ще серед нового — послугу «Переадресація» тепер можна відредагувати, або, якщо змінилися плани, її можна скасувати. Також додали можливість змінити дані одержувача.
Оновлена послуга «Від дверей до дверей» дає змогу в декілька кліків викликати кур’єра, щоб він міг безпосередньо забрати посилку. Послуга «До дверей» дасть змогу буквально отримати посилку під двері, якщо ви маєте справи й не можете забрати її зараз.
Виклик кур'єра
Викликати кур'єра можна буде з головного екрану в декілька кліків. Для цього на екрані відображається, звідки саме треба забрати посилку. Технологія «pin на мапі» дає змогу вибрати будь-яку точку на карті, куди має приїхати кур'єр.
Це стосується будь-яких локацій, а не лише населених пунктів — навіть якщо це буде поле чи ліс. Кур'єра можна викликати не лише за геолокацією, а й просто вибравши адресу або застосувавши ті адреси, які ви вже вибирали раніше. Особливості пошуку адреси можна також вказати для кур'єра в коментарях, якщо для її знаходження є потенційні складнощі.
У меню також потрібно обрати тип посилки, аби кур'єр розумів, чи зможе справитися з її доставкою самостійно, а також час виклику. Виклик кур'єра також можна скасувати або перенести. Інформацію про посилку також можна максимально деталізувати у відповідному пункті меню.
У день доставки НП має проінформувати клієнта, у якому саме часовому проміжку він має очікувати кур'єра. Якщо для отримувача цей час незручний, він може його перенести в застосунку дату та час. За 15 хв до доставки НП також обіцяє додатково проінформувати отримувача про прибуття кур'єра. Водночас маршрут кур'єра інтерактивно відображатиметься для отримувача й він за ним може прослідкувати.
Кур'єру також можна написати в чаті, щоб уточнити різні деталі. Роботу кур'єра традиційно можна оцінити зірочками або навіть залишити йому чайові через застосунок.
Окрім цього, на користувачів чекає новий фільтр посилок, оновлене головне меню й інше.
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Зараз, щоб отримати чи відправити посилку навіть не потрібно йти до відділення служби доставки, чекати довгі черги та витрачати купу часу. Це можна зробити за допомогою поштоматів — автоматичних теміналів, які розташовані у місцях активних переміщень людей, магазинах, супермаркетах та навіть в житлових будинках.
dev.ua зібрав інформацію про термінали різних сервісів доставки, де вони знаходяться, чим відрізняються, як скористатись поштоматом та які особливості вони мають.
(оновлений текст від 17 листопада 2021 року)
вони з працівниками людьми не можуть доставити адекватно посилки, уже більше місяця не можуть розібратися з компенсацією, з офіційною відповідю і взагалі чистять заявки, оскільки у мене на руках є офіційна відповідь з некоректними даними, а у них цього немає. кожен раз фіксується нова заявка і на цьому все.
вони з працівниками людьми не можуть доставити адекватно посилки, уже більше місяця не можуть розібратися з компенсацією, з офіційною відповідю і взагалі чистять заявки, оскільки у мене на руках є офіційна відповідь з некоректними даними, а у них цього немає. кожен раз фіксується нова заявка і на цьому все.