💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Марія БровінськаРабота
23 января 2024, 16:55
2024-01-23
«Сайт и приложение для программистов, а работает, как корч для учащихся школы на паскале». Айтишники оценили LinkedIn: какие баги больше всего раздражают пользователей профессиональной соцсети
Артем Жмурський, QA Tech Lead, запитав у LinkedIn, чи влаштовує айтівців професійна соцмережа. «У вас немає враження, що для соцмережі, де концентруються професіонали, Linkedin — напрочуд застарілий і незручний?», — запита він. Розповідаємо, як реагують айтівці.
Завантажити зображення у пост? Так, натисни кнопку та обери з пристрою.
Буфер обміну тільки для тексту.
Форматування тексту? Ні!
Також він розповів про функції, які працюють не так, як мали б.
«Гаразд, а скільки тут зібрано багів. Поширити пост. Обрати друга, обираєш другого зі списку — він чомусь стає першим у списку, і насправді пост відправляється тій людині що була перша у списку до цього. І це тільки те, що встигло вибісити», — зазначив айтівець.
Він також має питання до мобільного додатку LinkedIn.
«Ви хоч раз користувалися мобільним додатком? Там можна перейти за якимось посиланням, воно відкриється у внутрішньому веббраузері, а потім повернувшись назад відбудеться редірект назад на вебверсію мобільного LinkedIn. Додаток у додатку. І такого можна нарахувати ще багато. І користуємося ж», — зазначає Жмурський.
Він закликав користувачів писати свої враження про використання цієї соцмережі. Допис зібрав понад 200 реакцій, а майже у 100 коментарях айтівці висловили своє невдоволення розробкою Microsoft. Ось найцікавіші.
Рекрутерка Олена Сенкевич пояснює, що LinkedIn позиціонується як сейлз-професійна мережа. «Давно зроблена, і єдина на той час за концептом. Вони коли запускали її, то мали патент на ідею (не знаю чи він ще дійсний), тобто ніхто більше не міг таке зробити в такому масштабі. Ну і продуктів є кілька, одні трохи кращі, інші — гірші. Вони поки монополісти», — зазначила вона.
Unity3d team lead Михайло Хаджинов каже, що порівняно з Facebook LinkedIn просто чудовий. «Є підозра, що технологічні рішення лінка лежать в іншій площині — алгоритми просування постів, рекомендацій, і таке інше. Особисто мене вибішує відсутність негативних реакцій, всі такі приторно-чудові, конструктивні й нетоксичні. До речі, україно- (тим більше — російсько) мовний сегмент набагато більш токсичний, ніж англомовний, помічали?», — зазначив він.
QA Олена Малай зізнається, що для неї LinkedIn дуже не зручний для користування. «Я і досі не розібралася з усім. Дивно виходить: сайт та додаток для програмістів, а працює як корч для учнів школи на паскалі», — зазначає тестувальниця.
«У черговий раз складно зрозуміти, як закачати CV та викачати з мобільного додатку», — зазначає QA Андрій Горбач.
Інший баг помітила рекрутерка Олена Вікторова: «Коли робиться річ аут у мобільній версії, неможливо додати коротке сповіщення, щоб людина знала, чому вона додається. Коли юзер блокується, також потрібно пройти дев’ять кіл пекла, щоб розблокуватись. Здається, що все, що придбано Microsoft, приречене на тлєн і біль».
Погоджується з нею і рекрутерка Олена Господ: «Все, що купує Microsoft рано чи пізно перетворюється на мертвий сервіс. У LinkedIn поки що нема конкурентів? і вони викручують руки як кандидатам, так і рекрутерам», — каже вона.
Едуард Волошин, IT Business & System Analyst вважає, що ситуація з LinkedIn — це наявний приклад того, чому відсутність конкуренції шкодить всім. «Li в силу своєї спеціалізації фактично не має конкурентів, ось тому їм фактично начхати на користувачів», — зазначає він.
Марина Косіч, Lead of Recruitment team, також має претензії до розробників LinkedIn. «А що говорити про платну версію — а вона дуже дорога! Ви знаєте, що з Recruiter (та і Sales) акаунти LinkedIn — це як взагалі окремі версії, мають окремі додатки. Діалоги зі звичайного LinkedIn і Pro не синхронізуються. Здається, лише нещодавно додали вебсокети до мессенджера, щоб повідомлення автоматично оновлювались. Пошукові запити можуть працювати дуже некоректно. Зато вже AI-шку підключили. Задум мережі — топ! Реалізація — сором», — зазначає вона.
«Коли шукаєш вакансії й вбиваєш свою посаду, то мені видає не тільки те що я хочу, а і те що є в моїх доданих навичках, ось це прям напружує», — пише iOS Software Engineer Євген Мехедов.
Втім, є й ті, хто задоволений роботою сервісу.
А Senior Front-end Engineer Олександр Антонюк став на захист соцмережі. «Головне, що він працює, основний функціонал доступний мільйонам користувачів за лічені мілісекунди 24/7 на будь-якому девайсі. Якісь маленькі бажки — завжди не пріоритет, UX тут формувався роками, думаю не легко міняти історичні речі. Контент мені подобається найбільше із усіх соціальних мереж, досить багато якісної інформації, абсолютно усі найми в компанії були на цій платформі, свою роботу лінк робить відмінно», — зазначив він.
«У порівнянні з Instagram та Tik-tok все чудово тут, хоч не бачиш дурненьких відео та не потрібних фото з чужого життя. Тому готовий миритись з дрібними багами Linkedin, враховуючи його загальну користь у багатьох аспектах», — зазначає Full-Stack Developer Андрій Левицький.
LinkedIn заблокировал пост айтишника «за буллинг и харасмент». Ранее он пожаловался в поддержку на другого пользователя, обвинившего украинскую IT-компанию в нацизме