💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
28 августа 2024, 11:22
2024-08-28
«Звичайно, ми втомилися». Технічний продюсер S.T.A.L.K.E.R. 2 розповів, що відчувають розробники з наближенням довгоочікуваного релізу
Технічний продюсер S.T.A.L.K.E.R. 2 Євген Кулик розповів журналістам PC Gamer на Gamescom, що гра мала «довгий і важкий шлях» розробки, але співробітники GSC Gamer Worlds наполегливо працювали й підтримували один одного.
«Коли ми переїхали до Чехії одразу після російської агресії, ми працювали дуже близько один до одного. Навіть після роботи ми говоримо про гру, приймаємо якісь рішення, постійно обговорюємо, що потрібно покращити», — сказав Кулик.
Він нагадав, що GSC наразі має дві великі студії, в Чехії та Україні. В Києві є «дуже великий офіс», де працює майже 200 людей. «Ці люди постійно працюють під великим тиском через постійні бомбардування, постійні сирени повітряної тривоги», — відзначив розробник.
За його словами, в студії дуже натхненні реакцією геймерів на S.T.A.L.K.E.R. 2, яка надає їм енергії. Релізом довгоочікуваної гри (перезапуск розробки анонсували ще у 2018 році) студія хоче зробити заяву.
«Звичайно, ми втомилися. Це як довгий забіг з такою кількістю проблем, з якими ми зіткнулися під час розробки… Зараз ми повинні зробити все можливе, щоб закінчити цей проєкт, закінчити цю гру, випустити її для публіки й сказати: Агов, ми тут»», — відзначив Євген Кулик.
Після серії відкладень релізу, «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» має вийти 20 листопада для Xbox Series X/S та PC.
«Даже для производителей гробов и памятников я писал тексты». Как стать game-тестировщиком во время войны: история бывшего металлурга, страховщика, копирайтера
34-летний Андрей Зубков во время войны вошел в IT, коренным образом изменив свою карьеру и обыденную жизнь. Теперь он QA Engineer в компании Pingle Game Studio — тестирует игры. До этого работал на металлургическом комбинате, в страховании и даже копирайтером. Свою историю о входе в новую жизнь Андрей рассказал dev.ua.
Кто такой Unity Developer: основные задачи, обязанности и зона отвественности. Обзор профессии от Team Lead Unity в Pingle Game Studio
Продолжаем цикл материалов об IT-специальностях. Каждую описывает «типичный представитель» — опытный специалист и просто авторитетный коллега, тот же человек, который знает все тайные уголки своей профессии. Мы надеемся, эти материалы помогут школьникам, студентам, переквалификантам и всем, кто заинтересован в выборе IT-специальности. Цикл не только поможет оценить перспективы, но и позволит лучше понять индустрию и особенности профессии изнутри. Обсуждайте и дополняйте материал в комментариях, чтобы сделать его полезнее.
О профессии Unity Developer рассказывает Владимир Мельничук, Team Lead Unity в Pingle Game Studio.