💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
13 серпня 2024, 10:03
2024-08-13
GSC Game World показала 35 хвилин геймплею S.T.A.L.K.E.R. 2 з проходженням квесту на болотах та битвою з котом-баюном в зруйнованій церкві
Українські розробники гри «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» опублікували перший детальний погляд на ігровий процес довгоочікуваного продовження культової гри. В ньому показали проходження квесту на болотах з «S.T.A.L.K.E.R.: Чисте небо».
«Глибоке занурення» в геймплей S.T.A.L.K.E.R. 2 представили: креативна директорка Марія Григорович, геймдиректор Євген Григорович, Lead Level Art Дмитро Оношко та Cinematic Lead Ігор Довготелес, які розмовляли українською.
Основна частина показу була зосереджена на болотній локації — колись населеному регіоні, вільному від сталкерів, але з багатьма іншими небезпеками. Розробники детально показали квест, в якому гравці повинні відключити смертоносні, перероблені псі-маяки, щоб дістатися до бази «Чистого неба».
Під час презентації GSC підкреслили вільний характер дизайну місії, і пояснили, що неможливо побачити весь контент і кожного персонажа за одне проходження — гравці отримають дещо іншу історію, дещо інші завдання і зустрінуть різних людей залежно від того, який вибір вони зроблять.
Загалом у S.T.A.L.K.E.R. 2 буде 35 видів зброї, і кожна з них може бути оснащена різноманітними апгрейдами та пристосуваннями для більшого розмаїття. Зброю можна буде використовувати проти зомбі, псевдособак і свиней-мутантів, відомих під назвою «Плоть». GSC зазначає, що ШІ ворогів не шахраює, і не знає за замовчуванням, де знаходиться гравець. Натомість полює на нього, попередньо припускаючи, де він може бути.
При цьому гравцям потрібно буде стежити за рівнем голоду та втоми, щоб не знижувати свою ефективність, а також пам’ятати про навантаження на спорядження, оскільки перевантаження обмежуватиме їхні рухи. Розробники стверджують, що навмисно уникають спрощення S.T.A.L.K.E.R. 2 для гравців, оскільки це «вбило б відчуття реальності». В грі не має системи рівнів, натомість прогресія відчувається, коли гравець вивчає світ гри та його правила.
Фанати гри вже помітили у відео безліч дрібних деталей, зокрема підтвердження появи першого жіночого персонажа в серії S.T.A.L.K.E.R.
Інші відзначили увагу розробників до деталей, яка проявляється навіть в анімації пиття горілки — коли персонаж відкручує кришечку, з неї злітає акцизна марка. Раніше організація Entertainment Software Rating Board, яка займається оцінкою і присвоєнням вікового рейтингу відеоіграм, призначила S.T.A.L.K.E.R. 2 рейтинг M.
«Під час гри персонаж гравця може вживати алкоголь, що призводить до ефекту розмиття екрана та розгойдування персонажа, а в одній з кадрів зображено персонажа гравця, який курить сигарету з перспективи від першої особи. У грі звучить слово „f**k“», — відзначили в ESRB.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.