💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
12 сентября 2024, 09:56
2024-09-12
Український ігровий сервіс Boosteroid прибере з платформи російську Space Marine 2, але лише для гравців з України
Український сервіс стрімінгу відеоігор Boosteroid прокоментував появу гри Warhammer 40,000: Space Marine 2 у своєму каталозі. Проєкт створила Saber Interactive, яка має російське коріння, а в титрах можна помітити чимало розробників з офісу в санкт-петербурзі.
Більшість українських гравців бойкотує Warhammer 40,000: Space Marine 2, як й інші ігри, створені в росії. Проте вони були здивовані, коли ця гра з’явилась в українському хмарному ігровому сервісі Boosteroid. На це звернув увагу автор акаунту Cloud Gaming Hub.
В коментарі виданню Root-Nation, Boosteroid заявили, що позиція компанії — не додавати російські ігри. Зокрема на платформі недоступні War Thunder та Atomic Heart.
«У випадку зі Space Marine 2 керівництво Boosteroid приймало рішення, яке включало запити та дискусії зі стратегічними партнерами. Ця гра належить до культової серії Warhammer 40000, і вже тому має велике значення для світової спільноти геймерів та важливих для нашої компанії стейкхолдерів. До розробки гри залучалися студії та команди з Великої Британії, Угорщини, Данії, Естонії, та інших країн. За нашими даними, паблішер не здійснює виплат юридичним чи фізичним особам у рф», — заявили в Boosteroid.
В компанії додали, що наразі «видаляють гру для українських користувачів, відповідаючи на численні запити від гравців з України».
Нагадаємо, що Saber Interactive була заснована у 2001 році Андрєєм Йонесом, Метью Карчом і Антоном Крупкіним. Разом вони створили ігровий 3D-рушій, зібрали команду художників із санкт-петербурга, і почали працювати над своєю першою грою, Will Rock.
У лютому 2020 року шведська Embracer Group придбала Saber Interactive в рамках угоди вартістю $525 млн. Saber стала дочірньою компанією й зберегла певну автономність, і вже у серпні того ж року за $35 млн придбала українську 4A Games, відому за серією ігор Metro.
У січні 2023 року стало відомо, що Saber перевела своїх співробітників з Білорусі та росії в нову студію у Вірменії, щоб уникнути санкцій за співпрацю з російським ринком через російське повномасштабним вторгненням в Україну.
Весною 2024 року Embracer Group повідомила, що припиняє свою діяльність в росії та продає Saber Interactive.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.